Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opít se...

01. 06. 2007
3
10
1872
Autor
Maasek
Opít se
každý na opačné straně stolu
opít se
do němoty - zapomenout
rozplynout se
v tom k nesnesení bolu
opít se
každý na opačné straně
života našich protipólů...

10 názorů

Maasek
08. 06. 2007
Dát tip
mořský koník: vnímáš velmi dobře...asi to bude tím že to co sama píšeš, tak žiješ a rozumíš tak i těmhle únikům :-)

a mně se to "každý na opačné straně života našich protipólů..." líbí... ne NAŠE protipóly... ale život našich protipólů... a my na opačné straně... možná to nevnímám správně ale sedí mi to tak *

a me se to zas libi maasku ;)....at uz je to vyumelkovany nebo ne....at uz to motivy ma nebo nema, at uz sem pro opijeni nebo ne a jestli je to kratky nebo dlouhy....tak to uz je mi fuk uplne.Ja zas takovej odbornik nejsem :D.....hlavne kdyz nedavas ty vety do tech zavorek :D TO фагот-taky nechci pichat ale opacne strany protipolu u sebe podle me nejsou...ale mozna to chapem kazdej jinak :)

a me se to zas libi maasku ;)....at uz je to vyumelkovany nebo ne....at uz to motivy ma nebo nema, at uz sem pro opijeni nebo ne a jestli je to kratky nebo dlouhy....tak to uz je mi fuk uplne.Ja zas takovej odbornik nejsem :D.....hlavne kdyz nedavas ty vety do tech zavorek :D TO фагот-taky nechci pichat ale opacne strany protipolu u sebe podle me nejsou...ale mozna to chapem kazdej jinak :)

no, je to takový vyumělkovaný, ale některý motivy se mi tam na druhou stranu líbí

avox
01. 06. 2007
Dát tip
Nemám nic proti krátkým básním, jsem proti opíjení, zejména osamělému a "každý na opačné straně života našich protipólů" je složitě řečeno každý sám?

Ay´Le
01. 06. 2007
Dát tip
to zalezi na tom jak je kratka basen napsana..a jaky je obsah..tady je to v podstate o nicem..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru