Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

The narvalflying story

08. 02. 2007
7
26
2751

Viděla jsem ho mihnout se na obloze ve výseči mezi domy. Já nevim, jaký máte zkušenosti s narvaly, ale já vcelku mizivý, a tak mě překvapilo, když  mu znenadání vypad z kapsy šroubovák. Sebrala jsem ho a uviděla na něm cenovku s cenou v Kč. Sakra, řikám si, asi máme ty nejlepší šroubováky na světě. Zazvonila jsem k odjezdu a pokračovala spokojeně v cestě. Co naplat, my Češi jsme  kutilové, řekla jsem si, když jsem se pohodlně uvelebovala na verpánku. A pak se rozpršelo.

Když si narval potřebuje koupit šroubovák a zrovna lítá po Smíchově


26 názorů

vidíš :-) maj šroubováky

lenty2
07. 03. 2007
Dát tip
http://www.osel.cz/popisek.php?popisek=1527&img=1135144755.jpg uz konecne vim, co to je narval

lenty2
07. 03. 2007
Dát tip
http://www.osel.cz/popisek.php?popisek=1527&img=1135144755.jpg uz konecne vim, co to je narval

jo já jsem upírka, mám velmi citlivou krční tepnu, jak se jí někdo dotkne, tak je konec .-)))))

já to taky miluju, když mě kouše do krku :-)

já to taky miluju, když mě kouše do krku :-)

já to taky miluju, když mě kouše do krku :-)

Zbora
08. 02. 2007
Dát tip
Bezva :o)

guy
08. 02. 2007
Dát tip
určité problémy narvalů už jsem zmínil jinde :-)*

oleandr
08. 02. 2007
Dát tip
líbí i s obrázkem

Honzyk
08. 02. 2007
Dát tip
...........ou džeu_§§---ou džez:)

jo ty myslíš ilustrace? tady je spíš ten text ilustrace k tomu obrázku :-)

Honzyk
08. 02. 2007
Dát tip
..ja myslim u basnicek...prijde mi nadbytecny...jinak obrazy mam silene rad...))

Honzyk
08. 02. 2007
Dát tip
..ja myslim u basnicek...prijde mi nadbytecny...jinak obrazy mam silene rad...))

proč seš odpůrce obrázků? o tom bych se ráda s někym pobavila, protože mě většinou obrázky nudí :-) a to i umělci zvučných jmen :-))) teď jsme byly s kámoškou na tý výstavě galerie hl.m. Prahy Křičte ústa a jedinej, komu jsem udělila milost byl Váchal :-))) jo a jeden Zrzavej se mi tam líbil :-)

Honzyk
08. 02. 2007
Dát tip
...a se ti vede:)))--------------ja, odpurce obrazku...!...D

já se snažim dělat obrázky, kterejm rozuměj vožralý žížaly :-)))))

Honzyk
08. 02. 2007
Dát tip
btw= mimochodem, ja to taky nerad uzivam, pripadam si nablblej, ale stalo se:))))

Honzyk
08. 02. 2007
Dát tip
no silene, tady na to cumim jak vozrala zizala...:)

nevim, co je btw, ale zajímavej je :-))))) žejo :-)))

Honzyk
08. 02. 2007
Dát tip
ten obrazek vypada strasne zajimave, btw:)

děkuju :-)

Honzyk
08. 02. 2007
Dát tip
..dobra "smichovina"...a pred a tak carku pricinil bych, prosim. zdavi honzyk..:)

Zuzulinka
08. 02. 2007
Dát tip
připomíná mi to jzáběry od kamaráda režiséra...takový přelet Prahou..no a šroubováky jsou pochopitelně nutný, když potřebuješ něco seštelovat:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru