Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z osobních důvodů

02. 02. 2007
7
15
1995
Autor
Candy

Leží nedotknutá

jedna z mála svého druhu

na bocích ohmataná

stránky očíslované

bez textu

když plná nevyřčených slov

podle sklonu

soudy v myšlenkách uzavírá

než bude zjara (doufám) zaseto

pozorně odpočívá

v sobě si zpívá

písně nadějí


15 názorů

Candy
16. 02. 2007
Dát tip
Milly:Jenže pro mě je asi jednodušší prožívat ty vztahy jen v sobě, protože ty reálný mi působí spíš nadměrný stres, i když je to nepochopitelný, ale dokud to tak bude, tak to nechám volně plynout.Nejdřív to musím nějak zpracovat sama...a díky moc.

Milly
15. 02. 2007
Dát tip
Candy, no, to jde o to, odhadnout každou situaci...- podle toho, jak chceš, aby ty vztahy dál vypadaly, že jo..... :-) Mám Tě ráda...

Candy
14. 02. 2007
Dát tip
Milly:jenže jak mě znáš, tak víš, že to já neumím - nemám ráda cítit se potom tak poznaná - jako svlečená a neumím s takovou situací moc naložit...ale pravdu máš, to vím... Děkuju álo...

ála
13. 02. 2007
Dát tip
jojo.T*

ála
13. 02. 2007
Dát tip
jojo.T*

Milly
10. 02. 2007
Dát tip
Candy, občas je taky dobrý někomu něco říct, no...... :-), někdy je to fakt zajímavý...- co jsem se víc otevřela, bejvaj z toho i dost silný zážitky.. někdy...... :-))

Candy
10. 02. 2007
Dát tip
Milly:...každý dílo je vlastně stránka deníku - každej zapsanej osobní pocit a nálada něco konkrétního vyjadřují a vystihují daný stav, takže je to stejný, jako když si sedneš a napíšeš pár vět do nějakýho notesu a to já nedělám, takže aspoň takhle, i když tím asi nevyjadřuju momentální stav, ale trvalý, celoživotní pocit, který nade mnou visí...Nevidím to ale nijak tragicky, prostě to beru jako fakt...

Milly
09. 02. 2007
Dát tip
Já budu ceněná- sedím u písmáka celej večer- až do noci...... :-)) škoda, že se za to neplatí...... Já to nechápu, to vypadá jako deník... :-))

supizmus
04. 02. 2007
Dát tip
končí-li text slovem o naději tak vidím světlo a to je radostí...

Candy
03. 02. 2007
Dát tip
Děkuju všem za reakci a čas strávený v dnešním uspěchaným světě nad kouskem poezie, což se cení...

Nicollette
02. 02. 2007
Dát tip
ale! já tě zdravím :)

SENIOR
02. 02. 2007
Dát tip
Nevýrazné což je chyba jako každá jakoby jiná. Nadruhou ruku, když se člověk soustředí (což by jakoby nemělo být u kvalitní poeze vědomní proces), nevykazuje zdaleka tak pitomní parametry jako co mnou bylo dnes jiz čteno. 3-

Honzyk
02. 02. 2007
Dát tip
tip polovypusteny*

Fouckault
02. 02. 2007
Dát tip
tip ležící spící :-)

Háber
02. 02. 2007
Dát tip
má t o nádej * milé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru