Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis Tobě...

02. 05. 2007
6
0
2191
Autor
dee-dead

Vzpomínáš?

-         Na to první setkání, když jsem Ti tak srdečně stiskla ruku a v dlaních jsi cítil moje srdce…

-         Na ten první dotyk hlasu, kdy se mi roztřásly kolena a já se bála, že to poznáš…

-         Na ten dopis, který jsem psala a Tys mi nenápadně hleděl přes rameno…

-         Na tu první písničku, kterou jsem vybrala a Tys umlknul a poslouchal a šimral mě na krku svým dechem…

-         Na ten první pohled, trval jen pár sekund, kolik jsme si toho přečetli v očích…

-         Na naši první cestu noční tramvají, celou cestu jsme mlčeli…

-         Na tu první výhru ve stolním fotbálku a pak i na naší první prohru…

-         Na to, jak jsem Ti vzala pivní tácky a Tys mi je pak nenápadně kradl…

-         Na…

…a není to jedno?

 

Za pár dní mě nejspíš uvidíš s někým jiným – řekneš si, že jsem děvka. Na mou obhajobu jen, nedokázala jsem čekat a pak znovu spadnout, nevím, jestli bych se dokázala znovu zvednout…

 

Tak se měj, vzpomínko…


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru