Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpověď

28. 01. 2007
0
8
3313
Autor
pété

Jsi divná děvka,

když s tolika muži spíš,

copak se těm věrným

nikdy nedivíš?


8 názorů

A.H.
27. 10. 2008
Dát tip
až teď mi to docvaklo :))) brzy

pété
23. 10. 2008
Dát tip
A.H.: no tak měla by se divit.....nojo, asi je to trochu krkolomné..:) je holt stará - ta básnička, či co to je...no měla by jako obdivovat věrnost...asi:)

A.H.
23. 10. 2008
Dát tip
tedy spíše čemu by se měla divit?

A.H.
23. 10. 2008
Dát tip
nechápu smysl básně, co by měla chápat?

Honzyk
24. 01. 2008
Dát tip
..ptreskocil jsem, az sem, no, a ti ptrede mnou maj pravdu...jen hozeny slova....a , myslim, bez velkyho premejslkeni, co jde, zejo, kdyz vyjede z cloveka nejakej, tu zlovestnej, tu radostznej proud, ale tady pro ctenare, ergo i pro mne nula vod nuly pojde...budu pokracovat, draha pete, ale nekdo mi tu pise...no a abych se u tebe nejak moc nenahrbiL.§§§...nekdy jsi skoro uknourana, a nadhlůed chybi, ale to neni zadna tragoska, to ze sebe vytrepou ---a mozna i inny...tak zatim...

Dolfiness
29. 01. 2007
Dát tip
Stejný názor jako Raab, plus bych tam ještě napsala spíš "ani trochu" místo "nikdy", ale to je jen můj názor. :)

pété
28. 01. 2007
Dát tip
No, mě to k zamyšlení nutí..ale chápu, že takhle to vypadá plytké...dékuju za názor..:-)

Rabb
28. 01. 2007
Dát tip
zajímavý.. ale takový bezhloubkový.. ..není nad čím přemýšlet.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru