Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

obžaloba

Výběr: Print
29. 03. 2007
34
92
5368
Autor
martinez

 

ubližujeme… si
zraňujeme… se
lžeme… si
krademe… se
a zabíjíme… v sobě

přesto všechno Bůh stále ještě tak nějak doufá
že je


92 názorů

martinez
08. 06. 2011
Dát tip
díky :o)

Stařec_007
08. 06. 2011
Dát tip
..tak nic nevysvětluj páč já jsem na tom stejně :-)))

martinez
08. 06. 2011
Dát tip
no esi to tak chápeš.. já trošku jinak - nevím esi su právě včil schopná něco vysvětlit - mám vyplej mozek :o)

Stařec_007
08. 06. 2011
Dát tip
...tak to jsem se nasměroval správně :-) ..chápal jsem to tak, jako že Bůh jsou všichni :-)

martinez
08. 06. 2011
Dát tip
to že doufá že je? no protože se Jeho existence nedá dokázat.. kdo věří, v tom žije - ale dyž už nikdo věřit nebude.. třeba :o)

Stařec_007
08. 06. 2011
Dát tip
Ano :-)) Každý má svojí představu o tom co je Bůh..tady mě ale napadá několikeré podobenství a nemůžu si vybrat :-)) Nechápu z toho jak ho vidíš, jak to myslíš :-)

martinez
08. 06. 2011
Dát tip
aha.. takže sem padla před cílem? :o)

Stařec_007
08. 06. 2011
Dát tip
Zajímavý pokus o myšlenku :-)

martinez
12. 08. 2010
Dát tip
já nepřijímala nikdy.. psala sem že nejsu katolička.. a nemám kněze jako prostředníka

taky chápu :-)

martinez
21. 02. 2009
Dát tip
och, díky - a že ses trefil zrovna sem? :o)

Tohle je tak smutne vtipny :-) Libilo se :)

martinez
30. 06. 2008
Dát tip
pokud to bereš až takhle, tak nemám šanci ti vysvětlit svůj myšlenkový pochod dyž se mi to sepsalo...

Co to je za nehoráznýho Nietzseho?Jak může Bůh doufat že je?no snad je a je si tím jistej,nebo nejni a tudíž nemůže ani doufat.Prosím o trochu racionality která by nás vyvedla z toho bezbřehého univarsalismu!

palino8
09. 04. 2007
Dát tip
hej... veď to ;)

martinez
07. 04. 2007
Dát tip
to si myslím je názor proti kterému nemůže nikdo nic namítat... proto souhlasím :o) a děkuju...

Sarinka
07. 04. 2007
Dát tip
Mám čo doháňať :-) Máš zaujímavý uhol pohľadu na spústu veci a zaujímavé dielka, ale nemôžem prháňať. Musím dodržiavať dennú dávku. Mohla by som sa premartnezovať :-)) Trikrát a dosť! /denne/ ;)

martinez
07. 04. 2007
Dát tip
ty ses mi tu nějak začetla... :o) děkuju

Sarinka
07. 04. 2007
Dát tip
...je v nás? Pokiaľ máme vieru, pokiaľ máme v srdci lásku, ešte máme nádej...

martinez
03. 04. 2007
Dát tip
já mám internet ani ne rok a půl... tak to mě minulo... já tenkrát četla "živý" knihy a usínala u nich... nebo spíš pod nima :o)

martinez
03. 04. 2007
Dát tip
a hele - já už tě mám teda přečtenou celou... ty to máš horší :o)

rainman
02. 04. 2007
Dát tip
jsme jenom jeden z Jeho neúspěšných pokusů a jediné, v co doufá, je že ten příští určitě vyjde :-))...optimista, co...

martinez
31. 03. 2007
Dát tip
až do o?! ó, já děkuju moc!!! :o)

stenos
31. 03. 2007
Dát tip
Tak to má duši i hlavu, beru si, s dovolením, do o.

martinez
30. 03. 2007
Dát tip
avox - to by mě snad ani ve snu nenapadlo si o tobě myslet :o) guy a stormy_weather: díky vám oběma :o)

guy
30. 03. 2007
Dát tip
.. zatím .. :-)*

avox
30. 03. 2007
Dát tip
máš pravdu, omlouvám se, ale když vidím množné číslo, automaticky zkoumám, jestli je to i o mně... díky bohu, není

martinez
30. 03. 2007
Dát tip
jééé - fakt? tak to su ráda, Noro - tak tam radši piš, komu odpovídáš... ať se neplaším zbytečně

martinez
30. 03. 2007
Dát tip
tak to tě Printe docela lituju :o) a dík!

Print
30. 03. 2007
Dát tip
Já mám v hlavě to stejný!:-)**

martinez
30. 03. 2007
Dát tip
Noro, jen si diskuzi klidně vyvolej, esi máš téma a potřebu... já napsala co jsem napsala a vím o čem to je... někdo si možná myslí co já... někdo si možná myslí že si to myslí... někdo možná vidí všechno jinak... někdo mě možná pochopil a jiní ne... ale teorii relativity jsem tam rozhodně nedávala... přísahám! ani putna tam není žádná, fakt! :o)

Jarmark
30. 03. 2007
Dát tip
Když je, co rozvíjet, to já rád :)) J.

martinez
30. 03. 2007
Dát tip
děkuju že ses u mne rozvinul - to já ráda :o)

Jarmark
30. 03. 2007
Dát tip
Potože je v tom obsažen? Protože cit je obnažen? Protože není jih bez severu? Protože není smích, na mou věru, bez slz a pláče? Tak to chápu, dál má se vláčet člověk v trapu :)) Tohle téma jsem si rozvinul, J.

martinez
30. 03. 2007
Dát tip
a to je moc dobře esi ti to nic neříká, thali - to je svět hnedle veselejší pro tebe

martinez
30. 03. 2007
Dát tip
Fouskault, Alejandra a five_ch - díky NePo a gr - dík za příspěvky - mohli jste i do hloubky, vaše myšlenky bývají skvostné dojdou - li rozvitosti :o)

gr_4you
30. 03. 2007
Dát tip
dycky je fšecko jinak, nepoe tagže nejni důvod nenapsat to tek jag to je páč je to stejně jinak a páč je to stejně jinak tag je to stejně tag, jag to je.,

NePoe_ta
30. 03. 2007
Dát tip
Vůči tomuto úsilí o vložení myšlenky, názoru, představy, do miniatury, vás prosím o dovolení - dovolit si vyslovit zásadní: "třeba je všechno jinak" :)

Fouckault
29. 03. 2007
Dát tip
*

martinez
29. 03. 2007
Dát tip
Kubíku, Sasaku i ty mrzoute: díky! :o)

Musím říct, že to na mě celkem udělalo dojem. Pěkná reflexe reality. tip

Sasak
29. 03. 2007
Dát tip
Výborná kombinace množného a jednotného ... čísla. Super !!

Jakubisko
29. 03. 2007
Dát tip
hej to je fakt vtipná myšlenka.......si šikovné děvče, maminko...:o)

martinez
29. 03. 2007
Dát tip
Oldíku - to není odvolávka na Boha... tak to cítím a bez Něj by to ztratilo smysl, tohle dílko...

Oldjerry
29. 03. 2007
Dát tip
Marti - jako báseń se mi to líbí, jen ta odvolávka na Boha pro mne dnes byla červeným šátkem....muletou

martinez
29. 03. 2007
Dát tip
Jezu - hannah tě zavedla do moc hezkých končin... že jo? chodím tam ráda... nemáš teda zač :o) Oldíku - tebou vyjmenovaný adrenalinový sporty mě míjí... jinak taky dík za příspěvek :o)

Jezuita
29. 03. 2007
Dát tip
P,S.Musím přiznat,že jsem ze zvědavosti pátral, kam vede cesta hannah - paráda, už jsem tam.Takže vlastně dík :-)

Oldjerry
29. 03. 2007
Dát tip
Bohu jsme zcela volní... nemá čas na to, zabývat se tak obludnou blbostí jako je existence člověka jako jedince a lidstva jako druhu vůbec. Jsme pro něj jen samorozmnožující se počítače, an něž je škoda pohonné energie a tak je přizpůsobil žraní. Jenže na člověka si nepřijde : jak z rozmnožovacího pudu, tak i výroby pohonné energie si udělal zábavu. Aby to nebylo tak prosté, tak si ještě z pudu sebezáchovy udělal těch zábav hned několik : horolezectví, parašutizmus, banjijumping, formule a nakonec pomlouvání oldjerryho.

Jezuita
29. 03. 2007
Dát tip
Už jsem se tam moc nedostal dřív, takže co oko nevidí...a na více židlích...:-)

martinez
29. 03. 2007
Dát tip
díky, Marťo :o) Jezu, literra vázne na liteře... nebo na mně... nějak tam ty vztahy a ta atmosféra už na mne byly moc... nešlo to už...

ta víra člověka v Boha a naopak, to je brilantní - pravdivé...*

Jezuita
29. 03. 2007
Dát tip
A co Litera, kde to vázne?

martinez
29. 03. 2007
Dát tip
Jezu - pokud pivo a jogurt tě dohnaly až ke mně, pak to je skvělá kombinace a měla bych ji nějak vnutit všem na písmáku :o) dík za rozvinutí myšlenky... ráda sleduji ty pochody v myslích...

martinez
29. 03. 2007
Dát tip
zvyřádko a Háber - i vám dvěma děkuju :o) a vy dva z toho druhýho konca jste se mi tu pěkně sešli... taky dík ;o)

Jezuita
29. 03. 2007
Dát tip
Bůh je záležitost čistě osobní( ve smyslu - vědomí nějaké osoby ) takže zaniká se zánikem.Je zajímavé, že se vznikem nevzniká, leč se traduje generacemi.Tvůj poslední verš je proto silně alibistický. P.S.Takové myšlenky v názoru může podnítit jenom pivo kombinované s bílým jogurtem, vedlejší účinky jsou v noci silně nepříjemné.

satannáš
29. 03. 2007
Dát tip
Nejen sobě a sebe . T

Háber
29. 03. 2007
Dát tip
je!

martinez
29. 03. 2007
Dát tip
avox - ty sis to zgeneralizovala... co když já jsem to myslela na konkrétní dva lidi? ;o) tohle na slovech miluju - jak se daj skládat, kroutit, můžem s nima žonglovat, kouzlit - co se komu líbí :o) povolaná - úplně kojeneckej? no tak toho si budu obzvlášť cenit ;o)

martinez
29. 03. 2007
Dát tip
Barbárku, nerefreshuj a poslední dva řádky z těch krátkejch nebo úplnej konec?

to máš vlastně můj kojenecký tip,jupí:-)

avox
29. 03. 2007
Dát tip
Negeneralizuj! (fuj to je slovo!) Ne všichni, ne každému resp. ne každého... Bůh nadal člověka svobodnou vůlí, tak by se teď neměl divit, ani ptát, že sklízí co zasel, ovšem kdyby to bylo tak jak říkáš a s tím nesouhlasím. :-))

martinez
29. 03. 2007
Dát tip
dadíková - neumí jiná přece povolaná - díky za (asi první) návštěvu :o)

A mám se fajn, dík. :-)

A mám se fajn, dík. :-)

ještě se doplním: vše co je psáno s tím souhlasím až na poslední dva řádky, to mi nějak nesedí...

martinez
29. 03. 2007
Dát tip
Zaprděnec - ani nevíš jak mi tvý svědomí leží na srdci aj na duši... hlavně u mne prosím tě nic netipuj! :o) Barbare, díky! a máš se? ;o)

dadíková
29. 03. 2007
Dát tip
jéžiš já dumám co že neumím....že bych nedala tip? jo už jsem pochopila...:))

Svatá to slova... *

Jako nevěřící..nevím..ale oslovila..*

Svatá to slova... *

Svatá to slova... *

Zaprděnec
29. 03. 2007
Dát tip
hmm..nic co bych si s klidnym svědomím troufl tipovat..

je ... *****

martinez
29. 03. 2007
Dát tip
dadíková, ty co neumíš... Smíšku a chlape - děkuju :o)

Věří člověk v Boha...a věří Bůh v člověka?

dadíková
29. 03. 2007
Dát tip
*

Smíšek:-)
29. 03. 2007
Dát tip
chápu, plně. * díky. Sm. :-)

martinez
29. 03. 2007
Dát tip
esi nemáme v hlavě každej něco jinýho... ;o) hele, já kolikrát taky spoustu věcí nechápu, nic si z toho nedělej... ale těch pár řádků tu pitvat teda nebudu... to by bylo nanic

Norsko
29. 03. 2007
Dát tip
nechápu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru