Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ještě tam někde jsi

19. 03. 2007
16
26
3817
Autor
Rad_o)))

.

Ještě tam někde jsi

.

.

.

při nočních toulkách

smutno je

stovky stromů

tmavé aleje

 

sem tam světlo

z oken domů

ale nehřeje

 

a tak trhám se a křičím …

 

 

v dalekých koutkách

blízká duše je

za sochy z kovů

se neskryje

 

zachytí tělo

střelu Amorů

a srdce zabije

 

tak co nás drží od sebe a ničí … (?)

 

 

 

26 názorů

je to živé

Amiška
02. 08. 2007
Dát tip
hezký *

Wee
20. 05. 2007
Dát tip
díky :-), ale když já se ti v těch prvních pěti řádcích rozpovídala fakt jaksi o něčem jiným než o tvé básni , byť dojem z básně to asocioval...tak dobře :-), budem velkorysí :o) bylo to aspoň k básnění ...

Rad_o)))
20. 05. 2007
Dát tip
není co promíjet, ba naopak, ... jsem rád ... ač to většinou sám nedělám ... ale jsem rád za každou kritiku, kor za tu rozsáhlejší :o)))

Wee
19. 05. 2007
Dát tip
Rad_o))), no, to jsem se ti tu teda rozpovídala opravdu k básni :o(...promiń...to ta nočnoranní hodina a to, že o tomto tématu přemejšlím, tak holt někdy vyleze, když ztratím sebekontrolu ;o) ke "koutkám": je to pěkný...obsahově i jazykový tvar :-)

Rad_o)))
19. 05. 2007
Dát tip
o těch dalekých koutkách jsem moc přemýšlel ... ale asi tam prostě mají být, a lepší "slovo" mě nenapadlo ...

Wee
19. 04. 2007
Dát tip
já neWem...momentálně se tážu sama sebe, co na tomto serveru vlastně hledám..(P.S. jsem tu "začatečník" a tři měsíce ) odpovědi typu "líbí, hezké, zaujalo...apod.- co to autorovi dá???!!! :-((( neříkám, že moje následující "kritika" je něco supr, ale je to můj vyjádřený pocit a múžem se o to třeba aspoň přít či jinak o tom debatovat... pocit mám z toho, pravda, jako nu jiných děl tohoto druhu...ale tím nechci říci, že je to tedy špatné..jak mnozí argumentujíntím: to už tu bylo tisíckrát...tak tomu příliš neholduji...zaujalo mne spojení: trhám se...a v dalekých "koutkách":-)

čím větší smutek, tím hezčí dílka píše *

Incognito
26. 03. 2007
Dát tip
To se moc povedlo. ;-) *

alternic
23. 03. 2007
Dát tip
* *

Moc pěkné:-)

Rad_o)))
22. 03. 2007
Dát tip
... a Vás všech taky ... moc děkuji, nečekal jsem, že se bude tak líbit... ještě jednou DĚKUJI ....

Rad_o)))
22. 03. 2007
Dát tip
hmmm, Milly, ... teď už to nebudu měnit, ale to "nebo" tam mělo být ... jsi úasná ... děkuji za návštěvu ... cení si Tě ....

Milly
21. 03. 2007
Dát tip
nebo drží u sebe a ničí... odpusť mi, stydím se, zapomněla jsem ti odepsat.......

Pěkné:-)

Rabb
19. 03. 2007
Dát tip
líbí.. i když spousta -je.. ..*

Co když už není ... *

Diana
19. 03. 2007
Dát tip
líbí *

Petrusha
19. 03. 2007
Dát tip
*


moc pěkné :-) *

Rad_o)))
19. 03. 2007
Dát tip
:o´),, ... děkuji

medíček
19. 03. 2007
Dát tip
Jej, to se mi celkem líbí.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru