Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diadém

10. 01. 2007
17
44
10255
Autor
Oldjerry

z pavoučí sítě

diadém lesní víly

rosa to umí


44 názorů

Oldjerry
12. 02. 2014
Dát tip

květino - jsem rád, že se ti líbí... já už na ni skoro zapomněl...


Oldjerry
31. 05. 2007
Dát tip
Ani sám nevím, proč, ale mám z toho radost...

Oldjerry
30. 05. 2007
Dát tip
Inferno - díky, měl jsem pocit, že tvá parketa je na jiném místě tělocvičny....

Oldjerry
05. 05. 2007
Dát tip
Ne - obojí je reálné - někdy a hodně se to prolíná : například moje maminka pekla pekelně dobré povidlové buchty, při nichž jsem se cítil přímo andělsky...

Oldjerry
05. 05. 2007
Dát tip
Co tě nemá andělé jako sporávná smyšlenka žijí mimo čas - já jsem jsem starý na zemi, v nebi jsem mlaďas

Oldjerry
05. 05. 2007
Dát tip
No zpoloviny máš pravdu - starej

Oldjerry
05. 05. 2007
Dát tip
Hele - ty spíš ? tak to jsi prdlajz čert - protože čert - ten nikdy nespí. No - a s námi je to podobné...(ono totiž ono oldjerry je dlouho vznikající zkomoleninou slova engel).

Oldjerry
05. 05. 2007
Dát tip
Jaký pekelný kámoš, já mám čtyřmetrová sněhobílá křídla...

Oldjerry
05. 05. 2007
Dát tip
Jojo, to bylo vypočítané na rozněžňování Satanových dětí a Belzebubových pořízených....

Oldjerry
18. 01. 2007
Dát tip
Milá vílo : čekám na tu jinovatku, aber : dnes liják, že to nepřežily ani diadémy...

Oldjerry
17. 01. 2007
Dát tip
Paularte - díky, je to i můj názor.

Paulart
17. 01. 2007
Dát tip
Díky... Taky to znám z lesa. A máš pravdu s tím širákem: Nejlepší haiku vznikají tam, kde ostatní jsou až příliš dobře zabezpečení, střechou, logikou, dogmatem, myslí :-)

to musí být hezký ... :)))

Oldjerry
14. 01. 2007
Dát tip
Umíš si představit, jak to vypadá, když se starej chlap červená ? Už jsem si myslil, že to ani neumím...

ty taky :)))*

Jolana19
13. 01. 2007
Dát tip
Jerry, svoje psaní vůbec nehodnotím pro mne osobně jde o psychoterapii, proto jsem tady. Jde o ten diadém, ale jinak díky za lichotku. Jinak máš pravdu jsem pasivní, jenom láska mi dává sílu a té je zatraceně pomálu

Oldjerry
13. 01. 2007
Dát tip
Jolano, nemluv, ty že neumíš ? Naprosto specificky tvořená lyrika - pro mně sice na hraně, protože je v defenzivě, pasívní, ale přesto se mi líbí použitými obrazy a obraty, postoji i jistou mírou fatality. Ty a martinez, ale ta je trochu bojovnější, revoltující, ostřejší. Ty zas spíš analytická, hodnotící, hodně zajímavých obrazů a přirovnání...

Jolana19
13. 01. 2007
Dát tip
škoda že já neumím

Oldjerry
13. 01. 2007
Dát tip
Dobrou noc...

jasan, ja si ťa raz prečítam, lenže teraz som straaaaaaaaaašne unavená;) a dobre sa počúva usmáte (čeština;) ) dievča (slovenčina), lebo to aj vystihuje moju situáciu;))))

Oldjerry
12. 01. 2007
Dát tip
Honzo - dlouho mi trvalo, než jsem pochopil, že jsi recesista... te´d už je to dobré. Jo a ahóóóój ! usmáte dievča : díky, poklade, dobre sa to číta...

toto je fakt pekné, také jemné a milé a nevtieravé...ďakujem;)*

Honza_Princ
12. 01. 2007
Dát tip
:)))) šmankotky jémankotky to byla pochvala !!!! akorát mi to asociovalo jednu akci kdy sme byli s eidamem kácet stromy označené hajným :))))) je tam slovo dobréééééééééééééééééééééééééééé no a jak tu tak sedim s tim dočáranym ksichtem (podezřívanej že si pletu diody s cihlami), tak říkám: ahój, ahój

Oldjerry
12. 01. 2007
Dát tip
palino - díky, vítej !

palino8
12. 01. 2007
Dát tip
áno... rosa vie veru všeličo ;) +avi

Oldjerry
11. 01. 2007
Dát tip
Kdo si ještě plete eidam a diadém, ať udělá čárku Princovi Honzovi na čelíčko... no vidíte : má tam jen tu vlastní.... Všem vám dík - i Princovi - za nakouknutí...

Rabb
11. 01. 2007
Dát tip
ano.. ..umí.

Honzyk
11. 01. 2007
Dát tip
...mas "hodnou" hlavu, myslim teda....*

Honza_Princ
11. 01. 2007
Dát tip
éterické jako když si myslivec čuchne spreje, když značkuje smrky...dobré eidam a lesní víla no to sou věci :))

vesuvanka
11. 01. 2007
Dát tip
nádherné!!! díky za připomínku ranních procházek lesem, diadémy lesních vil jsem vždycky obdivovala. TIP a pozdrav :-)))

"Kde bydlí víla? Asi v mechu, celou noc tančí bez oddechu, pak věneček si odstrojí a ustele si ve chvojí. A co má k jídlu? Místo kávy do hrníčku nasbírá si z trávy třpytivé rosní krůpěje. A ráno si je ohřeje. A to ji stačí? Stačí, asi. Je živa z vůně, z krásy...." Tak to je jediná romantika, kterou snesu. Taky proto, že děti ještě nerozlišují mezi romantikou a tim, co by romantický mělo bejt.

Baziliška
10. 01. 2007
Dát tip
úsměv

Oldjerry
10. 01. 2007
Dát tip
Ano, jsou velice plaché, většinou jsou vidění jenom když člověk přespí pod širákem a probudí sedostatečně brzo. To je skoro vždycky, protože ráno bývá zima. Zatancuje si tedy s vílami a hned je tepleji...

Baziliška
10. 01. 2007
Dát tip
taky jsme byli dneska v lese...ale už za šera...a víly jsme bohužel minuli, asi nás bylo moc:( :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru