Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen o léčení se lvy

Výběr: Print
30. 04. 2007
3
8
969
Autor
Lin_Sien_2

Čelní srážka se lvem a za vědomí

nohy i ruce mi odhryzly mladé lvice

hlavu si za vlasy odnesl zlatohřívý

Zvířata leží do pěti směrů na trofejích a dýchají...

 

Vrací se, olíznou místa odtržení a díly vrací zpět... 

 


8 názorů

SENIOR
05. 07. 2007
Dát tip
Příliš fyzična mnou není v poesii příliš obrazně oblíbeným (odhryznutí). Proto s konstatací dobrého standardna, mou osobou nehodnoceným.

mperdik
01. 05. 2007
Dát tip
No, nevím

Print
01. 05. 2007
Dát tip
Převelice...

Lin_Sien_2
30. 04. 2007
Dát tip
Je, Petře, je. :-)) Teda píšeš moc faj texty, bergu. Čistě.

berg
30. 04. 2007
Dát tip
÷))))? Je to, Pavle?, hořcesmutně dobré.

Honzyk
30. 04. 2007
Dát tip
...coz, Fouky, vubec neni jen o hltavym amaterismu...ja treba, kdyz koukam na film, a sebeblbejsi, drtim si jatra az do konce...ze prece jen....profik(snad) vohrne nos a de na zmrzku...ale nba to, jakej V K L A D davak tomudle swerveru posahanymu ctenari(sami autori...sic!!!), jako by se zapominalo.... jo, a dal sem topa,. jasny..?

Honzyk
30. 04. 2007
Dát tip
...pripomnelo povidku E.Hemingw. " KRATKE STESTI F. MACOMBERA"...jako bys ji cetla akorat...takze ja to napeti si tam muzu, byt "umele"/????/, dosadit, a jedu dal az pak... proste myslim si, ze tady cteme amatersky veci jako amateri, ale nezalezi mnohdy na tom, co napsali (jste), ale co nosime si PRAVE v sobe...

Fouckault
30. 04. 2007
Dát tip
a tím se by se dalo interpretačně cirkulovat dost dlouho.. akorát postrádá (mluvím o sobě) nějaké větší napětí a znepokojení jež by mě k tomu nutilo.. takže si jen vybavím nějakou heraldickou zkratku a mažu dál..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru