Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"ako sme hľadali jazykovedný ústav Ľudovíta Štúra (ďalej len JÚĽŠ)"

23. 03. 2007
2
19
1613
Autor
sovereign
Ani nevieme ako a magistra Mucsková sa nám stratila z dohľadu. Museli sme si poradiť sami. Pokúšali sme sa zavolať spolužiakom, ale ich telefóny ostávali hluché - prednáška s pánom Dolníkom zrejme už začala. Duchaprítomnosť zachoval Andrej. Napadlo mu, že v Univerzitnej knižnici by nám mohli poradiť. Ale to blavácke: "...myslíte sávku? Počkajte, opýtam sa kolegyne..." nám veľa na odvahe nedodalo. Kolegyňa pracovníčky nám udala azimut: rovno a doprava. Ale kde doprava? Na prvej, alebo druhej križovatke? Zmocňovala sa nás panika. Čo povie magistra Mucsková? Nastali vzájomné obviňovania - klasický prípad pre psychológa. V tom sa pred nami vynorila budova JÚĽŠ. Unavení, ale šťastní sme vkročili dnu...

19 názorů

mon24
02. 03. 2008
Dát tip
tak ahoooooooj michal ... neboj je to dobre ;)

jt
30. 08. 2007
Dát tip
:-)

NePoe_ta
14. 06. 2007
Dát tip
... pardón, blbostok ... (to nekonečné vypadávanie ... :) ...)

NePoe_ta
14. 06. 2007
Dát tip
No buditeľský skvost to práve nie je. Ničnenej rozširuje žáner blostok a ďalší horizontálny rozmer. K brehom, kde nič nerastie, kde sa nerybárči, ... znehybnená letná nuda :) Panonizácia.

Aššurballit to vystihol - nuda.

Mannon
19. 04. 2007
Dát tip
:)

JDean
29. 03. 2007
Dát tip
Je to dobré...Má to len jednu chybu: Znie to ako úvod k niečomu rozsiahlejšiemu...Takže rada: dorobiť v podobe ďalších voľných častí pokračovanie...:-)))

..ked odpovedas posielaj aviza... ...inak hadam z tvojej strany...usmev... ...aj ked neviem co by mohlo...

sovereign
23. 03. 2007
Dát tip
hej, ja som velky alibista, vsetci vravia :-) s tvojej strany zas smrdi daco ine..

...tak ako ty mozes brat vazne hranie lodiciek...usmev... ...bola to konkretna reakcia...na tu hlasku o dlhej nudenj hodine....bla bla bla... ...alibisticke...

sovereign
23. 03. 2007
Dát tip
no ved, to si uz napisal v predchadzajucej kritike a za to ti dakujem, a ved ja nevravim ze mas vsetko zozrat, ale ze nemas ludi potapat ale motivovat, preto som sa ozval, lebo hranie lodiciek sa ma dotklo :-) a ako mozes odo mna cakat nejaky nadhlad ked ma vlastne nepoznas...

sovereign
23. 03. 2007
Dát tip
no ved, to si uz napisal v predchadzajucej kritike a za to ti dakujem, a ved ja nevravim ze mas vsetko zozrat, ale ze nemas ludi potapat ale motivovat, preto som sa ozval, lebo hranie lodiciek sa ma dotklo :-) a ako mozes odo mna cakat nejaky nadhlad ked ma vlastne nepoznas...

..cakal som od teba vacsi nadhlad...zmylil som sa....moja chyba... ..ano je to amatersky lit sserver....ale to neznamena ze zozerem vsetko... ...toto je skutocne len zapisnickovy den nejakeho studenta..ako som spominal poznam vsetky mena...aj postavy....cize mam tam cestu ako sa do toho dostat.... ...avsak to ze je napisane na dlhej nudnej prednaske ma nezaujima...len naznacuje tvoj vztah k veci....preco by som ho mal ja mat iny?... ...toto dielko je skutocne pre mna prazdne...myslienkovo...o tom sa ani neda hovorit... ...obsahovo v podstate tiez... ...ma zrejme vyznam len pre zucastenych...ale s napisanim si sa velmi nepopasoval...upravou uz toboz nie... ....ziadna atmsoefra... ..len reportaz...kratka...pre mna odflaknuta...

sovereign
23. 03. 2007
Dát tip
pocuj assurbalit, nie je tento literarny server amatersky? tvoje kritiky si fakt vazim a snazim sa z nich poucit, ale ako redaktor mas ludi motivovat a nie ponizovat...

...mali ste radsej hrat lodicky...usmev..

sovereign
23. 03. 2007
Dát tip
mno, vsetky moje diela su oznacene ako blbustka :-) vzniklo to len na dlhej a nudnej prednaske, ale dik za konstruktivnu kritiku :-)

...clovek sa ma chut spytat...ze no a co?... ..ani ako blbustka...prislo mi to bez nejakeho vtipu...a to vsetky tie mena a miesta tak poznam...usmev... ...jednoducho nuda...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru