Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nad hroby Julií

21. 04. 2001
9
0
2667
Autor
dablik008

venovano tobe, ktera si to stejne nikdy neprectes...mozna i ze strachu...

Když už trháš černé růže a den co den vteřinu co vteřinu pokládáš je k hrobům Julií vysmíváš se tím nezmírající lásce té co tě stokrát poslala do kolen zasadil sis ze svých smutků vrbový háj a den co den vteřinu co vteřinu chodíš se jim vyplakat až napláčeš si širý Atlantik i s Titanikem hluboko hluboko v trhlinách srdce to už je stejně na kusy víš, to ty tvé pokusy sladká slůvka a ostrá bolest prázdný kecy a invaze necitu z lásky zbyla lítost je mi tě líto pro mě už jsi mrtvá a pro jiné umíráš a budeš umírat nad hroby Julií pak zapláčeme nebo ne půjdeme domů, zapomeneme věřím, že to jde chci věřit doufám modlím se tiše a upřímně ale nejde to… ani teď kdy růže už zčernaly a leží na hrobech na hrobech lásky…
clovrdik
06. 06. 2001
Dát tip
dost sladký a smutný, přesto TIP, např. za ten Atlantik i s Titanicem

Spvrivs
27. 04. 2001
Dát tip
Neco na té růži je... Úplně se utápím v Atlantiku tvých slz. Tíííp.

Mea
24. 04. 2001
Dát tip
MOOOC pěkný TIP

Albireo
23. 04. 2001
Dát tip
Také líbí. Ťap. **

myrinda
22. 04. 2001
Dát tip
neco to ma do sebe..cerne ruze... ...pokládáš je k hrobům Julií vysmíváš se tím nezmírající lásce té co tě stokrát poslala do kolen zasadil sis ze svých smutků vrbový háj a den co den vteřinu co vteřinu chodíš se jim vyplakat až napláčeš si širý Atlantik i s Titanikem hluboko hluboko v trhlinách srdce ...tahle cast se mi asi libi nejvic...

myrinda
22. 04. 2001
Dát tip
neco to ma do sebe..cerne ruze... ...pokládáš je k hrobům Julií vysmíváš se tím nezmírající lásce té co tě stokrát poslala do kolen zasadil sis ze svých smutků vrbový háj a den co den vteřinu co vteřinu chodíš se jim vyplakat až napláčeš si širý Atlantik i s Titanikem hluboko hluboko v trhlinách srdce ...tahle cast se mi asi libi nejvic...

miklunka
22. 04. 2001
Dát tip
Ten Titanik je faaaakt dobrej....Je to hezky smutný:(((

dablik008
22. 04. 2001
Dát tip
kdybych to vubec nemusel psat...:o(((

Mamlakat
21. 04. 2001
Dát tip
hmmmm....!

Wookie
21. 04. 2001
Dát tip
hodně pěkné:-) Ť!

Cody
21. 04. 2001
Dát tip
juj, to šem byla já...

dablik008
21. 04. 2001
Dát tip
Codííí..hned šem ši to myšlel...šišlaš, fííš tooo??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru