Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kristofori

04. 05. 2001
8
0
2811
Autor
Bix

Mierne napoviem - Kristofori je meno mojich predkov...

chcem byť tvojou gréckou bohyňou Hérou, Afroditou piť vínny nápoj ambrózie a z tulca strieľať pozri, túto modrinu mám od dotyku múz mojich predkov čo na východe im pozbíjali kríže nad baníckou únavou už vtedy si bol Aiolom neľútostným vetrom čo moje meno nadnášal nad plameňom a v diaľkach sa dotkol hlavice stĺpu sochy, karyatídy v Efeze
...no dobre klamal som...ale len trosku... ...ta druha sloha...

Bix
05. 05. 2005
Dát tip
No, tu je zakódovaná história môjho priezviska :o) Naučenie sa čítať - myslela som to skôr ako zvyknúť si na štýl nejakého autora, na jeho obrazy, spojenia, rytmus... Napr. niektorým svojim obľúbeným autorom som skoro vôbec nerozumela najprv, hoci ma ich slová rozochvievali a fascinovali, ale po čase som sa naučila rozumieť nielen pocitovo...

...to som sa akosi dovtipil... ....uz ti myslim zacinam rozumiet ovela viac... ...ale o tych slovach...trosku hej... ...tie prve dve kritiky odo mna su stare...iba hra...

Bix
29. 10. 2004
Dát tip
Myslim, ze sa da naucit citat niekoho basne...tak Ta pozyvam citat dalej :o)))

...a mne sa ani velmi nechce ucit citat basne...uz som aj teoriu literatury absolvoval...dokonca v nemcine...do kolecka sme analyzovaly trakla a on bol podla mna aj tak magor.... ...a tvoje uz mam viac menej precitane...

...priznam sa ze nazov mi to evokoval nieco krestanske...nuz... ...inak...precital som si par tvojich basni....a pravdupovediac sa citim jak pri pocuvani j.b.kladiva...cize aj sa mi paci aj nerozumiem...tak uplne... ...

Mythus
31. 12. 2002
Dát tip
táto báseň mi vtedy nedošla celkom správne...:)

Bix
20. 11. 2001
Dát tip
:o))) si zlatá, veľmi !!!

Schella
18. 11. 2001
Dát tip
v greeeckom sate si nadherna..

Cody
30. 05. 2001
Dát tip
tip

Bix
16. 05. 2001
Dát tip
:o))), ach, to moje grécke črevo ! :o)

Naso
10. 05. 2001
Dát tip
Evrika! - konečne niekto ďalší, koho tankuje antika... Ja som síce ´posadnutý´ Rímom, ale dobrým starým Gréckom, v ktorom sa zrodili olympské legendy a kde sa položili základy európskej kultúry, taktiež nepohrdnem! Dobrý ti vietor do plachát (Eol či Aiol?). Už v mene upálenej Ifigénie, ktorej obeta dovolila útok na Tróju...

Mythus
05. 05. 2001
Dát tip
BIX, teba nemôžem kritizovať, je to prekrásne

Wicana
04. 05. 2001
Dát tip
vektory toho větru mě praštily na jih :--) Kristofori, to zní dobře, a předek je vždy lepší než zadek

Print
04. 05. 2001
Dát tip
*!

hermit
04. 05. 2001
Dát tip
****- moc pěkné!!

racek
04. 05. 2001
Dát tip
Taky je Kristofori malíř, nemáš s ním něco společného?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru