Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Negativní definice lásky (18+)

26. 03. 2007
36
64
8088
Autor
Zvrhlík

Chtít oprcat co nejvíc píč
to není láska to je chtíč


64 názorů

damaxy
08. 10. 2008
Dát tip
no, ešte sa to aj rýmuje :)))

clovrdik
13. 09. 2008
Dát tip
:-)) po ránu rozesmálo, to jsem potřeboval :-)

irgendein
25. 06. 2008
Dát tip
Chápu.

Zvrhlík
24. 06. 2008
Dát tip
Můry lítaj, třepotaj křídly, spí, cokoliv reálného. Já jsem teda můry ještě chlastat neviděl. Haiku nepoužívá metafory. Haiku ukazuje svět jak je.

irgendein
24. 06. 2008
Dát tip
jo, kouknu...a co vůbec dělají můry??

irgendein
21. 06. 2008
Dát tip
Ahoj,jakto že nevíš? Poklusem klus na pole!! :o)

Narriel
10. 04. 2008
Dát tip
Hej, líbí...!! *T.

NIghtRunner
05. 03. 2008
Dát tip
ale joo *

NIghtRunner
05. 03. 2008
Dát tip
ale joo *

NIghtRunner
05. 03. 2008
Dát tip
ale joo *

Osobně toto slovo preferuji s krátkým i... piča (taky myslim, že žena)

domin.go
24. 11. 2007
Dát tip
no podle mě je to slovo,na který se pravidla spisovnýho skloňování vůbec nevztahujou.... sleduj: sg: píča/píča (bez) píči/píče (k) píče/píči (vidím) píču/píču píčo!/píčo! (o) píče/píči (s) píčou/píčou pl: píči/píče píč/pičí píčám/píčám(pičím) píči/píče píči!/píče! píčách/píčách(pičích) píčami/píčami(píčema) .,,,já osobně používám ten druhej způsob,příde mi přirozenější,i když gramaticky je správně ten první,))

Zvrhlík
24. 11. 2007
Dát tip
jenyku: Skloňuju to správně? :)

Zvrhlík
24. 11. 2007
Dát tip
Já myslím, že se to skloňuje podle vzoru žena. žena bez ženy píča bez píči ženy píči bez žen bez píč jsou čtyři ženské vzory 1. sg. žena 1. pl. ženy 1. sg. píseň 1. pl. písně 1. sg. růže 1. pl. růže 1. sg. kost 1. pl. kosti http://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cesk%C3%A9_sklo%C5%88ov%C3%A1n%C3%AD Je tu nějakej češtinář? :) Jak bych to skloňoval takhle: píča (jako žena) bez píči (bez ženy) k píče (k ženě) vidím píču (vidím ženu) píčo! ženo! o píče o ženě (o píči o kosti - možné kolísání mezi vzory, ale spíš ne) s píčou se ženou plurál píči ženy bez píč bez žen k píčám k ženám vidím píči vidím ženy píči! ženy! o píčách o ženách s píčami s ženami

domin.go
24. 11. 2007
Dát tip
mno já myslim - že 1.pád j.č."píča", 1.p.mn.č."(dvě) píče".....takže 2.p.mn.č."(bez dvou) pičí".....ale možná sem jenom divnej,)))

Keltidlo
23. 11. 2007
Dát tip
Ano, ano, to je ono!

Keltidlo
23. 11. 2007
Dát tip
Ano, ano, to je ono!

j_i_r_i_k
21. 11. 2007
Dát tip
Ne, rytmus kulhá a to se u dvouřádkové blbůstky prostě nedá omluvit...

Kozich
04. 11. 2007
Dát tip
hoho, kakobrutal, a co buzny pico?

RealPedro
25. 09. 2007
Dát tip
To je trochu moc. Ne, že by ti nešlo rýmování, ale tohle je fakt trochu nevkusný. Jak to mohlo získat 22 tipů?

hlavohrud
01. 09. 2007
Dát tip
Zvrhlík, teša vy ste blázni... myslím že ten rým si spravil komentár sám :)

dsfj
05. 08. 2007
Dát tip
:)

Annalis
25. 07. 2007
Dát tip
VÁŽNĚ NUDNÝ DĚDO

Štěp
24. 07. 2007
Dát tip
Ta tvoje kritika současného trendu mi z toho nevyznívá. Dalo by se to použít v rámci něčeho, jedině tak do jakési sbírky definic, které si vymyslíš a dáš tomu celkově nějaký charakter, nebo v rámci více slov. Samostatně, takto, mi to neevokuje nic víc než opis již známého...

Brouk
30. 06. 2007
Dát tip
Tak s tím naprosto souhlasím.

fllowiee
22. 06. 2007
Dát tip
super, toto berem:) aj pointu to má, pekná haluz...

:-) no tak to se mi líbí :-)))))

.
14. 06. 2007
Dát tip
ixtrým .. :)) *

těša
10. 06. 2007
Dát tip
Jo, já to holt mam trošku jinak poskládaný v hlavě a beru nějaký vyjádření jako něco vyššího než jenom pobavení, nicméně samozřejmě jsem se zasmál rád:)

Zvrhlík
10. 06. 2007
Dát tip
Ono to začíná už u Platóna. V každé své knize se snaží vlastně definovat význam nějakého slova. Ale rozhodující byl tzv. linguistic turn (jazykový obrat) na začátku 20. století. Dej to do googlu a už by ti ty filozofové měli vypadnout. /// Poezie není jenom lyrika. Homér ve své tvorbě taky neventiloval své pocity, prostě vypráví příběh, já zas "zveršoval slovníkové heslo." Nebo když vezmu některé jiné básně. Tak například Plíhal. "Divná holka Naděžda, dělá fóry Načež dá." To zrovna není velký citový výlev. Nebo jiné dílko od jiného autora: "Ve jménu věčné lidské revolty, prohlubte myšlení a dekolty!" nebo jeho "emancipační": "Muž! Kuš!" Prostě u některých básní je hlavním cílem pobavit a u některých je to cílem jediným. A myslím, že v moři citových výlevů, které mnohých případech maj význam jen pro svého autora, je zjevení něčeho lehčího, stravitelnější, co má za cíl jen pozvednout náladu, své opodstatnění. To je jako vytýkat Nezvalovi, že jeho básně z období poetismu neventilují žádný pocit. Ty měly prostě jenom pobavit. No v dnešní době se může člověk zabavit mnohem širší škálou kulturních statků než před 80 lety, ale to neznamená, že by poezie měla na svou ryze zábavnou funkci rezignovat.

těša
09. 06. 2007
Dát tip
že se zasměju málo je, i díla, která jsou jenom trapná, mají nějakej hlubší význam pro autora, pisatel tim nějak ventiluje svý emoce nebo nevim co. Timhle podle mě nevyventiluješ nic. Název je hezkej, to ti neberu. Jestli to má tenhle smysl tak se omlouvam a beru zpět, nicméně si myslim, že v takovýhle říkačce nikdo nebude hledat morální poučení(je to vidět i z kritik; možná kdybys to dal do prologu...nevim). Souhlasim s tebou u degradace lásky i s tim, že slova tvoří realitu. jenom myslim, že nevázat se neznamená jít proti tomu, prostě někdy je chtíč, jindy láska, pokuď to nejni zároveˇn tak se to nevylučuje, ale to je fuk.Mimochodem, když o tom mluvíš, kdo přišel na to, že slova tvoří svět? rád bych si ho přečet, ale nejsem zběhlej ve filosofii a fakt nevim o koho jde.

Zvrhlík
09. 06. 2007
Dát tip
těša: Tak jestli se zasměješ, tak to není málo. Spousta jiných děl vyvolá jen rozpaky a nudu. Ta báseň není nijak hluboká (ani to nebylo mým záměrem), ale vynalézavá ve své "mravokárnosti". Kolik básní je zároveň vulgárních a obsahujících mravní imperativ? Kolik děl má název jako slovníkové heslo - odborný termín a obsah přisprostlého dvojverší? Ten výtvor není zas tak plochý. Tím, že se řekne co láska není, se snáze dospěje k tomu co jí je. Dílku je vlastní implicitní reakce na současnou neustálou a neutuchající degradaci a devalvaci slova láska na pouhý sex. On ten můj názor není dnes moc populární a obvykle veřejně šířený. Všude spíš uslyšíš: Užij si, nevaž se, odvaž se. Prostě je to implicitní kritika zaměňování významu dvou slov (jak rozšířené v bulváru a masmédiích) a snaha vrátit jim původní podobu. Šokující podoba má jen pomoct udeřit hřebíček na hlavičku. A proč je to tak důležité, že o tom píšu? Slova tvoří náš svět, konstruují naši realitu. Slova (a rozvolněné chápání jejich významů) ovlivňují lidské činy. /// Ale jestli je todle málo...

těša
09. 06. 2007
Dát tip
vtipný to je, ale co z toho?je to podobný jako ostatní 18+, zasměju se, rýmuje se to, ale hlubšího nic.

Oldjerry
07. 06. 2007
Dát tip
Manželka od nymfomana je asi satyriasistka....

FunThomas
29. 05. 2007
Dát tip
co takhle nějakou sbírečku (Feťák, Teplouš) - hm.. být tebou začnu makat na sbírce "Nymfoman" =) *

Tak to určitě ano

Zvrhlík
23. 05. 2007
Dát tip
Málokdy. Ale lepší než myslet na smrt.

Vážně moc krásně to plyne po jazyku, skoro jako Máchův Máj :-D pravda to rozhodně je, moc hezky se to rýmuje. Ale nějak mám dojem, že...myslíš taky na něco jinýho?

super... -->*<<--

Brynhyld
13. 04. 2007
Dát tip
Takovej Baudelaire ve stručnějším podání :-)

CORTAK
09. 04. 2007
Dát tip
to je tvrdá realita

celer
04. 04. 2007
Dát tip
dobré, dobré!!! *

Senyoryta
29. 03. 2007
Dát tip
Dokonalost sama! Tip!

Norbert2
28. 03. 2007
Dát tip
dobrý

alternic
27. 03. 2007
Dát tip
avi

alternic
27. 03. 2007
Dát tip
:-D * *

Jerry_Shit
27. 03. 2007
Dát tip
No jasně! *T+K

silence
26. 03. 2007
Dát tip
vaud_ :)))

Vaud
26. 03. 2007
Dát tip
K MDŽ furt dost dobrá ;-))

Siggy
26. 03. 2007
Dát tip
Kurva to mi někoho připomíná... avi, avi

Nicollette
26. 03. 2007
Dát tip
výborně ! :))))) člověk to ani nemusí balit do krásnejch metafor .))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru