Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noční smutek v tak prázdné posteli

27. 05. 2007
10
40
5288
Autor
Milly

27.5.2007 noc C. ..ještě dodám, že za to z velký části může "Nevidomá dívka" od Karla Kryla...

Vrať se mi!!!

Chci Tě hladit,

hřát se Tvým úsměvem,

a ne tu ležet,

na zádech,

jako kdysi,

když už teď

mezi mými,

roztaženými,

koleny

nejsi,

mít sama ruku

na svém břiše,

brečet,

zalykat se,

přemáhat křeč

a brečet,

brečet,

brečet

tiše.


40 názorů

Milly
02. 08. 2007
Dát tip
Lakrov, no dovol!!! Víš, o čem je ta píseň, ne? O touze po blízkosti.. A víš, co bylo TAM? Správně, blízkost.....

Lakrov
02. 08. 2007
Dát tip
Teprve před chvílí (a to ji znám skoro čtyřicet let) mě napadlo, co všechno se může skrývat v řádku: 'Rukama dotýká se květů' (Karle promiň)

jt
25. 06. 2007
Dát tip
jo

Milly
25. 06. 2007
Dát tip
To je dobře. Jo, dobrý....., já ještě takovej důvod neměla..., ale tak nevidim do Tebe, že jo.......

jt
25. 06. 2007
Dát tip
já se neurážim. prostě je mi muj názor o něco bližší, než Tvuj a ostatní + když chci něco smazat, mám k tomu nějakej (osobní) důvod a pak se na něco jako že "chudák milly si to nepřečte, i když by určitě tolik moc chtěla .." můžu vysrat bez sebemenší výčitky. asi tak

Milly
25. 06. 2007
Dát tip
Hele, někdy mě s tím vážně docela s.....! Už to tu nechci psát dnes podruhý..... :-) Sakra, tak proč to sem dáváte, když to pak mažete?? Nikdy nic nemažu. Ty sám jsi smazal všechny svý díla- a opakovaně, pokud mě paměť neklame.... Když tu na Písmáku furt nefunguje hromadný ukládání děl už pár let, zabralo by to času uložit a pojmenovat každý zvlášť.., co mi takhle už zmizelo děl uloženejch k přečtení.... :-( Sakra, jak to můžete smazat, ještě ke všemu, když se to někomu líbí? Chudáci lidi, když se chtěj k tomu vrátit- a najednou koukaj, že nemaj kam............... Ne, tak je to vaše věc, já vim. Ale štve mě to. Neuraž se..... :-)

jt
25. 06. 2007
Dát tip
( asi je domin.go víc kritickej k sobě, než k Tobě/druhejm. to je dobře - taky to tak mám. kdyby takový lidi nebyli, všichni by se chlubili každou sračkou, která by potkala klávesnici .. )

Milly
25. 06. 2007
Dát tip
Jak to může bejt prázdný, když ten pocit byl tak silnej?? No, může, já vim... :-) To je mi líto... A je tu hezky vidět, že objektivní hodnocení je blbost. :-) (tak ať mi příště domin.go netvrdí, že něco smazal, protože to nebylo dost na výši.. ;-))

jt
25. 06. 2007
Dát tip
a já si teď přečet názor domin.ga, tak úsměv pro něj a .. jako že je to tak prázdný, že číst nic by bylo možná víc povznášející .. ( jako že úsměv )

Milly
25. 06. 2007
Dát tip
Právě jsem si ji četla :-)) .... jak číst?

jt
25. 06. 2007
Dát tip
hm - ufňukaná a .. napadá mě, jestli by nebylo lepší číst ty prázdný řádky, než ty popsaný ..

Milly
25. 06. 2007
Dát tip
a ještě tady! :-)

Milly
15. 06. 2007
Dát tip
Děkuji Ti velmi pěkně. :-)

domin.go
15. 06. 2007
Dát tip
je to jedna z tvých nejlepších je to jemný,křehký,jako všechny tvoje věci,a zároveň to má pěknej rytmus...pár nenásilnejch rýmů,nepůsobí přímo znepokojivě,ale až v důsledku....hm,tohle jo

Milly
15. 06. 2007
Dát tip
Asik poprosím o kritiku, je- li možná........

kachlicka
12. 06. 2007
Dát tip
Tak to přeju, abys zase našla zdroj štěstí a lásky.A nezapomínej, že každý pocit se dá básnicky (zne)užít.

Milly
12. 06. 2007
Dát tip
Je, já taky....!!!! :-)

Bossman
12. 06. 2007
Dát tip
:)) Opustenost je v jeho vecech citit hodne.. Nejradsi mam ale Jerabiny a vzdycky kdyz je mi smutno tak si ji zaspivam (pokud me nikdo neslysi, nebo nejdu z hospody:))))

Milly
12. 06. 2007
Dát tip
Hm...., zajímavý...., vlastně ani tak moc nejde o to, o čem to je, jako spíš o to, co v tom kdo vidí.... :-) Za ta léta, co ji znám, jsem při ní snad nidky nemyslela na válku.. leda na lásku a opuštěnost.

Bossman
12. 06. 2007
Dát tip
Kdyz jsem to cet poprvy, myslel jsem ze je to o muzi, pak jsem si to dal dohromady s prologem a najednou mi prislo, ze je to o diteti.. (mezi stehny, ruka na brisku) Muze to symbolizovat jak chybejiciho muze, tak chybejici dite.. takze je to jak?? A ja pri ty pisnicce citim spis silu a zlost valek

Milly
12. 06. 2007
Dát tip
Cože? Co jiném dítku?? :-) Taky jsem neřekla, že je to o ní....., jen to, že ta nálada přišla přij jejím poslechu......

Milly
12. 06. 2007
Dát tip
Cože? Co jiném dítku?? :-) Taky jsem neřekla, že je to o ní....., jen to, že ta nálada přišla přij jejím poslechu......

Bossman
12. 06. 2007
Dát tip
juj.. akorat v tom tu Nevidomou divku nevidim:(( Ale prijde mi ze je to jinem ditku:))

Milly
07. 06. 2007
Dát tip
Věřím, že brzy se objeví ten, kdo je dokáže osušit... Ale kdy ten, kdo je dokáže vyvolat? Díky...

satannáš
06. 06. 2007
Dát tip
bolí to věřím slzy pálí na tvářích na duši však věř i Ty že jednou přijde možná dřív nežli slunko vyjde ten kdo je osuší T

Smutné:´(ale krásné:-)

.
29. 05. 2007
Dát tip
to já jen doopravdy trochu blázním :))

Milly
29. 05. 2007
Dát tip
Co blázníš?? Tak není, no, sakra, netvrdím, že se extra vyznám v poezii a nikdy jsem to netvrdila... možná to není volný verš, ale lepší škatuluku pro to jsem tu nenašla......

.
29. 05. 2007
Dát tip
a nedám tip.. nedám ... prostě nemohu .. strašně rád bych, už jen proto že si redaktor aaa přemáhám se .. ale volný verš není próza rozsekaná do řádků .. promiň :))

darksky
28. 05. 2007
Dát tip
zavidim ti silu plakat, ja mam vyprahlo v ocich uz nejaky cas a bojim se ze na troud uschne i ten zbytek kdyz jsem zapomnel jake to je zalit sam sebe. t* moc mi chutnala sem uchyla takhle popsany smutek se mi libi

Ri_ko
28. 05. 2007
Dát tip
nenechej už slzy kanout chce to s jiným človíčkem léčit srdce a ne vadnout ať tě rozmazluje - jenom milým slovíčkem (to se to kecá co?)

Maasek
28. 05. 2007
Dát tip
Au, tenhle text docela dost bolí... ale *

Milly
27. 05. 2007
Dát tip
Jakubisko, dík za vysvětlení... pak už chápu....... když něco takhle zapůsobí, taky to pro sebe beru jako důkaz určité "kvality"..... Nepoeto, jo tak... to jo... :-) Já nechci žádný tipy pro povzbuzení! Když už povzbuzení, tak líp slovy než tipem a tipy, prosím, pouze jako vyjádření ohodnocení..... Díky.

NePoe_ta
27. 05. 2007
Dát tip
No ano, jsou i sladké breky. Tož přejem se z těch slaných bleskově vylízat! :) ... s -T-ipem bez vtipu, na povzbuzenou.

Jakubisko
27. 05. 2007
Dát tip
Třeba proto, že mi to vyrazilo slzičky do očí, hm? :) Straaašně smutné...

Ay´Le
27. 05. 2007
Dát tip
tyhle stavy jsou hnusy.. smutne to je..

Milly
27. 05. 2007
Dát tip
Jakubisko, a co třeba zdůvodnit, proč jsi mi dal ten tip? ;-)

Jakubisko
27. 05. 2007
Dát tip
hmmm...:'( co na to říct...

Milly
27. 05. 2007
Dát tip
Ee, Nepoeto, pěkně prosím, co slaného?? :-)

NePoe_ta
27. 05. 2007
Dát tip
A by ses úplně nezablokovala, :) ... a co ty slané, olíznout? :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru