Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oklikou

27. 04. 2007
0
10
2264
Autor
Beezer

Bez rozmyslu. Pocitová.

Mezi řádky divné zvěsti

Sám sedím na druhém schodu

Ve skle rýhy od bolesti

Rudé řeky bez důvodu

 

Hluchá místa v hloupých slovech

Prosáknuvších do průvodu

Popel stárne na záchodech

Šedé stopy v bílém jódu

 

V srdci kreslí smutnou duhu

Okem plave líná slina

Cesta, která vede v kruhu

Nekončí a nezačíná


10 názorů

Beezer
28. 04. 2007
Dát tip
Olé! Proto píšu. To že se snažím o nějakou prezentaci drtivé menšiny všeho, co sesmolím je spíš o tom, že se chcu podělit o pocity. A takhle se mi vyjadřují snadněji. Jinak díky za návštěvu. Rád čelím jiným názorům :-)

Ay´Le
28. 04. 2007
Dát tip
pak to ma vyznam predevsim pro tebe a ne pro ostatni..

Beezer
27. 04. 2007
Dát tip
Když člověk zvrací, většinou se snaží, aby to bylo co nejrychleji venku (ještě sem to nezkoušel nějak esteticky :-) ) . Píšu jako když zvracím. Kolikrát daleko hůře :-)

Ay´Le
27. 04. 2007
Dát tip
hm je zdocela nat ze bez rozmyslu..slova by se mela volit pecliveji aby to taky trochu k necemu bylo..

Jj ono je to takové, necítíš se v tom tak sám, když čteš něco, co ti připomíná vlastní pocity nebo tak něco. V srdci kreslí smutnou duhu - to je moc hezkej obrat.

Beezer
27. 04. 2007
Dát tip
Já to pochopil. I já rád čtu poezii, o které si myslím, že se tak nějak týká i mých pocitů. Díky za podporu.

Ale no tak:) Ráda čtu tvoje věci, líběj se mi. Nesnáším... já to myslela tak, že nesnáším, když sama tenhle pocit zažívám

Beezer
27. 04. 2007
Dát tip
Pokud to nesnášíš, tak se divím, že ještě stále čteš moje věci :-) O ničem jiném snad už ani nepíšu :-)

Tak po opravě překlepu je třetí úplně good:) Ono totiž s i to mělo dost divnej a trochu nepředstavitelnej význam.

Cesta, která vede v kruhu, nekončí a nezačíná... To je úplně divnj pocit, nesnáším ho. Moc se mi líbí první sloka a poslední, jen ten druhý řádek mi tam nesedí. Nevím proč. Tak snad trochu barevnější zítřky přeju a duhu veselejší...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru