Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SMRT NENÍ PRO ESTÉTY

13. 05. 2001
8
0
3038
Autor
Matyjustin

Ozvěna padá mlhou v rokli, kde kráčí zástup žebráků. Jsou strašně znavení a zmoklí a kdosi plakal kapky strachu. Hlasy jen hrůzou prosyceny vzlykáním beznadějné chůze. Smrťáček zuby zkázy cení na márách v rakvi barvy nachu. Támhle dva leží v měsíční záři, jeden je muž a druhá jeho žena. Nelze však rozeznat ve špíně tváří, ruce se stýkají v nánosech bláta. Děti už blouzní, staří se hroutí. Pohyby, zástupy, strnule smutné. Po někom šlapou v hnilobné pouti. Mrtvolka holčičky - zemřela pátá. Hromadné vzdávání, zhroucení synů. Matka jim zemřela, otec je slabý. Loučí se ve spěchu, dávají vinu osudu, který je prokletý snad. Ten, co chtěl dojít, krví je zmaten. Život a smrt jdou za ruku spolu. Nachovou rakev vystýlá satén. Živote skonči – přichází pád.
Heulwen
23. 08. 2004
Dát tip
Skvěle vykreslený,paráda. To je na klub...

Aaria
19. 06. 2004
Dát tip
I v pádech létáme... máš hezký styl. Arai

Tom
28. 02. 2004
Dát tip
nektere veci mas dost dobry - ale tady mi pripada ta gotika trochu az prilis rana.

...mor. Fest!

Elyanne
20. 01. 2004
Dát tip
Forma velmi dobrá, téma mně velmi blízké.

Aaria
16. 01. 2004
Dát tip
Pád nebo vzlet? Krásně emotivně napsané.

vystýlka podlitá mlékem

Carodej
29. 06. 2002
Dát tip
Chmurné, jak cesta do koncentráku...*

Jolie
11. 07. 2001
Dát tip
je to zajimave, hlavne ty rymy. Me sice trochu vadi, ze rytmus vic nezvyraznuje konce slok, ale to je basnicka licence, ze ano. Tomu se rika osobity styl. A ze ten zaslouzis tip. Obsahove to apeluje na me nejcernejsi chmury a skolni vzpominky na Erbena. :-)

Wopi
24. 05. 2001
Dát tip
*

Pája
15. 05. 2001
Dát tip
nemůžu už zkrátka poslat jenom tip směšné je že jen na to se zmůžu i teď*

Krel
13. 05. 2001
Dát tip
ano...pád přichází. Je to dobrý!

Janis
13. 05. 2001
Dát tip
...neumřu...neumřu.....neumřu...!!! :)

Naso
13. 05. 2001
Dát tip
Just T!

Krahujec
13. 05. 2001
Dát tip
Na mě je to moc nihilistické, ale docela se mi to líbí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru