Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Demokracie?

04. 05. 2001
0
0
1224
Autor
farokh

Jen se trochu zlobím..

ČR je stát s úctou k právům člověka a jeho svobodě, je demokratický, lid je zdrojem jeho moci, každý může činit to, co není zakázáno právem a nikdo nesmí být nucen činit to, co zákon neukládá, součást = Listina základních práv a svobod, volná politická soutěž, výkladem právních norem nelze odstranit demokracii.... Tak řekněte mi, je to, v čem žijeme, opravdu demokracie?
Anonym
06. 05. 2001
Dát tip
Svatá matko Boží......co to zas vymyslel...

KID
04. 05. 2001
Dát tip
Mě třeba sere (sorry za to slovo), že ač výslovně NECHCI kouřit, tak mě k tomu nutí. Buhví, co ty chemici teďkonc dávaj do cigár, ale já ti měl po dni nekouření takovey absťák, že sem si normálka na tramwayový zastávce koupil krabku a hned vyblafal 3 cigára za sebou v parku. A pak mi bylo akorát blbje.... Kámoš mi řikal, že tam prey dávaj amoniak, kterej je eště víc návykovej než nikotin. Ale fakt nevim, to bych kecal.

Vojtek
04. 05. 2001
Dát tip
V našem státě si můžeš dovolit daleko víc, než v opravdu demokratických zemích...prostě bordel....

Nejlepší je to v mraveništích. Ať žije královna! A taky Beruška!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru