Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chuť vítězství

08. 04. 2007
21
21
5025
Autor
Lakrov

Jsme tu jen na chvíli

 


Závod skončil. Slezli z bedny. Nikdo jim nezatleskal, ba ani spolu si ruce nepodali. Pořadatel vyvolává k mikrofonu sponzory a ti vyvolávají svá jména a strkají se o volná místa na bedně. Pes, co pod ní leží, ani neštěkne. Nikdo nic neztratil a nikomu nic nezůstalo. Zvědavost ani otázka. Byli tu jen na chvíli. Těší se na další závod?


21 názorů

Lakrov
09. 05. 2018
Dát tip

Pro Gora: Díky za ocenění. Tohle byla jen jakási drobná paralela na někdejší průběh písmáckých soutěží. Dnes už je tomu doufejme jinak :-)


Lakrov
30. 05. 2008
Dát tip
Pro mylenka: Mám tu ještě několik takhle krátkých, ale spíš si je schovávám, a používám je pak jako koření do některého delšího textu. Tohle bylo kdysi zveřejněno jako reakce na jakousi 'vyšumivší' soutěž, která se na Písmáku pořádala.

Marcela.K.
29. 05. 2008
Dát tip
Nezvykle krátké :-) na Tebe, ale o to déle jsem nad tím přemýšlela...a nic mě nenapadlo...snad jen, důležité je pamatovat , že to je jen na chvíli...všechno a podle toho se zařídit...jo a v cíli se neplatí ;-)

Lakrov
04. 10. 2007
Dát tip
Pro parmenides Bylo to spíš takové 'tendenční', zaměřené k jedné konkrétní události. Děkuji za návštěvu.

Vitex
11. 04. 2007
Dát tip
:-) *

Lakrov
11. 04. 2007
Dát tip
Pro Honzyk: Obojí (neobvyklý slovosled i dvojí výskyt slovesa vyvolávat) není opomenutím, leč záměrem. Uznávám, že poněkud obtížně vysvětlitelným, ale v případě zájmu se o objasnění mohu pokusit. Mám v oblasti objasňování mnoho zkušeností, a tak počítám, že by to vyšlo asi na pět až deset stran. Politických, včetně malé a Velké :-) . Díky z TiP.

maartin
10. 04. 2007
Dát tip
taky jsem kdysi závodil... a na bednu občas i stoupl, to je dávno... teď, neje že nelíhám pod bednou, aleuž mě ani žádné bedny ani jiné stupínky nezajímají

Lakrov
09. 04. 2007
Dát tip
Děkuji všem za vcelku nečekanou odezvu

Honzyk
08. 04. 2007
Dát tip
...o, jak nezlomna zena Vesuvu..)))

vesuvanka
08. 04. 2007
Dát tip
Honzyk - přesně tak :-)))))))

Honzyk
08. 04. 2007
Dát tip
zatimco LETOKRUHY, vesu, jsou vecne...))))

vesuvanka
08. 04. 2007
Dát tip
pěkně napsané... myslím, že i chuť z vítězství zůstává jen na chvíli... TIP

Honzyk
08. 04. 2007
Dát tip
p.s a tipakuju za prolog...tady dulezitej, myslim...

Honzyk
08. 04. 2007
Dát tip
..ja jsem takovej vul, ze bych rek, ze se tesej, a moc...uz kvuli to u psovi...(treba priste stekne)---* slovosled:"ba ani ruce si spolu nepodali" "vyvolavani" az moc na tak kratkej text------))

Rabb
08. 04. 2007
Dát tip
záleží na důvodu, proč závodí..

Zuzulinka
08. 04. 2007
Dát tip
myslím, že není proč stát na bedně...na každou trofej se časem začne prášit:-) pěkné k zamyšlení

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru