Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fotka

04. 03. 2007
0
2
494
Autor
Zanishka
V ruce svírala rámeček.Rámeček ve kterém byla fotka.Dva usměvaví lidi plní radosti a lásky.Společné lásky.Plní nadšení a očekávání,co bude dál.Z očí jí tekly slzy dopadající na sklo.Proč se to muselo sakra takhle podělat.Ta fotka v ní vyvolávala plno emocí.Štěstí,radost ale i smutek,zoufalost.Takovou zoufalost,jakou ještě nezažila.Proč je na ni osud tak zlý?Vždy ji dopřeje chvíli štěstí a pak jí to vše zase vezme.Vždycky je to tak.Ale proč ona?Proč jen sakra ona?Konečně měla někoho,kdo ji miloval.A koho milovala ona.Koho dokázala milovat i přes ty drobné chybyčky,kdo ji miloval i přes její chybky na kráse.Kdo ji miloval pro to,kým je a ne proto,jak vypadá.Svírala tu fotku stále pevněji a pevněji,až sklo začalo praskat.Slzy ji tekly stále rychleji a rychleji a sklo se jí zarývalo do ruky."Proč?Sakra proč zrovna já?Proč jsi odešel?Proč?"zakřičela a hodila fotku na zem.Pak se vydala na hřbitov,dát mu kytku na jeho hrob.

2 názory

Zanishka
09. 03. 2007
Dát tip
je dekuji :)

Alojs
04. 03. 2007
Dát tip
řekl bych, že se záměr nevědomky minul účinkem. Je zde snaha čtenáře překvapit, ale mě samotného minula. Čekal jsem něco podobného. Co se týká hřbitovního vyvrcholení. ale proč dílko odsuzovat - taky jsem tyhle story psával. a nemyslel jsem to zle. být tebou, zapracuji na námětu, na zpracování (formě, znalostech pravidel čj atd.). když to pak všechno spojíš, můžeš napsat povídku, která i v takovéto délce zaujme. držím palce

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru