Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moje mušle

01. 05. 2001
6
0
2265
Autor
Naso

Vy viete odpoveď prečo všetky moje mušle hore na skrini zabudli reč mora a viete aj prečo stratili dar reči Počúvam... akoby šepot niečí príboj akoby na doraz Moje mušle mlčia vy všetci ste ich mali v rukách odpočuli ste môj tajný bzučiak dialógu s morom čudné semä Moje mušle už nie sú moje Sú nemé.
inventor
02. 05. 2001
Dát tip
Moje mušle mlčia

Print
02. 05. 2001
Dát tip
.....................*!

Marigold
01. 05. 2001
Dát tip
mám zvláštní talent naprosto kazit vážné dojmy: Mušle na skříni? Tak vysoko? No to teda nechci viděl tu skříň, to musí bejt hotová katastrofa... Ano mušle většinou mlčí, tedy pokud do ní zrovna nikdo ne... :-))))))))))))))) hezký den přeji....

ady
01. 05. 2001
Dát tip
:)

Wopi
01. 05. 2001
Dát tip
Moc pěkné. t.

Biri
01. 05. 2001
Dát tip
Bože, překrásný...... tak mám pocit, že píšeš moje myšlenky a rozevlátý vlasy a šumění nočního moře, kam odplouvám Naso... Tip

Bacil
01. 05. 2001
Dát tip
Pekné! (Už som sa zľakol, že to bude o pisoároch :-) )

Naso
01. 05. 2001
Dát tip
hihihi, Bacile rozosmial si ma (že vraj pisoáre...) a to si nemal, lebo momentálne sa nemôžem rehotať. Bolí ma celý človek, keďže asi pred 2 hodinami ma normálne surovo zrazil bicyklista v plnej rýchlosti, a čo je ešte absurdnejšie stalo sa to na chodníku pred obchodom. Vychádzam s nákupom a zrazu rana do pravého boku, hrudník posunutý doľava, Naso prilepený na stenu, oškretý lakeť a tak... Šetri ma!

Astalavista
01. 05. 2001
Dát tip
Moc dobré! Hlavně že jsi tu srážku s cyklistou přežil! Mě teď taky pěkně bolej záda, ale mám to z toho, že jsem chtěl první hezký dny dohnat vše, co jsem zanedbával celou zimu - sport.

Wopi
01. 05. 2001
Dát tip
Naso: ale smích také léčí! :o))) Bacil: :o))))))))))

Mea
01. 05. 2001
Dát tip
To u nás na záchodě ty mušle tak hezky šumí ... :))) máš to moc pěkný, TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru