Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prase a zmije

06. 05. 2007
2
32
3530
Autor
Jerry_Shit

viz upřesnění kategorie.

Prase a zmije

Vydalo se jednou prase
na procházku se zmijí.
Protože bylo dost obézní,
svezla zmije vepřína
- a levně!

Jede vepř na zmijocase,
za jízdy mezi zdmi jí.
Náhle hlad oběma odezní...
...vepř zjistí, že není na
- ale vně!

32 názorů

Jerry_Shit
15. 05. 2007
Dát tip
Megie: Nedokážeš? ...v tom je právě ten Non sens. ;)

Megie
15. 05. 2007
Dát tip
jojo, má to něco do sebe, skvělej nápad.. jen si nedokážu představit, jak si prase dělá ze zmije skateboard..:)

každopádně má něco do sebe...hlavně miluju slovo "obézní"...je to opravdu geniální výplod lingvistiky...

Jerry_Shit
12. 05. 2007
Dát tip
To je pravda... tohle byl takovej můj pokus, jak udělat nonsens originálním - a takhle to dopadlo. Podle kritik jsem zjistil, že bude lepší, když zůstanu u osvědčenýho starýho dobrýho nonsensu. :)

škoda...na nonsens se mi právě líbí takřka striktní dodržování rytmu...ten tomu přeci jenom právě dodává celou atmošku...musíme se ještě hodně učit...

Jerry_Shit
12. 05. 2007
Dát tip
o...k: Ten rytmus je trošku zapeklitější, než jsem chtěl... raději jsem dal před ním přednost rýmům.

Jooo, to je solidní nesmysl... jenom nechytám rytmus...

houda
09. 05. 2007
Dát tip
..mé šle pějí stále slepěji!

Jerry_Shit
08. 05. 2007
Dát tip
Oldjerry: Já vím... ono to zase někdy přijde. Nesmím se ale do toho nutit. :) houda: Tvoje šle pějí... asi šlépějím. ;)

houda
07. 05. 2007
Dát tip
..šel bych s nimi, žel mé šle už by se nevešly. sil(Né)-(sla)Bé

Oldjerry
07. 05. 2007
Dát tip
Sorry - pokud je tohle nonsens, tak se mu budu vyhýbat. Nějak se mi zdá, že umíš víc...

Jerry_Shit
07. 05. 2007
Dát tip
Pravda pravdoucí. :)

Jerry_Shit
06. 05. 2007
Dát tip
thalina: Pochopilas to velice dobře. A teď schválně: myslíš, že je to nonsens nebo bajka? ;) jeindaline: Tak teď si to rozťal! :))) To mě vůbec nenapadlo.

jeindaline
06. 05. 2007
Dát tip
pro představu: jedno zvíře má orgány venku... všechny... visí mi v garden, je to prase a ma metrak... -spousta organu... de o to jestli u toho musí bejt živý.... to zvíře

Jerry_Shit
06. 05. 2007
Dát tip
Taky dobrá odpověď. :)

j. nick
06. 05. 2007
Dát tip
k tý otázce - já bych to zas moc nehrotil:)

Jerry_Shit
06. 05. 2007
Dát tip
Spring: Jak kdy a jak co... :)

Jerry_Shit
06. 05. 2007
Dát tip
j. nick: Jo, to máš recht, něco zní možná kostrbatě, ale mně šlo spíš o myšlénku, hlavně o ní to je... Otázka pro všechny: Myslíte, že by to mohla bejt i bajka s ponaučením?

j. nick
06. 05. 2007
Dát tip
ale jo, proti takovejm věcem nic, jenom se mi to nečte nejlíp, některý pasáže sou moc kotrmelcovitý pro mě:)

Jerry_Shit
06. 05. 2007
Dát tip
Díky za názor, j. nicku (česky Jeníku). Možná nemáš rád nosens. :)

j. nick
06. 05. 2007
Dát tip
líbí se mi hříčky "na zmijocase" a "a levně - ale vně":) jinak ale dílko jako celek trochu kostrbatý a nic moc... takže líbí, ale bez tipu

pokusíme se ro zařídit :P

Jerry_Shit
06. 05. 2007
Dát tip
Tak to jo... Třeba se mi o Vás bude dneska zdát. :)

my jsme, prosím, imaginární... ale docela hezké ;)

Jerry_Shit
06. 05. 2007
Dát tip
No vidíte, že byste byly odpovědí na Yciddovu otázku? Ale to by mě teda zajímalo, jak Vy střeva prvokova vypadáte, páč Vás jsme v biologii nebrali. Co já vím, tak prvoci mají akorát jakési primitivní organely (vakuola, jádro, Golgiho systém, endoplasmatické retikulum, ...).

my, střeva prvokova, jsme venku docela často ;)

Jerry_Shit
06. 05. 2007
Dát tip
Některý orgány živočichové mívají venku, těch je dost , ale že by měli všechny venku, to si nějak nedokážu představit.

Jerry_Shit
06. 05. 2007
Dát tip
Popřemýšlím...

Ycidd
06. 05. 2007
Dát tip
tiez ma raz take nieco napadlo... podobne existuje zivocich, ktory ma organy mimo tela a okolie nie je von, ale vo vnutri?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru