Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Řetízek

09. 03. 2007
0
0
469
Autor
Zanishka

Nikde nic,jen na zemi ležel řetízek.Čí byl?Kdo ho tu mohl ztratit?přemýšlela dívčina když ho zahlídla na chodníku.Ohla se pro něj aby se podívala,co je za fotku v medailonku.Všimla si že ten řetízek je přetžený.V medailonku byla fotka kluka.Mladého usměvajícího se kluka.Byl krásný.Ale proč byl ten řetízek protržený?Strčila ho do kapsy a šla..rozhodla se že ho dá do nejbližších ztrát a nálazů.Šla a koukala do země.Pořád nad tím přemýšlela.Proč ležel na zemi?Nemohla ho ztratit,vždyť byl přetžený.Přemýšlela až došla k názoru,že se ji přethl,ona o tom nevěděla a tak ji spadl.Jak tak šla dál,vrazila do kluka.Hezký od pohledu,ale od někud ho znala,říkala si. „Promiň.“vysoukala ze sebe.A šla dál.Pak si vzpomněla ! „Počkej !“zakřičela se a kluk se otočil.Doběhla k němu a do ruky mu vrazila ten řetízek. „Patří to někomu z z tvýho okolí.“řekla a všimla si že se mu po očích kutálejí slzy.Vyslechla ho.Vyslechla a políbila... „Děkuji řetízku.“řekla si jen v duchu a pousmála se nad svým štěstím.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru