Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V tme

05. 01. 2007
12
31
4219

Na odľahčenie, ale zároveň i na premýšľanie...

Chladne sa usmiala ale
potom sa predsa roztopil ten ironický úškrn
a ja som zistil že
nie je až taká škaredá
moja milovaná
tma

31 názorů

Pokusák
14. 03. 2008
Dát tip
Mám rád vícevýznamové hříčky, takže mě tento závěr rozhodně pobavil.. Je to dobré.. :-)

ja mám rada také nečkané závery, nie všetci to obľubujú, ale som rada, že ty hej :) Ď

Pokusák
13. 03. 2008
Dát tip
:-)) líbí.. *T

ďakujem :)

guy
12. 03. 2008
Dát tip
hm, u jedné tvé podobné jsem ti dal odkaz na jednu podobnou, co je tady, takže se nebudu opakovat, ale tahle je možná ještě víc její "sestřička" ..

óooo, rozprávky mám rada aj ja, keď už spomínaš túto super frázu...aj ja sceeeeeem myší kožúštek;)

Ó
14. 12. 2007
Dát tip
...tma přede mnou....tma za mnou...

aj ja ju mám rada a predsa sa jej občas bojím;) ale aj tak mám noc radšej ako deň;)

Sasak
11. 02. 2007
Dát tip
Pěkné, trochu mi to připomíná dětství.Miluji tmu :-)

dík;)

Tanaoko
09. 01. 2007
Dát tip
*tip, taky jsem už cítila krásu tmy:-)dobrá myšlenka.

ty si to pochopil veľmi zaujímavo...inak ako iní...a predsa si to pochopil dobre...už len zato by som ti dala tip;)

;) to je zlé (ale nie;) ), že máš s čím porovnávať, že?;) :P

ďakujem za mtak povzbudivé slová a to, že mi dávate nádej, že nie som až taký stratený prípad ohľadom básní;)

tak to som netušila, že som sa dostala do tvojho výberu autorov...fakt ma to prekvapilo a potešilo zároveň...ďakujem...

Zbora
05. 01. 2007
Dát tip
:o)) bezva

palino8
05. 01. 2007
Dát tip
vitaj späť ;) toto sa mi páči... super*

vesuvanka
05. 01. 2007
Dát tip
i já mám radost, že jsi se vrátila, také Tě mám v oblíbených... dílko mě zaujalo, nejednou tma pomůže člověku zakrýt jeho city (smutek) před okolím... díky, posílám TIP a zdravím Tě

mám tě v oblíbených už bezmála rok (?) - a teď jsi mě mile překvapila svým "návratem" - to je fajn měj krásný den

ďakujem za také milé slová...ani nevieš, čo to pre mňa znamená...obrazne pobvedané, po viac ako 3/4 roku som zobrala "pero" (alias klávesnicu) do ruky a Vám sa to páči...tebe sa to páči, ďakujem... A hlavne ďakujem za to, že niekomu táto malá vecička niečo dala, o niečo obohatila tento deň, preto ďakujem...

ja tebe, že možem také pekné slová čítať :)))

ďakujem...


nie každému vyhovuje každá báseň...ale toto sú moje v podstate prvotiny po viac ako 3/4 roku;)

...hm...vidim ze si ubrala zo slov... ...ta pointa aj s celo basnou idu nejak mimo mna...

Ďakujem

Sarrah
05. 01. 2007
Dát tip
*

;))))))

Norsko
05. 01. 2007
Dát tip
tma je nejlepší přítel člověka :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru