Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zbytečné čekání

22. 02. 2007
1
2
560
Autor
Zanishka
Stála tam a koukala do tmy.Koukala,jakoby měla spatit samotného Boha.Ne to vlastně ne,nebyla věřící a spatřit Boha by její potřeby neutišilo.Stála tam,už hodinu a čekala,čekala až příjde on,až příjde a řekne jí,že všechno bude jako dřív a že ta zpráva zdělená ji po telefonu,že to není pravda.Pořád nepřicházel.Ale určitě věděl,že má přijít.Setkávali se tu každý pátek,nikdy nezapomněl.Teď ale asi jo,řekla si,vždyť všechno je jednou poprvé a odhodlala se k odchodu.Po cestě přemýšlela.Co by mu asi tak řekla když by přišel?Jak by ho uvítala?Vždyť se předtím pohádali.Ale to chtěla napravit,chtěla mu říct že je jí to líto,že to takhle nechtěla.Že jí to mrzí.Oh Bože,jak moc ji to mrzí.Courala se domů a kopala do kamínku.Přišla na ní špatná nálada.Uvědomila si,že tohle je realita.Že už nikdy nepříjde.Už to nejde...

2 názory

StvN
22. 02. 2007
Dát tip
Uvědomila si,že tohle je realita.Že už nikdy nepříjde. Tohle je hezký.

SunLucy
22. 02. 2007
Dát tip
Je to mocky pěkný =)dala jsem ti tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru