Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kvitek

29. 09. 1999
3
0
2333
Autor
Naja

Byl jednou jeden kvitek a zalibila se mu kvetina, na louce bylo spousty kytek, ho zaujala jedina. Po vcelce Maje polibky ji posilal, aby ho mela taky rada moc si pral. Daroval ji rosu ranni a sem tam taky zluty pil, jak rad rozbeh by se za ni, jenze k zemi pripoutan tu byl. Az jednou prilit Vilik a rekl mu tu novinu, ze s tou kraskou od naproti ceka velkou rodinu. I zaradoval se mily kvitek netusil ze jen na chvili, bude mit tolik malych ditek, radosti listky zarily. Pak prisli lide s kosami v rukou travu sict, podtali kvitek aniz by stihl cokoliv rict.
Krel
22. 05. 2003
Dát tip
hezké..

evina
22. 05. 2003
Dát tip
:o)

Albireo
15. 12. 2000
Dát tip
Najo, já jsem si jí všiml, jenomže to čtu až o dva měsíce později. Tak ji oprav (ze své stránku přes položku Smazat, a pomom místo Smazat zmáčkneš Opravit.) Ale jako básnička je to krásné, takže Tipuji.

Albireo
15. 12. 2000
Dát tip
Sorry - o 14 měsíců později. Tak to chápu, tehdy se myslím ještě opravovat nedalo.

JiKo
14. 09. 2000
Dát tip
Souhlas s Merlem, ten děj je fascinující a poučný ... TýÁjPý

Jákob
06. 12. 1999
Dát tip
Skvělé.. opožděně ..

millogne
11. 10. 1999
Dát tip
Mozna je to ten kvitek z Ebenovy Materidousky
nebo jak se to jmenuje
"...I zzelelo se matce milych ditek
a duse jeji se vratila
a vtelila se v drobnolisty kvitek
jimz mohylu svou pokryla..."

Naja
11. 10. 1999
Dát tip
Lidi kazdou blbost zkritizujete a to, ze tam mam hrubku jak prase vam nevadi :=)) Ale asi v zavalu emoci jste si nevsimli :=)

zkumavinka
05. 10. 1999
Dát tip
a co takhle prisla bourka a polovinu kvitku na louce polamala? ;-)
ne, delam si srandu... je to hezke... :-))

Tynic
03. 10. 1999
Dát tip
Moc pěkná básnička. Krásný námět, krásný obsah, krásný konec. Merle je prilis kritický (á). Myslím že hlavní je obsah a ten nemá chybu jen tak dále.

Stejně mám pocit že to nebylo o květinách ale o lidech že?

slavek
02. 10. 1999
Dát tip
člověče.... ten konec je tak strašně krutě logický... Nenávidím ten konec.. Nenávidím logiku.

Merle
30. 09. 1999
Dát tip
Kdyby ti vychazely pocty slabik do rytmu, bylo by to dokonaly. Takhle je to JENOM zbytecne dobry.

AZALIN
29. 09. 1999
Dát tip
Kvitek lezel mrtvej na zemi
a ja ho objal svymi dlanemi.
A chtel jsem se omluvit vsem kvitkum zranenym
za lidi, co maj v srdci kameny...
A pak jsem vykopal malej hrob
pro lucniho konika jmenem Hop,
na kteryho jsem nechtene stoup..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru