Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

JULIE

21. 04. 2001
8
0
3097
Autor
miklunka

...nejlepší kamarádce ,,to nejlepší\...

Co chybí víc?! snad jen chůvin křik a kůpěj jedu, - hlupák Romeo...(!) Ale tys ho znala vědělas že tě miluje, prohnilá Julie! - Miloval... Věčně Nekonečně tečna k tečně -copak je to možné?! Ty nejsi čistá a nevinná jsi jako pavoučí hodina tvá ústa zakletá -Julie prokletá!
Krel
03. 01. 2003
Dát tip
No je to zajímavé...ale na mě moc ukřičené...i když myslím že dobré...

tohle mi nějako nedošlo, asi neznám souvislosti...

Leata
08. 09. 2002
Dát tip
chm...to nejni moc pozitivní, anebo se mi to jenom zdá ? ;o)))

miklunka
22. 07. 2002
Dát tip
Twar: mozna...jenze ona chybovala vickrat...:o(

Twardowski
21. 07. 2002
Dát tip
Hudák Julie trpěla stejně trpěla mnoho zemřela za stejnou věc. Zlocinci jsou jini ona jen chybovala chybuje každý ona jen chybovala osudově :-)

Neither
09. 06. 2002
Dát tip
Jůůůů :o) * (o:

dablik008
29. 04. 2001
Dát tip
Mea...diky :*o)

LILINKA
27. 04. 2001
Dát tip
Velice zajímavé!

miklunka
27. 04. 2001
Dát tip
Mea:Na matice nee...Ale měli jsme supl na děják :))))

Mea
24. 04. 2001
Dát tip
dablik: citime s tebou ... (ale ... nebo uz radsi ne) nepsalas to na matice ??? a i kdyby, pis na ni dal, stejne je to nuda :o) TIP

Mythus
23. 04. 2001
Dát tip
Milujem Shakespeara a hlavne Júlia a Rómeo a Večer Tříkrálov(ý)í (čital som to v češtine). Veľmi mi to pripomína tie nádherné časy keď som tieto skvosty čital.....za trocha nostalgie a krasy v srdci tip....

Naso
22. 04. 2001
Dát tip
Keby len Shakespeare vedel koľko inšpirácie nasledujúcim generáciám spôsobil svojou láskydrámou... (btw. tiež mám niekde niečo o Júlii a Romeovi. Musím vyhrabať...)

dablik008
21. 04. 2001
Dát tip
skoro az pamflet...a nemuzu to nepochopit spravne, ze ne? na nic takovyho se nezmuzu...moje pocity jsou ve Spatnem sonetu...tohle je mozna vystiznejsi.... a tip boli....jako svet sam....*

Mámalibor
21. 04. 2001
Dát tip
Julie proč jsi Julie Kapuletová a já Montek proč to bylo drama když nemuselo?

tečna
21. 04. 2001
Dát tip
jsi pěkně zlomyslná kamarádka, ty chceš tip, viď )

Astalavista
21. 04. 2001
Dát tip
Připomělo mi to "Lásku prokletou" jsou zde podobně tvořené verše, ale je to fajn.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru