Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prčice

02. 05. 2001
0
1
8196
Autor
papouch

Jsemť blbem. Jinému laji za odběh tématický (ku polární záři) a sám posléze vyvedu takovouto neplechu. Klepu si popel na hlavu. Hybami se člověk hučí. Fňůk.

19. května je dálkáč do Prčic co vy na to?

1 názor

vulpecula
09. 05. 2001
Dát tip
Papouch:-))) Na kecech jsem pod lacertou:-)) a Antiprčice sem šla s lidičkama z Drbny:-)) jinak osobně z Keců znám asi tak čtyry lidi:-)

Yfča
04. 05. 2001
Dát tip
Kolik hospod je na trase? A v které se sejdeme?

papouch
04. 05. 2001
Dát tip
..............tak jak si tak pročítám vaše reakce, tak to vypadá, že asi spíš ne..... Tak nic, tak na to zapomeňte... :-)))

JiKo
04. 05. 2001
Dát tip
Je jedna trasa z Phy to je tuším 70km a jedna kratší 30km z Olbramovic Já sice pudu ale s lidma z práce, ale držím palce Papouchu mnení to 12ho? sakra du se podívat :-)

papouch
04. 05. 2001
Dát tip
já du 30 km z Tábora .. s nepísmákama .. Organizovat to jako pícmáckou akci nemá cenu, tak kdyžtaxe tam potkáme :-))

Vio
04. 05. 2001
Dát tip
ha... to bych ještě měl být v Praze... no uvidíme ;-)

Bambulka
04. 05. 2001
Dát tip
dtto Falka... zkrátka pro študáky zcela nevhodný termín:-((

vulpecula
04. 05. 2001
Dát tip
Kdepak:-) já bych šla maximálně antiprčice z cíle do startu:-) a ty jsem šla loni s razítkem cíl na čele z Prčic do Votic:-) A byla to daleko větší sranda jít proti všem:-) Dokonce jsme i ukecaly jednoho kluka aby se obrátil a šel s námi:-) a pánové nám museli kupovat limonádu, neboť prohráli sázku:-) žádnou ženskou nepřetáhli:-)) Vřele doporučuji jít obráceně:-)

papouch
04. 05. 2001
Dát tip
vulpecula.> HA !!! Takže Ty se určitě znáš s lidičkama za konference Kecy, že??!? ten svět je malilinkatej :-)))

clovrdik
03. 05. 2001
Dát tip
Mě láká velice pochod Praha Prčice obuju si střevíce a k cíli vyrazím .... uvidíme, jak budu stíhat, mám toho poslední dobou nějak moc

Wopi
03. 05. 2001
Dát tip
v prčicích už jsem dávno... ;o)

AZALIN
03. 05. 2001
Dát tip
Ale to je sto kiláků, ne? Nebo ne.. to si asi s něčím pletu.. no pokud to bude míň a pokud bude čas..... a pokud tam nebude moc politiků... ;-)) BTW hlášky tipu "Do prčic" a podobně sou fakt ftipný.. a hlavně originální.. ;-)))

Vojtek
03. 05. 2001
Dát tip
Mě láká velice pochod Praha-Prčice nazuju si střevíce a hbitě vyrazím jsou plné pohody ty dálkové pochody bez chleba a bez vody já k cíli dorazím :-) já bych šel...

Šminka
03. 05. 2001
Dát tip
To není papoušku ale vůbec špatnej nápad :-))))) Akorát taky nejsem pro plnou verzi, stačí mi funkční demo :-))

Falka
03. 05. 2001
Dát tip
Jestli nebudu zrovinka pochodovat na zkoušku.... ale spíš budu... :o(

Valkýra
03. 05. 2001
Dát tip
Tak to mi je líto :-(((( Slíbila jsem sestře, že jí jdu na vystoupení - tak z toho asi nic nebude ..... smůla, no , co s tím nadělám, že ?

Vojtek
03. 05. 2001
Dát tip
Valký: nic :-)))

alina
03. 05. 2001
Dát tip
:o(( ...Leda za předpokladu, že mě někdo ponese na zádech :o)))))

Cavalera
03. 05. 2001
Dát tip
A kam z Prčic? Já že bych počkal v Táboře v hospodě, než se urvaný vrátíte:-)))

djBoss
02. 05. 2001
Dát tip
dooooooo Prrrrrrrčic !!!

zolli
02. 05. 2001
Dát tip
Teda volno mám, ale nedojdu! Prosím o zkrácenou verzi! Můžeme s děckama jít jen do Pr???

myrinda
02. 05. 2001
Dát tip
je tam nejak hodne kratka trasa? :-) vic jak 15 moje dite neujde...

Merle
02. 05. 2001
Dát tip
no..... no u-viď-im

JiKo
02. 05. 2001
Dát tip
Jen taková technická ta víska se jmenuje TA Prčice (vono dokonce Sedlec-Prčice ale to je _MIMO_) :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru