Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ne-e..nevedu

20. 04. 2001
2
0
2966

teda asi rymovane:*))

Bude to dobré, neměj strach A po smrti se neproměníš v prach Jednou zas výjde slunce a budeme moct dýchat Všude plno lidí, co si vůbec nezávidí, nebudeš muset mít strach Poznáš lásku, ať zavěšenou na provázku, ale bude tu s námi Srdce se volně nadechne a rozběhneš se po stráni Uvítáš ptáky, kteří se po dlouhé zimě domů vrací A jací budou ti ptáci ? Krásní barevní a voňaví a pampelišky se jim lesknou v křídlech Však je uvidíš Už brzy to zlé skončí Možná...
no tak vidis takze moznosti videt todle bych mela mit jeste dost:*))))))))

tuleň
04. 09. 2004
Dát tip
fajn, jedna vec jsou moznosti a druha je to, jestli je vyuzijes... jestli jo, uvidis

ukoceme onu debatu :*)))))))))bud jo nebo ne:*)))))taaaaaak

tuleň
04. 09. 2004
Dát tip
OK, taky uz k tomu nemam co rici.

tuleň
03. 09. 2004
Dát tip
na prvni pohled mozna nevypadam, ale to je tim, ze jsi me nevidela v akci (Z)... ale to uz je uplne jina kapitola

toz treba huvidim:*)))))))se nefiiii...pristi leto je prece taky akce Z :*)))))))))))))

tuleň
03. 09. 2004
Dát tip
pravda pravdouci... a snad i dalsi leta.

tuleň
02. 09. 2004
Dát tip
dost bolo sebevrazd... jinak ja zrcadlo nepouzivam :^)

to delas chybu:*))))))aspon bys videl ze jako tuklen nevypadas:*))))))ale vazne neci neci neci to kvuli cemu to vzniklo...bo to vypadalo nebezpecne jen podle vyrazu vasich tvari:*))))))))))a hroch je obcas saakra bojacny:*)))))))))

tuleň
01. 09. 2004
Dát tip
fuj, co si o mne myslis? sebevrazda? na to se mam moc rad! sebevrazdu ani myslenky na ni ne-e..nevedu

:*))))))))))ty maly tulanetko...to je fajne...ja jen ze todle s mou sebevrazdou vazne nesouviselo...ale mohlo to nastavit zrcadlo tobe:*)))

tuleň
31. 08. 2004
Dát tip
jasne, ale ten zacatek Bude to dobré, neměj strach A po smrti se neproměníš v prach Jednou zas výjde slunce a budeme moct dýchat to mi prijde uplne jasne... ale je mozne, ze to chapu uplne jinak, se mi to taky stava, ze lidi v mych dilech najdou neco, co jsem tim vubec nemyslel

to se nestava jen tobe...jde o to ze v cloveku to vyvola neco co se ho tyka...takze esli mas myslenky na sebevrazdu:*)))tak teda pryc s nima nez se zase objevim v Praze a uskrtim te vlasama...:*)))))))))

ten zacatek je spis zpodobneni neceho katastrofalniho...velkyho a vosklivyho co ale snad prejde...:*)))))))))teda doufam:*))))))

tuleň
30. 08. 2004
Dát tip
přidávám se k mlasknutí. dostalo mě, jak to vypadá optimisticky, i když ve skutečnosti bych měl skoro pocit, že tohle napíše člověk těsně před sebevraždou

tak hrozny to nebylo...jen to vzniklo v dobe me nejvetsi zaliby v opravdu morbidni literature:*))))))))nastetsi sem zjemnela na valecny romany...mlaskam zpet:*))...ono to ma nadeji ale jakousi nejistou... je docela narocny neco rikat k tak straym vecem..se musim desne vracet a cist to abych vubec vedela co sem tim tehdy asi mela na mysli...

Noe1
25. 08. 2004
Dát tip
tý, hrošíku, já čumím ... né že by to dosahovalo tvých současných kvalit, ale na to že si to psala před 3 roky ... mlask

:*))))))))vidis vidis ty neduverivce:*)))))seeem holt stara:*)))mlaask a dik...pred vic jak 3 tak aspon pred 4 :*)))

Noe1
25. 08. 2004
Dát tip
tys v mateřské školce už uměla psát? ... tak to mlaskám podruhý :-))))

ja byla dycky desne chytra a sikovna:*)))))))))))

Hrošíku je to takové líbivé, ale jsestli jde udělat z otřepaných slovíček a slovních spojení ( viz láska bude tu s námi) hezkou hodnotnou básničku tak se ti to povedlo. Mimochodem před časem mne zanechala vzkaz u Bufetu V a ptala si jestli zveřejním něco dál ... tak jsem tam jednu dal :) mrkni ... třeba :)

dekujii...todle uz je dooost stara vecicka:*))...fajn podivam se tak ocekavej krutou kritiku :*)))))))))))))))

no tak toho si budu neuveritelne vazit:*)))))))))))))))

ondrech
07. 08. 2004
Dát tip
rádo se stalo. Dneska jsem přemýšlel o tvých dílech, tak jsem přišel na to, že si tě dám do toptenu.

ondrech
06. 08. 2004
Dát tip
pozoruji, že se mi čím dál více líbí lyrika - pokud je dobře napsaná. A toto je tento případ.***

oooooo...dikyyy:*)))))))

je to krásné... *t*

dekuji dekuji:*)))))))

Kelis
26. 06. 2004
Dát tip
Beru to jako roztomilou naivní optimistickou nadsázku.

to zni jako nic moc...nic zvlastniho...v podstate asi ani ne:*))) naivni a optimisticka jsem takze je to asi i prihodne:*)))

Kelis
26. 06. 2004
Dát tip
přeci píši "roztomilou" a nééé nic moc. :-)))))

:*))))))ma vina ma nejvetsi vina ;*))))nechapavy hroch...dneska zmateny a neschopny rict neco smysluplneho... dobre roztomile...dekuji:*))))a jeste vice dekuji za dodatecne vysvetleni...pst ale on je ten hroch jeste ke vsi nechapavosti blondatej ;*))))))))

Kelis
26. 06. 2004
Dát tip
dobromyslně odpouštííííím.

ooo:*))))))klanim se s obrovskymi diky :*)))))))

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
Pěkná momentka... .... **

kuji kuji...takhle nejak funguje muj optimismus...obcas se tam proste vetre to chvilkove mozna:*))))))))

Jully
19. 06. 2004
Dát tip
Nic moc, rýmy se mi zdají moc jednoduché, ale pocit byl v daný moment asi hezký

jo to byl..uz je to davno ...stary..pokud ces podivej se na neco aktualnejsiho:*))))))

ruby
21. 04. 2001
Dát tip
no to je mi zvlastni nadeje,ale neni to marny

alina
21. 04. 2001
Dát tip
Až skoro moc optimistický. Táááková selanka :o))) Ale je to krásný, takhle si to občas namalovat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru