Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vítr

11. 05. 2001
2
0
2054
Autor
JohnieBass

Ten němý průvodce nebeských výšin důvěřivý i nemilosrdný. Ten, jehož v listí ráno slyším, snad i mne učiní neklidným. Jemné pohlazení jeho dlaní je pro mne božským nektarem, co přivolává ranní kuropění. Jeho němý hlas jen rozkmitává klidnou vodní hladinu. On, díky němuž lépe se mi vstává, vysvobodil mne od splínu. Vždy navečer se blíží jeho spánek, já loučím se s ním jak s přítelem. "Zas zítra!" "Tak zítra!", odpoví mi vánek.
johanne
02. 06. 2004
Dát tip
víš, občas mi to připadlo jako parodie, ale asi to bylo míněno vážně, co :o)?

JohnieBass
02. 06. 2004
Dát tip
johanne: ber to jako naivní text nezkušeného autora:o) Ale děkuji za upřímnou kritiku. JB

Bedla
13. 05. 2001
Dát tip
Pěkné.:o)Tipík:o))

Kandelabr
12. 05. 2001
Dát tip
no já ti nevím, připadá mi to trošku patetické, i ty obraty mi jsou nějaké povědomé... němý průvodce nebeských výšin??? to je až moc myslím že ti mnohem víc sluší ta role pozorovatele a volných veršů ale znáš to , je to JEN můj názor :-)

Petulka
12. 05. 2001
Dát tip
Johnie , myslím že umíš pozorovat okolní svět. A moc hezky o něm píšeš :-)

JohnieBass
12. 05. 2001
Dát tip
Díky lidi! Kande máš recht, někdy si musím dávat pozor na otřepané fráze. J.B.

alina
12. 05. 2001
Dát tip
:o) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru