Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svobodu Labdovi

09. 03. 2007
1
6
3355
Autor
Movsar

Drazí písmáci, přišel jsem Vás oslovit s iniciativou Svobodu Labdovi!

Bez mesiášských ambicí Johna Boka a jeho spolku,

bez nízkých snah o ingerenci do nezávislosti soudců,

bez touhy po vyprázdněném rebelantství,

rozhodl jsem se touto krátkou Filipikou proti revizorům upozornit na případ, jehož materiální stránka mi zůstává nepochopena.

Zde je případ: http://www.novinky.cz/krimi/za-kousnuti-revizora-pujde-na-ctyri-mesice-za-mrize_8450 4_evmt9.html< /a>.

A včerejší nový verdikt soudu - vypůjčím-li si syrová a pravá slova hlavního aktéra - : dva měsíce opálkováno.......!?

A tak se stalo, že mne ovanul ten vždycky čerstvý vzduch krajiny klukovství a s ním se ozvala i loajalita s černým pasažérem. Konečně vše vyústilo v potřebu sdělit své roztrpčení v této postmoderní agoře, v potřebu proměnit slova v hybnou společenskou sílu (i když tato potřeba byla nástupem moderního věku odsouzena k již věčnému nespokojení..) A protože komunikace na síti podléhá neúprosnému zákonu zkratky, omluvte že nejsem - jako bych byl rád - huysmansovsky barvitý a romantický.

Skončím proto jednoduše a postmoderně vulgárně - parafrází výroku pana Garrisona z kresleného seriálu: "Revizoři nejsou lidi a v žilách jim koluje tmavá olejovitá kapalina!"

Svobodu Labdovi!!!

Movsar


6 názorů

pampelin
17. 03. 2007
Dát tip
Svobodu vůbec *

eulálie
11. 03. 2007
Dát tip
bez svého červeného fixu pane_na koho teď že chcete zapůsobit už nevěda jak okecat svou FujFilipiku ?

Norsko 1
11. 03. 2007
Dát tip
svobodu i movsarovi

Movsar
11. 03. 2007
Dát tip
Á tady jsem rozvířil hustou a odpornou sedlinu komplexů... Dívenko nešťastná a nedovzdělaná, to se opravdu po vzoru přízemních gramatiků, o kterých hezky píše Teige (Svět, který voní), pouštíš do směšného boje za nehybný a neproměnný jazyk? Bez svého červeného fixu se asi neobejdeš.. (je ti nejspíš věrným olisbem, utěšitelem svobodných žen, jak říkali staří, což?)

eulálie
09. 03. 2007
Dát tip
nefunguje ti odkaz a filipika dyžtak s malym svobodu jazyku!

Norsko 1
09. 03. 2007
Dát tip
svobodu všem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru