Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aprílový ZoOm 3

23. 02. 2007
0
26
2272
Autor
poletik

 

Třetí akce klubu ZoOm bude publikována 1.4. 2007.



Prosím tímto všechny Vás, kdo máte chuť napsat kritickou stať nebo třeba jen odstaveček se svými dojmy na společně vybraného autora, abyste mi dali o své zamýšlené účasti vědět pomocí zprávy. Obratem Vám zašlu jméno autora, který byl pro tuto akci již vybrán na uzavřeném redakčním fóru (těmi, co se již zúčastnili první akce). Vaším úkolem bude svůj příspěvek publikovat kdykoli v průběhu dne 1.4 2007 na některém literárním serveru. Jako poznávací znamení poslouží uvedení jména autora v názvu díla. Pokud nebude takové dílo něčím nevhodné, budeme je publikovat v Zoomu. Těšíme se na vaše kousky a všechny Vás ještě jedou vyzývám, burcuji a prosím, abyste se nebáli přispět svou troškou do mlýna!

Tichotam/Poletik 




(Více informací a všechny dosavadní akce zoomu naleznete na našich stránkách www.zoom.bloguje.cz)






26 názorů

poletik
14. 03. 2007
Dát tip
Nevhodný znamená ledacos... s přesnou definicí se neobtěžuju, protože je nemožná. Chce se tím říct především to, že když někdo odpudlikuje sérii nadávek s vloženými pornografickými fotografiemi a návody na konstrukci jaderné pumy, tak mu to do klubu jaksi nedáme. Jinak aprýl je aprýl...nebo obyčejný den, podle libosti. Na přijetí díla ale není nárok... přijímají členové klubu na základě svého rozumění stanoveným podmínkám. Kterýkoli člen může dílo zařadit...

Fouckalult: Ha. To máte za to, nevděčníci! :)

Fouckault
24. 02. 2007
Dát tip
:-) poslední zpráva na fóru byla od poletika 22.2.2007 22:22:22.. bohužel v tom momentě se Zoom definitivně vymkl z pod bezvedení a jméno autora je nezvěstné... :-)

Norsko
24. 02. 2007
Dát tip
to se nesmí ..., pšt .-)

pozorovatel
24. 02. 2007
Dát tip
a že to řeknu..:) já to řeknu..:)

poletik
24. 02. 2007
Dát tip
No jistě že seš to ty. Ale pro ty, kdo by se přecijen chtěli zůčastnit doporuuji, aby se mne zeptali i poštou. Ono když vám to jméno napíšu do zpráv tak to vypadá uplně jinak...

StvN
24. 02. 2007
Dát tip
Vybranej jsem já, je to hotovka. Poetik to potvrdil, že jo?

poletik
23. 02. 2007
Dát tip
Ti, kdo sledovali debatu o volbě autora, vědí. Ostatní nechť se hlásí spolu s nováčky u mne ve zprávách. Jinak všem jsem už napsal.

pozorovatel
23. 02. 2007
Dát tip
já asi ne-mluvit vaše řeče

pozorovatel
23. 02. 2007
Dát tip
"že"?

Pacer
23. 02. 2007
Dát tip
mno jo, že šmíráka a z jalový krávy vymodlit tele - se radši otočím na chemické jiko

pozorovatel
23. 02. 2007
Dát tip
ty hele, Racer, napiš to jako všichni.. plno plků o tom, kam má poesie směřovat a jak se autor marně snaží.. to zaboduje! věř mi a pak jen doplníš jméno

Pacer
23. 02. 2007
Dát tip
fuj, šmíro, ET volat home a vono hovno :)

pozorovatel
23. 02. 2007
Dát tip
hele, packo, nedorážej já za to nemůžu, to apríl:)

Pacer
23. 02. 2007
Dát tip
šmíráku neštvi!! Jsem mimo a nemám telefon do klubu!

pozorovatel
23. 02. 2007
Dát tip
jé já jsem blbej! aprílovej zoom přece!!:)) tak je mi to jasný a vy moc nekoukejte a už pište

pozorovatel
23. 02. 2007
Dát tip
hele, tohle je dobrej fór:)) jméno vybraného autora je zveřejněno na fóru a jinde se ho nedozvíme a fórum nejde takže je to poprvé, co s radostí napíšu kritiku:) na onoho neznámého..ú

Pacer
23. 02. 2007
Dát tip
jsemť mimoň - můžu nápovědu??

Narvah
23. 02. 2007
Dát tip
prej seš to ty stvne..

StvN
23. 02. 2007
Dát tip
Koukám, že fórum skutečně nefunguje. Kdo je tedy tím šťastným?

Zuzulinka
23. 02. 2007
Dát tip
zkusila bych se zamyslet, teda jestli smím....:-)ale nesměle, nikdy jsem nic podobného nepsala

Kokrouč
23. 02. 2007
Dát tip
zoom je dobrej se salámem

poletik
23. 02. 2007
Dát tip
Zatím to děláme tak, že jméno autora sdělujeme jen vážným zájemcům. Možná bychom to mohli změnit, ale to bychom si o tom museli nejprve redakčně opkecat a jelikož fórum nějak zrovna nefunguje, zůstáváme při tom, že jméno autora je pro veřejnost až do publikace akce neznámé. Pokud máš vážný zájem a nebudeš to jméno šířit dál, můžu ti ho napsat do pošty.

Norsko
23. 02. 2007
Dát tip
jés, otázka je jenom jedna, o koho jde je třeba očistit vztah od předsudků :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru