Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bláhová II

26. 01. 2007
4
13
1560

...pokračování mých schizofrenních nálad...


...

a že jsem bez tebe ztracená
že nikam nedojdu
protože nevím, kam jít

tak si dál vyrývej do mé kůže
své tajné symboly zatracení

neboj se, jdi ještě hloub
mě to nezabije

a stejně budu šťastná
tobě navzdory


13 názorů

tobě navzdory;)*

halucinace mám jenom po ránu v zrcadle. naštěstí. je vitamín C antipsychotikum? ale mám kamaráda co si zakládá na tom že jeho tři osoby se nemají rády. je to dost nakažlivý. a je to docela sranda. můžu spolu hrát šachy...

Idefix
26. 02. 2007
Dát tip
a máš bludy a halucinace? :-) to schizofrenici f první řadě maj, a na tom jsou vlastně diagnostikováni touto nemocí,jinak F20, a berou antipsychotika - no to jen tak aby řeč nestála.

mno, jestli to správně chápu, tak jseš chvíli někdo a za chvíli někdo jinej. já to mám trochu komplikovanější...zpravidla jsem někdo a někdo jinej najednou a dost často taky zároveň ještě někdo další...aspoň se nenudím:o)

jinak děkuju vám všem, ať už se vám líbí víc dvojka nebo jednička, nebo třeba žádná. já už skoro ani nevím co sem vlastně píšu...

Idefix
26. 02. 2007
Dát tip
snad víš o co jde v téhle nemoci :-)

...tohle je monolog. já no.2 mlčí, protože to, co říká, bych nikam nepsala:o)

spíš je to boj mezi já no.1 a já no.2, už si moc nepamatuju o co tam vlastně šlo...možná taky o vlastní chápání slova schizofrenie:o)

Idefix
26. 02. 2007
Dát tip
moc ze schizofrenie tam není v tvých náladách v psaní

hm, nie je taká dobrá...;)

guy
20. 02. 2007
Dát tip
možná že trochu míň bláhová, ale podobně milá jak jednička

nonamebeast
02. 02. 2007
Dát tip
mně se líbí obě, ale tahle mi nepřijde až tak bláhová--tip

tahle bláhová se mi líbí víc *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru