Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bláznova zpověď VI.

Výběr: oleandr
25. 04. 2007
20
27
3789
Autor
synáček

 Alespoň jednou chtěl bych se podělit o to, co není možno vyslovit. Co nelze předat pohledem, či stiskem ruky… co se však přesto stalo… bylo hmatatelné a viditelné… nebo se dalo uslyšet.

Jsou chvíle, v nichž utajený dech se jako mořská vlna vzedme… a v nitru cosi začne růst… A jsou to melodie vůní, ale i nebe přetékající z mléčných drah… pod nimiž blázen oči zavírá a pláče…

Znám dívku (vlastně je to paní), co dokáže si se mnou hrát, nikdy se nepřestává usmívat a o všechno, co se zelená, se bojí… Chodíme spolu prachem cest, sedáme pod topoly a učíme se jeden od druhého kvést…
Na nejvyšších rozhlednách světa jsme spolu byli, tolikrát… a přitom mezi stébly trávy sázíme vinohrad, cestičky po mravencích k procházkám nám stačí… tančíme tam, kde donedávna přebýval jen strach…

Jsou chvíle, zachumlané do peřin. Pohádky roztomilé… mávnutím proutku obrácené v prach…

Blázni však vědí... co se dnes v dálce třpytí, může být zítra nadosah…


27 názorů

A.H.
23. 08. 2009
Dát tip
radost číst *t*

Candy
15. 02. 2009
Dát tip
učíme se jeden od druhého kvést… ...to by měl být smysl...krásná*

synáček
27. 12. 2008
Dát tip
Milý Hohno, díky za práci, kterou jsi vynaložil na rozebrání mé "písanky"... Tvůj rozbor je dokonalý... Děkuji...

Robinia
14. 11. 2008
Dát tip
Vidím, že Falling slowly je nedostupná, tak zkusím nějakou dostupnější :-)

vyvolává to ve mně vzpomínky, a tu co "nikdy se nepřestává usmívat a o všechno, co se zelená, se bojí" T

damaxy
14. 06. 2008
Dát tip
Ďakujem,že si sa podelil...*

synáček
04. 06. 2008
Dát tip
Díky, žes tu byl...

Řízek
02. 06. 2008
Dát tip
hmm... to by si zasložilo i malý potlesk

Robinia
19. 02. 2008
Dát tip

krásná zpověď... vyznání... věnování... cokoli :o)

avox
07. 07. 2007
Dát tip
o, mně dnes připadá jako předznamenání, krásné! */

větroplach
30. 05. 2007
Dát tip
:-) rozumím...

inblue
13. 05. 2007
Dát tip
tiše...krásné...

Lunka
06. 05. 2007
Dát tip
;o)

Milly
28. 04. 2007
Dát tip
to jsem znala...... tohleto..... i když už to není, musím mu to dát přečíst....... -t- že bolavý.....

Robinia
26. 04. 2007
Dát tip
Čtu Tvé vyznání stále znovu... vyznání jaru, lásce, snům. Není to bláznova zpověď, jsou to slova moudrého člověka, který ví, co v životě je nejcennější...

oleandr
26. 04. 2007
Dát tip
no není zač,také bych občas uvítal nějakou konstruktivní návštěvu!!! hezký den

synáček
26. 04. 2007
Dát tip
Díky, Janinko, žes tu byla...

vesuvanka
25. 04. 2007
Dát tip
Petře, je nádherná se svěží jarní atmosférou, a tolik pravdivá. Zaujala mě moc... díky, TIP

synáček
25. 04. 2007
Dát tip
oleandr: Díky za upozornění... a vůbec za to, žes to čet (a že se to líbilo...) elfka Sea: Děkuji, žes tu byla (co maturita, doufám, že je vše v pohodě... moc a moc držím palečky)

elfka_Sea
25. 04. 2007
Dát tip
*t moc moc krásná, jarně rozlétaná.. řekla bych zrale zamilovaná, sama v sobě a přitom všude kolem...

oleandr
25. 04. 2007
Dát tip
"podělil snad podělit!",ale jinak moc, řekl bych, že vytryskla během pár vteřin

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru