Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pre Ašša - eSKa

Výběr: Print, silence
14. 02. 2007
45
116
7842

Počúvala som pri tom Zuzku Smatanovú Mr. Man a Mrs. Envy... odporúčam aj Vám...

Usmej sa
Aj na mňa
A už sa neuhýbaj

Nekrič z diaľky
Zakrič mi to pri uchu
Budem ťa počuť

Vyvliekaš sa
Zo mňa ani ihla
A ja nie som niť

Však ty skrivíš
Tvár do úškľabku
A povieš mi tie slová


Tie pravé...


116 názorů

ďakujem :)

guy
20. 03. 2008
Dát tip
*

dík :)

Pokusák
12. 03. 2008
Dát tip
Ve většině kritik jsem se vyjadřoval pouze tímto způsobem.. :-) Opravdu není zač. :-))

toto mi troška pripomenulo kritiky Printíka :))) dík, fakt :)

Pokusák
12. 03. 2008
Dát tip
!!! *T

ďakujem vám obom;)

palec nahoru a *

hihi, dík, pobavil si ma:DDDDD

Murtis
16. 01. 2008
Dát tip
Jsem asi mimo. Přelouskat jsem to zvládnul, ale plavu proti proudu. Asi se dám na překládání českých filmů do slovenštiny. To má budoucnost. Nebo naopak. To platí dvojnásob.

júj, díkes;)

jt
17. 12. 2007
Dát tip
milá moc mo .. :-) TIP

ďakujem;)

Anetté
14. 08. 2007
Dát tip
Juj, pekna je:) Roztomila:)*

jt
09. 08. 2007
Dát tip
líbí první půlka .. :-)

dík;)

Skafararix
15. 04. 2007
Dát tip
Co ti ja viem. Tieto tipu su riadne klamlive. Nic som v tom nenasiel. Pardóon

bajron
31. 03. 2007
Dát tip
dalsia zamilovana faninka?:))) pekne!

Jo a omlouvám se nějak se mi to podělalo a odeslalo se mi to víckrát než jsem chtěl, promiň...

Mno já při čtení tohoto poslouchal Karla Kryla takže se mi nediv že mi to nic neříká, navíc toto: A povieš mi tie slová - Tie pravé..., se mi vážně nelíbí.

To já při čtení poslouchal Karla Kryla, tak se mi nediv že se mi to nic neříká... Hlavně tedy toto: A povieš mi tie slová - Tie pravé..., to se mi opravdu nelíbí.

To já při čtení poslouchal Karla Kryla, tak se mi nediv že se mi to nic neříká... Hlavně tedy toto: A povieš mi tie slová - Tie pravé..., to se mi opravdu nelíbí.

som rada, že si si ju vychutnal...teda spoň podľa toho, čo si písal;)

silence
21. 03. 2007
Dát tip
Je strašně povolná mysli, neobtěžuje ji a při tom tak voní :) ***

nie, nevnímam...to je chyba, ktorú asi robíš ty...to, čo bolo, bolo...a spraviť skúšku z anatómie úspech bude a nie zlyhanie:DDDD nie, nečítala som ten text, opravím;)

a chyba? ja neviem, odpísala som, čo som mala na názve napísané...Mrs. je pani, takže asi Ency bude zlé, ale neviem;)

možno, možno pre niekoho niečo úspech je...pre mňa je úspech...slovo, ktoré sa mení...úspech bude, keď spravím anatómiu, potom to možno bude, keď spravím histológiu a zarobím si na nejaké knihy do školy a niekam na cestu...úspech je pre mňa osobne popísateľný;)

"aj Zuzka"? tým narážaš, že tam mám množstvo chýb? Ja som to nepočúvala s úmyslom vnímania textu, to musí odstáť, ja som to počula 1.x a vnímala som hudbu...inšpirované hudbou, nie textom;) A nesúhlasím, že disciplína je tajomstvom úspechu...množstvo faktorov ovplyvní úspech;) a iné veci;)

...

ja si vážim aj každý pokus čo i len o chabé pochopenie, ďakujem...

Darmo-šlap
28. 02. 2007
Dát tip
Básník je odvážný v tom, jak se odkrývá, čtenář se mu v odvaze musí vyrovnat. ... Rád bych si přečetl víc Tvých básní, mám ale bohužel pomalé modemové připojení. Musím postupně :-)

fajo
27. 02. 2007
Dát tip
medík))

fajko? mal by si sa skľudniť...a pozrieť vždy, či si zaškrtol dole to, že dať tip a potom to aj okontrolovať, lebo niektorých (priznám, aj mňa) zamrzí, keď niekto sľúbi a nedá...mám pár takých "tipov"...a pozri to pre istotu vždy aj hore, že či si dal tip (tam to vypíše), lebo niekedy zblbne systém a ten tip proste nedá...

fajo
27. 02. 2007
Dát tip
:-)) veď vieš..) *

Tancujúci s milovanou tmou: ako to myslíš?:D Darmo: to bola pekne povedaná výzva...a som hodne čítaná? ak tak len ku koncu mojich diel...málokto sa odváži do hlbín mojej mysle a teda mojej tvorby, ktorá hovorí toho viac ako toto;) I keď to možno nie je kvalitnejšie, ale je to časť môjho podvedomia a vedomia:D Chápeš?;)

Darmo-šlap
27. 02. 2007
Dát tip
Ahoj - jsi hodně čtená. To je dobře. Tvá výzva: Pojď blíž. Až z blízka lze říci ta pravá slova, která se šeptají :-)

Ašš: pozri, ako ťa všetci zlato poznajú...už sa aj ja teším na tvoj živý úsmev na čítačke:D Ten_co_tancuje...proste tanečník s tmou;): Júj, to je super:DDD Ja sa tak teším, že si pochopil...to si vážim najviac:D A usmievam sa aj na teba...;))) Ale potrebujem, aby si sa aj ty na mňa usmieval (ak sa zanoríš hlbšie do diel, pochopíš túto narážku, si to napr. aj poznač:D )...Veľmi, veľmi si ma práve ptešil, dík;) (parťáci: aha, niekto pochopil náš odkaz v klube:D )

jéééj, takže sa mi ten obraz podaril? hehe, nie je to niekto iný...a Ašš o ňom aj vie:D lebo sme sa spolu stretli:D a dokonca je aj tu na písmáku:D a ja som písala pár vecí preňho a on pre mňa:DDD Kto hľadá, nájde:D

ten Aššrballit si to vyžiadal:DDD Ako súťažnú:DDD hehe...ale inak, nie je až taký zlý človek, to si povedal pekne:DDDD a ja sa teším na avi od teba...na odpovede, aby som sa mohla vrátiť:D

som taká rada, že vám niečo dala...ďakujem;)

Jokaste
25. 02. 2007
Dát tip
Mě se taky líbí*...a nejen tahle věcička:) Ale ze slovenské hudební scény mám raději PS:) E.")

Markel
25. 02. 2007
Dát tip
moc pěkná, líbí - T

som šťastná, že sa páči...a viem, že si mi chcela dať tip, lenže ono to nie vždy funguje...:DDD Ja sa prídem pozrieť na tvoju tvorbu, sa teším:D

víla: ďakujem za pochopenie a som rada, že sa ti páči;) stani: každý názor je názor, ďakujem;)

hm, ktovie...či ich dostanem od Ašša...

palino8
17. 02. 2007
Dát tip
ale či ho z Teba nevyvliekam ja :D ***

ďakujem za pochopenie;)

Nickyx
15. 02. 2007
Dát tip
juuj * :)

waw, teraz si ma dostal...ďakujem najmä za pochopenie...za vcítenie sa ...

Print
15. 02. 2007
Dát tip
Fajné, pěkné, přesné! *!

alebo tvoj?:DDD ja sa cítim v pohode a nie, akoby som mala problém:DDD prajem pekný deň;)

tvůj problém

možno a možno nie...

někdy to pochopíš

počkaj, to sa akože smeješ všetkému, ale je to bez úsmevu? :D

to bylo bez úsměvu

Klíč: vari si si niečoho odchlipol?:DDD Colchicium: hm, to bolo tak myslené, ako je to napísané...poznám Ašša:DDD (teda, raz som sa s ním stretla)...;) takže to bolo tak, inak;))) A fakt ďakujem za pochvalu, ptešila;)

colchicum
15. 02. 2007
Dát tip
neviem, ci som od teba zatial citala nieco lepsie, asi nie :) toto je krasne hrave, obrazy neosuchane.. velky tip ti posielam. (akurat, ehm... celkovy dojem mi miernucko kazi dvojversie "Však ty skrivíš Tvár do úškľabku".. posobi na mna rusivo... neda sa to inak vyjadrit?) [ak sa neda, tak nevadi, pozitiva to stale jednoznacne prevazuju :-)]

já se už směju všemu, víš

vidíš...a teraz sa smeješ ty, keď ja to myslím vážne...sme si kvit;)


fíha...ako veľmi vážne? teraz som zmätená...

nemám v úmyslu nikoho rozesmívat, mluvím vážně

Ašš: takže som ti stihla načas vyznať lásku, nie?:DDD Klíč: dík, si ma rozosmial...holt, Ašš je veľký šéf :DDD

škoda, že to niesom ja, ten aššurballit *

..ale jo...

inak, aj ja mám takého obľúbeného jedného...a asi pred hodinou, ak nie viac...vravel, že je unavený a ide spať...;) tak ja bežím;)

no, a pýtal si sa toho tvojho obľúbeného autora?:DDD (si ma dobre rozosmial, dík)

žeby? ty potvora;)))) od koho? požičané? :D

:DDDD čo teraz myslíš?

;) si si istý? A čo tie pravé slová?

nechceš gmail schránku? je to veľké, bezproblémové a ešte to má veľa výhod...som spokojná a je to rýchle;) do 1s je to poslané iným...;))) nie ako z iných serverov;) napr. keď niekomu odpovedáš (Re:Re:Re:...)tak ti to robí ako dialóg, že ti to nerobí ako nový mail;) alebo tiež môžeš chat-ovať s ľuďmi, ktorí majú gmail tiež;) vo vnútri schránky;) ak chceš, stačí napísať...mail a ja ti pošlem pozvánku;)

vesuvanka
15. 02. 2007
Dát tip
Usmáty_autor - díky, ale mně se nedaří otevírat u mailů některé typy příloh - soubory, a toto patrně soubor bude....

j.nick: ďakujem;) vesuvanka: ak by si mi dala mail, tak ti ju pošlem;))) (mm ju v MP3 formáte;) ) Vzdálený_hlas_moře: ďakujem za pochopenie:DDDD Ó: ďakujem;) joyce11: tak teda prajem príjemné čítanie;)

j. nick
14. 02. 2007
Dát tip
hezky napsaný, hlavně konec se mi líbí:)*

vesuvanka
14. 02. 2007
Dát tip
pěkná báseň, ale Zuzku Smatanovu ani Mr Man a Mrs Ency neznám... TIP

Jehla a nit... óóó...smekám...

Háber
14. 02. 2007
Dát tip
aha, tak sa ozývam, z domu mám čas akurát prečítať, či páči a potom ma decká vyženú od počítača, nie je teda čas čo napísať tak narýchlo - preto prepáč...

Ó
14. 02. 2007
Dát tip
...moc pěkné...*

ďakujem za pochopenie...a...stále neviem, možno tu nie je;) Ale ešte sa mi neozval;) (dúfam, že mu príliš nestúpne ego;), ale to mu ho potom zrazím;))) )

Vaud
14. 02. 2007
Dát tip
moc hezký ;-) doufám, že se usmívá *

ďakujem najmä za pochopenie;)

ďakujem...no, na začiatku som mala iný štýl a chcela som vyjadriť rovnako;) (neviem, či rozumieš;) )

escapee
14. 02. 2007
Dát tip
Líbí se mi tvůj styl psaní, má to nápad, má to i svoje kouzlo, chválím a tip *

bezejmenné: ďakujem;) Háber: ja vždy tak potajme dúfam, že sa mi konečne už aj ozveš...:´(

Smatanka je celá super;)

ďakujem

martinez
14. 02. 2007
Dát tip
hezký to je aj když jsem eště nestihla poslouchat nic... moc se mi líbí ta část s jehlou *

avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru