Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zelené tečce

07. 06. 2007
15
21
5302
Autor
Lakrov

 


* Zelené tečce *

Pošli mi prosím nějakou svoji fotku. Asi tak dvacet nebo dvacet pět let starou, ta už by ti nemusela chybět; a taky tě okrádat o soukromí. A mě by vrátila tam, kam... nepatřím, ale kde si aspoň na chvíli mohu odpočinout, protože všichni kolem mne se rozhodli umřít nebo aspoň dávat najevo, že něco takového asi umí, a já mám najednou pocit, že si na chvilku potřebuju stoupnout vedlejejich cesty a jen koukat, kam to vlastně spěchají.

A ta fotka, zvlášť bude-li černobílá, ta poslouží jako ostrůvek uprostřed nepřehledné spleti dálnic. Protože zablokování paměťové oblasti pro ukládání úsměvů starých lásek (jo, pořád pracuju v tom oboru), zákon, kázající odepírat si vše příjemné, který jsme zdědili po katolicky vychovaných předcích, mi nedovoluje vybavit si Tvou podobu.


C.B. - řijen 1991

D.C. - červen 2007


21 názorů

Marcela.K.
02. 04. 2009
Dát tip
čtu ji a vím, že to tak mělo být...jen ...kdybych to bývala věděla už tehdy...ale to nevadí, když teď už vím...a vlastně máš pravdu ty a ne já...s tou sépijkou :-) MTMJBHMJB :-) :-p

Marcela.K.
01. 02. 2009
Dát tip
...ano v tom je rozdíl :-) Ono je vůbec otázkou, je-li nutné plnit přání druhých, jsou-li nemoudrá :-)

Lakrov
01. 02. 2009
Dát tip
Pro mylenka: Slovo 'křesťansky' nahrazeno slovem 'katolicky'; teď je to přesnější.

Lakrov
21. 01. 2009
Dát tip
Pro mylenka: Děkuji za návštěvu. Potěšila, ač tančit asi přiliš neumím, což se ostatně brzy ukáže.

Marcela.K.
21. 01. 2009
Dát tip
Neznám...a jsem ráda, že jsem ji četla až teď, protože... protože...protože...nechci ještě umřít :-) Můj Bůh je jiný...dovolí Ti to...umí tančit :-)

Lakrov
21. 01. 2009
Dát tip
Pro mylenka: Tuhle znáš? Náhodou mi přišla na mysl; kvůli nějakým černobílým souvislostem, tónovaným do sépie.

Lakrov
11. 08. 2008
Dát tip
Pro ponožky: Melodie, kterou uvádíte, nebyla u zrodu tohoto výkřiku. Poohlédnu se po ní, protože se obávám že i mně by k němu mohla připadat patřičná.

Lakrov
04. 08. 2008
Dát tip
Pro danka. * ? a dál?

e.danae
12. 06. 2007
Dát tip
Ach jo, už i mezi tím rokem 91 a 07 uplynulo šestnáct let... i tam už by člověk měl pomalu nahazovat udici a tahat vzpomínky. Líbí. Hodně.*

Rabb
08. 06. 2007
Dát tip
no jo.. asik do toho nemám co mluvit.. patří to asik jen jediné osobě.

guy
08. 06. 2007
Dát tip
hm, přijde mi taky hodně osobní, takže se budu držet rady maartina ..

nápad celkom pekný, ale spracovanie mi vôbec nesadlo. niektoré myšlienky idú od veci a navyše príliš zložito napísané vety. jedna na dva a pol riadku a jedna cez tri. osobne by som ich pokrátil, nech sa to lepšie číta.

Jolana19
08. 06. 2007
Dát tip
občas by se mi taky nějaká ta fotka šikla..jen mne mate Autor stojí o hlubší kritiku autor nestojí o hlubší kritiku..proč tam chybí autor stojí o fotku a klidně i čenobílou

Winter
08. 06. 2007
Dát tip
Zvláštní...od včerejška si s tím lámu hlavu

maartin
08. 06. 2007
Dát tip
skoro jako dopis, výkřik do prázdna? nebo něco hodně osobního? opatrně našlapuju...

Lakrov
07. 06. 2007
Dát tip
Jezte...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru