Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tonoucí

06. 04. 2007
5
16
3578
Autor
Milly

6.4.2007

Zabíjím se

Křičím

na všechny chlapy v okolí

(jsou tak milí...)

Pomozte mi, zachraňte mě!

Chytám se každého pocitu

souznění a pozornosti

Žádný z nich však nemůže-

i kdyby mne měl stokrát rád

Žádný z nich totiž není

můj táta...


16 názorů

oleandr
12. 04. 2007
Dát tip
...

No, nějak nevím, co k tomu napsat.

Rad_o)))
08. 04. 2007
Dát tip
* Tink

jt
08. 04. 2007
Dát tip
ok .. ( úsměv )

Milly
08. 04. 2007
Dát tip
no však jo! je mimo...... :-)) jen takovej pocit a myšlenka- co možná někomu něco řekne (už i pár lidem řekl) a někomu ne- to je všechno... :-)

jt
08. 04. 2007
Dát tip
člověk by řek málem "a co?" nevím. MIMO ..

Lakrov
08. 04. 2007
Dát tip
Tak v tom Ti nemohu pomoci, ačkoli si ten pocit (prý) umím představit. Ale k věci (textu): Syrově upřímné. Zdá se, jako by sis ani nevymýšlela. Z ničeho Tě nepodezřívám. Je mi to blízké. Viz... Nevis.(Ben) TiP. Tlačenku nepotřebuješ.

název mi nevadí... chápu ho... jen mě nepřipravil na to co přijde... :o)

Milly
07. 04. 2007
Dát tip
mořský koníku, název mě napadnul jako asociace na "tonoucí se stébla chytá".... ale děkuju........ :-)

a já čekala něco z moře... nebo aspoň od vody... a ty se topíš v po/citech... to je těžký... moje ploutvička nepomůže... :o)

Milly
07. 04. 2007
Dát tip
no, tak řeknu, že mi sedne téma a nesedne vyjádření třeba..- takhle to myslíš, ne? :-) taky nepíšu pro hodnocení- píšu svý pocity a myšlenky- amožná se v nich někdo najde- a v tom vyjádření- a možná ne... ráda si přečtu reakce, co to vyvolá....., ale nemusíš hodnotit..... :-)

Nicollette
07. 04. 2007
Dát tip
ok, já jen že jako čtenář mam dost těžkou situaci, jak to ohodnotit :)

Milly
07. 04. 2007
Dát tip
Nicollette: nevím, tohle mě prostě napadlo- o formě jsem nepřemýšlela- takhle to ze mě vylezlo a tak jsem si to zapsala a pak dala jen asi po přehození dvou slov sem- taky je to v MIMO a zájem o hlubší kritiku jsem u tohohle nezaškrtla.....

Milly
07. 04. 2007
Dát tip
Nicollette: nevím, tohle mě prostě napadlo- o formě jsem nepřemýšlela- takhle to ze mě vylezlo a tak jsem si to zapsala a pak dala jen asi po přehození dvou slov sem- taky je to v MIMO a zájem o hlubší kritiku jsem u tohohle nezaškrtla.....

Nicollette
07. 04. 2007
Dát tip
obsah na úkor formy..? co myslíš že ti člověk může na takovou věc napsat... hezké, tip?

pěkné - tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru