Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ženatého milenka, alebo ako chutí úprimnosť

11. 06. 2007
10
30
4207
Autor
krempi
Ženatého milenka, alebo ako chutí úprimnosť
         
 
          Jedna moja internetová láska vravela, že budem raz šťastná, lebo som človek a žena, čo si to zaslúži.
Ja som jej vysvetlila, že síce poznám svoje kvality, ale predsa len sa mi páčia starší muži a s tým už problém veruže je.
No v prvom rade taký, že starší muži už majú svoje rodiny.
          Keď som sa minule leto stretávala s jedným, všetko bolo nádherne. Teda, sex v prvom mesiaci nestál za veľa, ale mal skryté predpoklady a tak som si ho vycvičila na dokonalého milenca. Do chvíle, kým nezačal žiarliť.
 
„Dúfam, že sa nestretávaš aj s inými mužmi?“
 
„Isteže áno, tak ako ty sa každý deň vraciaš ku svojej manželke.“
 
„U mňa je to iné. A nerobí mi problém dať ťa sledovať...“
 
Ufff, toto už bolo na mňa príliš a tak som mu ešte posledný krát zavelila: „Daj mi ho do pusy a potom ma vezmi domov!“
 
Poslušný psík vykonal.
 
          Ono to všetko súvisí asi aj s tým, že muži sa neradi delia o čokoľvek, aj keď chvalabohu existujú výnimky.
A takou jednou je aj Daniel. Už to meno vo mne vyvolávalo hneď od začiatku erotickú blaženosť.
Samozrejme sme doteraz „spolu“, lebo vie, že manželka je realita a milenka je reálne snenie.
A ja viem, že láska má mnoho podôb.
Len nikdy nepochopím a popravde už to ani neriešim, prečo iní odcudzujú ženy, čo si dokážu na rovinu povedať o sex. No hej, nie je rovina ako rovina a aj priamosť má isté hranice, ale prečo, keď poviem chlapovi, že semeno je chutné a hoci on ho ešte nikdy nejedol, len začudovane prikývne a občas sa aj zľakne? Ale len na chvíľu, potom by už rád videl, resp. cítil ako chutí to jeho.
Ale ja zase nie som na bojkov.
A priznajme si, že úprimnosť nadovšetko, len nie nad harmonické manželstvo.
 

30 názorů

krempi
20. 11. 2008
Dát tip
pianoservice :-D jsem :-P

no jo..dikes za radu.. ahooj

krempi
11. 08. 2007
Dát tip
hej, tazka situacia, lenze podla mna ak ty si nestastny, tak ste nestastni vsetci, lebo oni to citia z teba... ja nemyslim, ze ked ty si najdes svoju bohynu, ze dieta bude nestastne...prave naopak...ved to moze byt aj jeho bohyna (v inom slova zmysle)... viem, lahke mi to je to rozoberat...nepoznam tvoju situaciu...ale myslim, ze ked je clovek nestastny, mal by neco udelat...posunut sa nekam inam, aby stastie prislo...hmmm...

Vies ked ja mam dieta.. a nechcem aby malo moje dieta skurveny zivot pretoze hladam bohynu.. ale ja ju chcem najst.. bud ma znenavidia dvaja ludia..alebo ma budu milovat a ja ich len okrajovo a budem bez bohyne a v podstate nestastny.. Pekne skurvena situacia..piči ach no nič ahooj

krempi
09. 08. 2007
Dát tip
neviem...asik ze ludia su plytki a shit... ale stale to ma caro, myslim milovanie... treba jen vedet jak nato... stale je moznost ze stretnes boha, v tvojom pripade bohynu... mne sa stalo... a stava... a stale lietaju iskry a vsade je ohen a mne sa ce lietat...

:) ja uz to asi nebudem robit vobec.. ssice sa nasledkov uz bat nemusim... ale uz mi je to jedno.. uz ma to tu nebavi..vsetko je to take plytke..a co nie je plytke sa plytkym stava zo dna na den..a nikdy nie naopak.. shit je to..

krempi
08. 08. 2007
Dát tip
no hej, v opilosti ja to ale nerada robim...asik ze sa bojim...co sa moze udiat- myslim nasledky... mna raz prichytila policia, bolo to na hojdacke v parku pri kostole...

kupim si ho..a budem nim pisat na steny oplzlosti na steny materskych a zakladnych skol... a na gymnazia.. hej..prehovarat sa nema.. raz som nic nepovedal a mal som sex..ale neviem ci som sa urobil..a neviem ako som prisiel domov.. na to rad spominam.na tu cast ktoru si pamatam..bolo to na trave v meste..pri parku..

krempi
07. 08. 2007
Dát tip
hej, prehovarat..to sa ani nema...treba povedat narovinu co ces, teda ze ces ex, ale pritom aby to znelo ze ona je ta naj a preto si si vybral ju :-) ale to nevie skoro zaden muz...a preto my sme tie co si vyberame :-)) jahodovy lubrigant je sqely mozem povedat, skoda zes ho neukradol, ale kradnut sa nema, kup si ho...a potom s nim stvaraj divy...

co ja ti viem..skor urob mi to do tvare.. alebo chcem to do ust..to je take tajnostkarskejsie..:) dal uz nebolo nic..to gumove pero mi zacalo vadit... tak som siel kéres.. pod drum,n,bass stage.. a tancoval.. a mal som na to chut,,ale nechcelo sa mi rozpravat sa s holkou dve hodiny alebo 5 minut kym by sme si to rozdali. tak som si len tak tancoval.. a bolo to celkom fajn a kamosi dostali aj lubrikacny..jahodovy.. a ja som jej povedal ze mne nedala.a ona ze mi dala..ja ze nie nedala.. ona ze -nemozem ti dat dva.. ale ja nemam ani jeden.. teraz som ti ho dala.. tak som to vzdal..ale mal som chut ukradnut ho:)) aj dva ..

krempi
06. 08. 2007
Dát tip
mno a preco na gumove? preco ne na to sve? :-)) a co bylo dal? zajimave... :-)) ked ti povie zenska "daj mi semeno", neznie to krasne? :-))

co ja viem...skor asi spermie..kebz som mal volit medyi semenom a spermiami.. vcera som bol v stane sex/drogz a natahoval som gumu na gumové péro..

krempi
05. 08. 2007
Dát tip
semeno je krasne slovo...a tez spermie...ale semeno je pekne...

Po cigách je kyslejšie.. no a čo? pivo je dobré..a kto chce nájde si ho aj v tom... ty to nazývaš semeno..ja by som bol kultivovanejsi a povedal by som GEC :)))*

krempi
25. 06. 2007
Dát tip
kubo ne nema ale inak by to neprecitalo vela ludi...vies potvora mrcha bestia musi vedet kedy odzubavat :-P

Retro_BUS
24. 06. 2007
Dát tip
cervenam sa:))*

Jakubisko
24. 06. 2007
Dát tip
no, jako fajn, ale na povídku trochu málo...teda s povídkou to nemá nic společnýho......:))

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
neviem ti povedat, bo co sa orgazmu tyka ono to nejak mam samo :-)

Medjídek
23. 06. 2007
Dát tip
ne vždy člověk může činit, vše po čem touži a co by chtěl, snad bohudík, snad bohužel...

krempi
23. 06. 2007
Dát tip
hladaj si zenske pri ktorych nemusis ho predstierat :-P

Medjídek
23. 06. 2007
Dát tip
já myslím že hezký...takže upřimnost chutná po semenu možná je to jedna z největších upřimností...protože jinak většinu orgasmů předstírám.. :-) T..

MAJKL65
15. 06. 2007
Dát tip
Odpoledne do milenky, večer do manželky a žárlit pak na obě jako naprostý a tuplovaný pablb. Möbiova smyčka v níž visí většina místní mužské populace. Místní muži obecně tolik postrádají šarm, nadhled, esprit, toleranci, vtip a ducha tak jak to Krempi popisuje. Budu se snažit být i nadále výjimka :-) Moc hezká povídka Krempi!

Jade
12. 06. 2007
Dát tip
no, co dodat...:)*

JiKo
11. 06. 2007
Dát tip
eheh ... :-)

Fairiella
11. 06. 2007
Dát tip
ano ano :) *

daddy
11. 06. 2007
Dát tip
přesný :)**

Háber
11. 06. 2007
Dát tip
:)))

Skafararix
11. 06. 2007
Dát tip
Veru...treba jest viac zeleru tym chlapom! O tom my vegeteriani vieme svoje:)

Norsko
11. 06. 2007
Dát tip
ty krávo ... :-) dneska už druhej úlet

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru