Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kvinde

27. 02. 2007
11
16
4138
Autor
IVO

Dala mi kvinde.

Rozzuřena

neví, že  kvinde

je švédsky žena.

Moje

         cizí

                žena.


16 názorů

Vono je možná ještě horší, když nedá kvinde ta "moje cizí žena"...

A.H.
17. 12. 2009
Dát tip
špatné dílo bude vždy špatné, ať si to odůvodníme jakkoli, ale tohle je, myslím si povedené. *

jazzgirl
25. 11. 2007
Dát tip
Tak tato se mi, jako mnohé další, hodně líbí:-). Skvělý nápad:-). Tip*

těša
15. 05. 2007
Dát tip
to je ovšem zajímavý úkaz, jestli ve švédsku dávají zároveň s kopačkama i někkoho na zapomenutí...nebo si chlap může vybrat jestli chce kopačky nebo další ženskou jako bonus???Tip, nicméně čekám od autora, že situaci náležitě objasní v dalším díle.

Brynhyld
13. 04. 2007
Dát tip
Dobrý!

IVO
02. 03. 2007
Dát tip
Je špatné každé dílo, které musí autor dodatečně vysvětlovat. Beru si ponaučení, byť od mladého pekelníka. Zkrátka ta moje mi řekla, že končíme, jasná zpráva, a to kvinde tam padlo. Já na to, že to tedy beru a tak to vzniklo. (Ze švédštiny znám ještě "vacka flickan" čti: vakaflikan (hezká holka) a už nic víc. V obráceném gardu by to asi nešlo, leda by chlap zjistil, že ta jeho je lesba...

Marcela.K.
01. 03. 2007
Dát tip
...tak když ti dala kvinde... máš tu svoji...ženu :-)*

martinez
28. 02. 2007
Dát tip
a kerá ti to kvinde dala? ta cizí nebo ta vlastní? :o) kdysi dávali komedii Jak se naučit švédsky... vzpomněla jsem si včil na ňu... :o)

avox
27. 02. 2007
Dát tip
to taky nevím, fakt?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru