Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pláň plná mrtvých květů

19. 03. 2007
7
10
2669
Autor
exorcista

někdy... ...venku z pravidla fouká vítr a mezi ním se proplétají kapky vodní tříště... ...začínám snít. A dny jsou jako modelína mezi prsty. Vláčné... ...a tak skutečné. :)

 

http://www.majkii.cz/zajnap.html

 

Když jsem přivoněl a ucítil vůni tvého klínu, zatočila se se mnou celá místnost.

 

Ležel jsem, utopený mezi tvými stehny, a letěl napříč, podél, okolo i skrz všeho skutečného.

 

Byla jsi sen, který nabyl těla, nebo tělo, stanuvší se na dobu, kdy jsem je cítil všude kolem sebe, neopakovatelným, žhavým a napnutým přeludem horkého letního spánku?

 

Existovala jsi?

 

Milovala´s mě?

 

A já...

            ...tebe?

 

Skutečně jsem, zahlcen vlastní touhou, svíral tvé boky a tisknul je ke svým?

 

Vychutnával jsem hebkost tvého bříška a hluboko v tobě se ztrácel, uchvácen krásou milování?

 

Slíbal jsem kapičky slaného potu z tvé kůže...

                                               ...nebo to byly slzy, které splašeně utíkaly, plání tvého obličeje?

 

Ne...

 

Ne!

 

Odmítám uvěřit, že samet, to horko, ta měkkost k zbláznění, že to všechno neexistovalo jinde, než jenom v mé hlavě.

 

Ležel jsem, přitisknutý k tvému tělu tak blízko, že jsem cítil jak se chvěješ vzrušením, jak tvé srdce bije písní milování a dech je samotná hloubka nebes.

Naslouchal jsem tvým vzlykům.

 

Držel jsem tě za ruku, tisknul ji a líbal tvůj krk, ramena...

                                                                       ...nechal roztékat své rty na vroucí plotně tvé kůže.

Horké jako slunce.

 

Vlhké a vláčné...

                        ...sametové a krémové.

 

Ne.

 

Pak-li, že jsi byla jen sen, jen pábení, fantazie o dokonalosti, nechci nikdy poznat, co je probuzení.

 

Jsi-li ty, mým snem, chci se já tobě zdát každou nocí.

Jsem-li já, pouhou vzpomínkou, ať nikdy nepoznáš zapomnění.

 

A...

            ...a naše milování...

                                               ...je-li jen výplodem bláznovství...

...pak na čase je, ať blázní celý svět.

 

Má lásko.

 

Můj sne.

 

Má vůně, v pláni

                              plné

                                           mrtvých

                                                               květů.

 

 

věnováno kudrdlince a všem láskám, které ještě nezemřeli krásou milování


10 názorů

exorcista
06. 09. 2011
Dát tip
Přidal jsem odkaz na zvukový soubor :)

exorcista
06. 09. 2011
Dát tip
Přidal jsem odkaz na zvukový soubor :)

pivnik
08. 04. 2007
Dát tip
hmm

weeruszka
22. 03. 2007
Dát tip
to bys mohl(o: bylo by fajn, zní to lákavě((o: tak se těším, jo?*

exorcista
21. 03. 2007
Dát tip
a to bys to měla slyšet s hudebním doprovodem... ...hmmm...možná to hodím na své stránky a dám sem odkaz ;)

Baziliška
21. 03. 2007
Dát tip
trochu míň patosu na závěr by neuškodila, konec je beztak předvídatelný... ale ta představa je příjemná;-))...sakra, to je tím jarem:-DDD

weeruszka
20. 03. 2007
Dát tip
něžné.. nádherné.. víš, umíš mi tak krásně naladit náladu((o: .... někdy až moc naladíš a to pak jen koukám, sním.. moc se mi líbí*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru