Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O medvídkově cestě za štěstím

Výběr: ondrech
28. 04. 2001
5
0
2064

\Maminka říkala, že štěstí je všechno...,\ rozumoval malý plyšový medvídek. Seděl na mostě, díval se do vody a kýval nohama. Máv.máv...dvě růžový nožičky se rychle střídaly a obraz vody pod nimi byl trochu rozmazaný. \A co je vlastně štěstí?\ zeptal se nahlas. \Ryby,\ ozval se kdosi pod mostem. Seděl tam pelikán a usmíval se. \A proč ryby?\ chtěl vědět medvídek. \Jsou dobré. Zaženeš jimi hlad a když plavou ve vodě...je to krasné !\ Medvídek kývl a zvedl se, přešel na druhou stranu mostu a přemýšlel, kterou cestou se dá. Kdyby tam byly jen dvě cesty, hodí si korunou, ale tady bylo cest pět ! A na jedné z nich seděl papoušek a řekl:\ Můžeš se rozhodnut nebo sedět celý život na rozcestí a bát se že si vybereš špatně.\ Proto vykročil medvídek tou prostřední cestou. Nevěděl proč, jen se mu líbila. A asi to tak mělo být. Šel a díval se kolem na stromy .kterých bylo čím dál víc. Dostával se do lesa. \Pozór!\ ozvalo se ze země. Mravenec ležel na místě, kam měla dopadnout medvídkova tlapka a hlavu měl schovanou pod rukama. \Jé promiň, nechtěl bych na tebe šlapnout.\ \Vidíš jaké mám štěstí?\ usmál se mravenec a odběhl. Medvídek se taky usmál a začal si zpívat, aby se mu líp šlo. Přes cestu mu předběhla srnka s kolouškem a medvídek na ně zavolal:\ Počkejte! Co je štěstí?\ Ozvěna mu zanesla zpátky: \...štěstí......štěstí......štěstí \ \ Copak ty to nevíš?\ zeptal se koloušek a spěchal za matkou. Náš růžový plyšáček se posadil a rozesmál se. A se smíchem se mísily slzy....
jen ze si me celou zatipoval:*)))))))))

ondrech
07. 08. 2004
Dát tip
kdyby sis to nezaslouzila, tak ti to nedavam.

ondrech
06. 08. 2004
Dát tip
krásné. doufám, že to byly slzy štěstí. Ano, medvídek to pochopil...:-) *** a výběr

plakat a smat se zaroven je prece to nejkrasnejsi:*))))))))))))))dik ale nevim zda si zaslouzim...

Kačírek
04. 08. 2004
Dát tip
Jé to je kouzelný, jaká krása a hloubka v jednoduchosti... :o)

diky:*)))))))se tady culim jak blbecek na monitor:*))))))ale nic dalsiho nez dikyy ze sebe nedostanu...:*)))))))))

... Řízek vrní na talířu.... tohle se mi mooooc líbilo... Takže řízek zase takovej tuplovanej... Noe1.. čteš pohádky? Tak teď jo... :)))

hele me uz je to divny to prece nejde aby se ti to vsecko libilo:*))))))))))))))))....a Noe ma rad pohadky...aspon to tvrdi:*)))))))

Zatím všechno, co řízek četl... taxe mu to líbilo... řízeček má rád hezký věci... :)

a mam ti verit?:*))))))))))))))nooo co mi zbejva ze?:*)))))))

Řízkovi můžeš věřit ... na to vem citron... /teda jed/

a dneska klidne i oboje a v ruznych kombinacich:*)))))))uz se tesim jak to zplacam:*))))))))

gabio
21. 06. 2004
Dát tip
nechtěl bych na tebe šlapnout. usmál se mravenec a odběhl tady máš chyby, možná ještě někde, jen jsem to prolítla. Jako jo, je to pěkný, ale na druhou stranu... v pohádce se přecu musí bojovat- dobro se zlem...a dobro by mělo zvítězit. Kdo je dobro? Kdo je zlo? Je to taková odpočinková četba

jo na ty chyby juknu..zakladni problem:*)))))...dobro a zlo?...no nevim nevim esli to musi byt nutne v kazde pohadce...takovy Andersen to tam podle me taky dycky nema nebo jen v jake prevedene podobe a to snaaad:*)))))))) kazdopadne kuji..odpocinek je prece dulezity:*)))))))))

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
Moc krásná povídka... klub těsnokrásných věcí.... a tip samozřejmě... avi..

:*))))))to je pohadka...pohadky mam moooc rada..akorat je vetsinou vypravim a nestiham zaznamenavat:*)))tak aspon jednu jsem chytla...

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
.. ech.. jo pohádka samozřřřřejmě.... je moc... pěkná.....****

studanka
20. 06. 2004
Dát tip
paráda...

dekuji madam:*)))))))))

Je to trochu jak od Axela Muntheho (a toho já fakt rád :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru