Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak zapomenout, když piju ten svůj voňavej bordel?

14. 05. 2007
5
15
4018
Autor
Milly

5.5.2007 C.

Víš...

Jak mám zapomenout

ty zážitky,

polibky,

objetí,

pohlazení

(nejvíc ta písmenková)

a kotrmelce žaludku!

(dva doleva...-

po té troše smetí,

co rozsypals mi

na monitor

jako čaj

...jablečný se skořicí

Ty nejradši...)

Vždyť tohle všechno

(a mnohem víc)

stane se snad

jen jednou za sto let.

A já nevím,

nevím...,

jestli ještě někdy mně...

(ta krabice s čaji navíc

není ještě prázdná)


15 názorů

Lakrov
26. 06. 2007
Dát tip
Jak tak pomalu odrolovávám řádky přes spodni okraj obrazovky, tuším něco, co v textu napsané ani není. Ale když pak vidím text celý pohromadě, jako by se to někam ztratilo. Pohled klíčovou dírkou `s mi připoměla? (Dávno už nekoukám). TiP za písmenková pohlazení. (Které písmenko hladí nejlépe? Může za to jeho geometrie nabo ozvěna?)

Nevímkdo
20. 05. 2007
Dát tip
vynechala bych polibky objetí a zážitky nechala bych pohlazení pak by to bylo syrové a pravdivé a bez zbytečných kudrlinek kotrmelce žaludku - to je přesné a neotřelé líbí

Print
16. 05. 2007
Dát tip
:-)*

Milly
16. 05. 2007
Dát tip
Printe, děkuju, jinak se brzy splní Tvé přání asi, jelikož mě zoufalství toho druhu pomalu opouští... :-) To víš, dlouho jsem nepsala, tak jsem doháněla... ;-)) Ale děkuju moc za všechny kritiky (i když píšeš velestručné, když už...) a tak...- jsem ráda, že se něco líbí.. .-)

Print
15. 05. 2007
Dát tip
Milly, trošku zvolni:-)

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
:-) Neprovokuj!

domin.go
14. 05. 2007
Dát tip
chybí...ale zklamání je blbý slovo...nevim,nemám ho rád oki stahuju se mlčím jak ryba O:)

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
A mně se zdálo, že Ti taky občas někdo chybí... Hele, koukej mi ho přestat připomínat!! .-))

domin.go
14. 05. 2007
Dát tip
hm tak to je dobrý já zklamanej nejsem:))ale občas za sebou nechávám zklamaný lidi....chjo://

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
:-))) Hele..., nevím........ (jinak ten zážitek je už asi 7 let starej..) Poslední dobou pořád všude narážim na chlapy zklamaný v lásce.... čim dál tim víc..... :-)) Tak nevim, možná je to tím, že jsem v tom ještě docela zahrabaná chvílema... (když jsem se soustředila v životě na jiný věci, narážela jsem zase všude na jinak spřízněný lidi..).

domin.go
14. 05. 2007
Dát tip
to se mi jenom zdá nebo maj všichni hromadnou depresi?? že by únik nějakýho plynu???? to totiž není vůbec normální :))

Milly
14. 05. 2007
Dát tip
Děkuju...... Domin.go, ty jo, Ty píšeš pořád krásně..... :-)- jednou se mi stalo, že jsem po jedný silný bolesti (možná nejsilnější tohohle druhu v mým dosavadním životě) "přestala cítit"- byla jsem z toho úplně zoufalá a ptala jsem se, jestli zas budu cítit, nebo co s tím mám dělat.... Bylo to totiž mnohem nesnesitelnější než ta bolest před tím..... Ale to byl dost velkej extrém. A pak to přešlo, naštěstí.... A snad to pokaždý přejde..... Snad si jenom musí občas organismus od tý zátěže odpočinout, a pak zase vnímá...

Jade
14. 05. 2007
Dát tip
trosinku klisovite, ale cetla jsem to jednim dechem. pekna pocitovka:)

domin.go
14. 05. 2007
Dát tip
když ti srdce stoupne až do krku a dávíš se jako by ho měla vykašlat...cítíš ten tep, víš že když ho dostaneš ven, budeš to mít jednodušší, nebudeš šťastná, jenom otupělá, ale aspoň nebudeš cítit ten šílenej tlak uvnitř...ale stejně to nedokážeš,jako nikdo...já taky ne...nikdo...a jednou se probudíš a zjistíš že už tě nic nebolí, že už jenom proplouváš...

Fairiella
14. 05. 2007
Dát tip
Hodně citlivá a hodně líbí *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru