Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tanec atomových dikobrazů

19. 02. 2007
2
6
1719
Autor
Maasek

trochu politické poezie :-)

Jen pár hloupých let
kdy svět chutnal
trochu šťavnatěji
nebál se malovat
své tanky na růžovo...

Stačilo málo
už zase zveme k tanci
podivné ostny raket
a všechno začne nanovo... ?

6 názorů

Maasek
26. 02. 2007
Dát tip
domin.go: jasan, však to bylo z prdele...a jen detail, myslím že za studené války ty rakety namířený byly, sem a tam :)

domin.go
26. 02. 2007
Dát tip
...jenom tak na okraj:) básnička je blbá,oproti těm třem nebo čtyřem skvělejm na který sem tu narazil(už si nepamatuju ména) :)

domin.go
26. 02. 2007
Dát tip
hele to je ale blbost ne? ostny raket nanovo? kdypak už sme měli raketovou válku:))) hele věnuj se pocitovkám ve volným verši,ty ti fakt dou a navíc tam máš,podle mě teda,velkej potenciál (nevim jestli sem plnomocnej to posuzovat ale:)) politickou poezii nech pankáčům:) (myšlený jako ironicky, teda - jinak..--já sem taky punk,hraju punk,ale přijde mi jako volovina v 18 řvát "amíci sou čuráci, fuck off bush, stát de do prdele, chcípněte všici" když vo tom v podstatě nic nevim...jako chápu kapely jako SPS,NVÚ,Visací zámek atd.,který hrály už za komára a ví vo čem zpívaj..ale kluci z garáže ať zpívaj radši vo chlastu,jako my,hehe...:)

avox
19. 02. 2007
Dát tip
Jen chvíli někteří "nebyli jako oni" než začali být ještě horší... raději blbůstky než politiku...

Petrusha
19. 02. 2007
Dát tip
určite len správne farby k tomu vy&brať treba!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru