Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hluchá

05. 01. 2007
13
33
4028

Dá sa to pochopiť minimálne 2 spôsobmy, ktoré mi práve napadajú.

Prázdno v povetrí je počuť do diaľky
rozlieha sa v mojom okolí
všetci kričia
ja nepočujem

33 názorů

dík za zastavenie;)

tekonecna
14. 02. 2008
Dát tip
něco na tom znám... něco je mi úplně cizí... ještě budu muset popřemýšlět...

no, dobre :DDDD to som pochopila..a. teším sa na správy

Ó
16. 12. 2007
Dát tip
.......promiň ještě jednou....bude to tím, že Ty jsi taková čistá duše...a já už občas uletím...ale tady budu pořád jen šprýmovat nebo plakat....vážná slova pouze ve zprávách...

hm, ako myslíš;)

Ó
16. 12. 2007
Dát tip
...dobře....otevři...kámasůtru...a další způsoby nemusím popisovat...promiň...ale vlastně je to taky řešení...

hihi, myslíš, že si teraz nevymyslím ďalších x spôsobov, vtedy som videla "len" 2;)

Ó
15. 12. 2007
Dát tip
...asi třetí způsob...prostě když nevím....může být chyba ve mně....a jaké jsou ty dva další způsoby?...

aká chyba? :-o

Ó
14. 12. 2007
Dát tip
...chyba je ve mně...

máš času a času;)

Som fakt, fakt rada, že sa ti páči;)

to ja neviem...ja som neposielala;) som rada, že sa páčilo, moja drahá Marki;)

Proč mi přišlo avízo?

ďakujem za prejavenie seba samého ohľadom môjho dielka a pre Palina a Hábera, jasan, budem si dávať pozor, ale teraz to už nechám tak, oki? ;)

palino8
05. 01. 2007
Dát tip
k prológu Ti napísal už Háber... najňho možno aj dáš :P a tak len pridávam tip (na druhé prečítanie... po prvom som mal tendenciu súhlasiť s Aššurom, ale už nie)

vesuvanka
05. 01. 2007
Dát tip
pěkně jsi to vyjádřila, ty pocity moc dobře znám... TIP a díky

oleandr
05. 01. 2007
Dát tip
líbí

StvN
05. 01. 2007
Dát tip
A totální nepochopení jsi do těch dvoch způsobů započítel?

Rabb
05. 01. 2007
Dát tip
*

Háber
05. 01. 2007
Dát tip
ktoré MI napadajú, keby MA napadajú, tak to by Ťa niekto fyzicky mlátil - napadol ozaj... inak T

aj ja dúfam, že ľudia keď už nepočujú, aspoň vidia a chápu...síce v reáli to tak nie je..ale dúfať treba;)

ďakujem najmä za pochopenie;)

nik ma nepočuje kričať ... *

..prazdno.. ...nejak mi to pride len napisane... ...na miniaturku...nema pre mna nejaku ostrost uder...

dík za zastavenie;) a som rada, že sa páči...

Norsko
05. 01. 2007
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru