Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Abiturientský sraz 1991-2001 - Vzpomínáme

Výběr: Cavalera
21. 05. 2001
25
1
7205
Autor
clovrdik

Sorry, ale takhle to působilo 12.5.01 na mojí velmi opivenou mysl.

kroutíš se jak děvka
svatýho Víta
v rytmech časově trochu mimo
a celkem se mi to líbí
i když
stejně vim, že až tě uvidím příště,
budeš
dávno obtěžkaná, s nadváhou
a s taškama plnýma normovanýho žrádla

i když
stejně vim svoje
o pochodujících
rozvinutých rojnicích každodenní
spokojenosti
pro pár chvil ožralýho uznání
jasně, že jsem taky dobrej,to snad vždycky

možná je blbost, že jsem dneska tady,
páni doktoři a inženýři,
ale nejspíš ne.

1 názor

silence
23. 06. 2007
Dát tip
* a klub, smím-li :)

jaza
12. 11. 2005
Dát tip
nebyla*

Josefk
13. 11. 2002
Dát tip
intelektuální zamyšlení :-) to taková slezina po průmce, to je veselejší kafe! :-)

s chuti jsem si to znovu precetla - po vcerejsim srazu gymplu mi to silne sedlo - vlastne jsem si na ni vzpomnela uz vcera tam..

clovrdik
20. 10. 2002
Dát tip
Pomí, díky ... že si někdo vzpomněl na starší dílko ... máš u mě veliký plus a nebo možná já u sebe (že jsem jako dobrej :-) ) protože nový dílko si přečte kde kdo, ale starý málokdy kdo ... :-)))) fakt díky moc, potěšilo mě to ...

crayfish
28. 02. 2002
Dát tip
hééj, človrdo, to s tím Vrchní, prchni! jsem přece vymyslel já a ne Jinaja! :))))))))) O pár řádek výš: "Po škole jsem se vyučil knihkupcem...pak jsem začal pracovat jako knihkupec.. a teď... pracuju jako knihkupec!!!!! ", to přece říká Abrhám jako reakci na ty multimediální prezentace ostatních bývalých spolužáků! :)))))

clovrdik
28. 02. 2002
Dát tip
crayfish, no vidíš, nějak jsem si toho nevšimnul :-)) no jo, máš pravdu, nějak mi to neseplo :-)))

Amanda
26. 01. 2002
Dát tip
Krasne naturalistickej obraz uplne pohlcuje asociacemi a atmosferou...!*

maty
07. 10. 2001
Dát tip
Ty nás takhle mateš,Petře,ale stejně je to dobré.Stejné pocity,i když jsme tak věkově od sebe vzdálení,já už na srazy ročníku nechodím,ale dlouhá léta organizuji srazy z Gymnázia.Už mne spolužáci nudí,je to pořád stejné a dobře znám,že ten,co byl blbec ve třídě a dnes je inženýr,je pořád stejný blbec.Přeji tvořivý život.Anka.

PetrViP
07. 10. 2001
Dát tip
čím tě, maty,matu?:o))

PetrViP
26. 09. 2001
Dát tip
to jsem ještě nezažil. eh. první pomaturitní sraz teprve bude...

kafka
20. 08. 2001
Dát tip
organizovaný srazy nesnášim, jsou k ničemu... a koho chci vidět, toho uvidím i obtěžkanýho životem či taškama... báseň líbí, ale něco málo chybí ke každodenní spokojenosti... ;-)

clovrdik
11. 07. 2001
Dát tip
Monty :-))))))))))))))) joo, dost dobrej džouk :-))))

Jinaja
10. 07. 2001
Dát tip
:o)))jako ze scanare Vrchni prchni;o)........jako ze zivota;o)Tip

clovrdik
10. 07. 2001
Dát tip
Jinaja, no jo, to mě vůbec nenapadlo s tím Vrchní prchni, ale když tak o tom uvažuju, mohlo by tomu tak bejt :-)). Ale tahle báseň je fakt ze života, takhle jsem si tam připadal :-).

crayfish: V pátek jsem byla na návštěvě u kamarádky ze školy - byly jsme tam tři spolužačky. Jedna z nich mi povídá: "Člověče, my jsme všichni tak monotematický, každá z nás má jen jedno nosný téma, a ty... jsem nad tím tuhle přemejšlela... ty nemáš žádný jedno hlavní téma, ty máš pořád jenom suchý vtipy." Docela mě to potěšilo...:)))

Kangi
02. 07. 2001
Dát tip
je to dobrý, hlavně první sloka, ale nelíbí se mi, když se snažíš lidi normovat, ať si klidně prochlastávaj svoje sociální dávky a kouřej kradený Havana, tahaj si domů tašky plný žrádla, aby zajedli svý mindráky z nepodařenýho života - je snad někdo z nás lepší než ONI?

Blaznivkaaa
24. 06. 2001
Dát tip
Jseš dobrej....:o)

crayfish
18. 06. 2001
Dát tip
Po škole jsem se vyučil knihkupcem...pak jsem začal pracovat jako knihkupec.. a teď... pracuju jako knihkupec!!!!! Nevím - teď v červnu jsem absolvoval sraz z vejšky i z gymplu a naše holky se mi líbily!!!! (asi tři). Na řeči o přistavování a dětech reaguju nemístnými protivtipy. Monty: příště tě k nám pozvu - jsme vždycky tak tři s tímto humorem a každá posila je vítaná! :))) Ovšem báseň je vynikající!!!!!!!!! ** ** ** **!

crayfish
18. 06. 2001
Dát tip
avi... :(((((((

crayfish: Díky, bude mi potěšením...:) V mé bývalé třídě na nemístné protivtipy lidé reagují zásadně nechápavým a zavilým mlčením...:)))

crayfish
18. 06. 2001
Dát tip
monty: já jsem si je vytrénoval. Na mé protivtipy reagují spolužáci už léta jen nevěřícným úsměvem. Zavilé mlčení prolamuji zásadně protivtipem silnějšího kalibru, takže se přítomní musí buď zasmát nebo odejít.

Janis
27. 05. 2001
Dát tip
*!

clovrdka
27. 05. 2001
Dát tip
:-)))))))))))))))))))))) TIP

Krel
26. 05. 2001
Dát tip
Koukáš na to stejnejma ošiškama. supr:-))))))))

Mari
26. 05. 2001
Dát tip
asi tak nějak

suva
25. 05. 2001
Dát tip
Já věděla, že se najde statný junák, který nás ke svým pozemkům připustí :c))) Takže základy, no na to abychom si snad ale někoho najaly neee?

Climaster
25. 05. 2001
Dát tip
...já stavi tak možná stoh ze slámy..:))))... Mon.Pyt::.......fffůůůůůůůůůůůůůůůůůůůjjjj Bibióne..blééééé....tfůůůjjjjj

clovrdik
24. 05. 2001
Dát tip
holky, pozvu si vás na zahrádku a tam můžete zemljanit dle libosti :-))

LILINKA
24. 05. 2001
Dát tip
Velice zajímavé :-)))

suva
24. 05. 2001
Dát tip
Nojo, ale na ty sněhuláčky je teď dost teplo, tak co takhle stavět zemljanku ?:cDDD Do toho bych třeba šla...

suva: Zemljanka, to je zajímavý nápad, máš nějaký kus pozemku, kde by se dala stavět? Aby nás pak uprostřed práce nevyhnal hlídač se sukovicí....:)

tohle se mi docela libi, je to v pohode, pokud beru v uvahu zes byl na kary. v tom pripade jde melodie stranou a probouzi se v kazdem z nas /ve mne teda urcite/ kus franty halase, kterymu ta zvucnost versu fakt moc nesla. a to vubec neni na skodu. v basni jsou pekny metafory, ale jinak to neni zadna bomba, spis prumer.

Print
23. 05. 2001
Dát tip
*!

clovrdik
22. 05. 2001
Dát tip
Cavo, dík za souznění a popchopení :-)) Hans, no jo, jenže to není humor, ale čisto čistá pravda :-)).

Climaster
22. 05. 2001
Dát tip
Cava:..normalne nekecam..tohle se mi presne stalo na jednom srazu nedavno..take se jedna spoluzacka chlubila, sice dvojlitrem....a taky jsem byl ve stavu beztize..:))))..hmm hmmm

Climaster, Cavalera: Na posledním srazu, kterého jsem byla účastna, se všichni chlubili jen svatebníma a potomkovskejma fotkama... jo a ještě fotkama z dovolený v Bibione...:-))) Nevím, jestli je to horší... nejspíš to vyjde nastejno...:)))
"My přistavujeme."
"My už jsme dostavěli."
UAAAH!!!:-)))

suva
22. 05. 2001
Dát tip
My sme eště nezačali stavět!!!! :c)))))

suva: My zas stavíme každou zimu, akorát že sněhuláky. :)))

dablik008
22. 05. 2001
Dát tip
to se teda tesim na sraz po deseti letech :o)) cemu se smeju??btw, clovrdo, mam odmaturovano :o)))) abych se nezakecal a nezapomnel ***!!!

Uff, nesnáším podobné akce, mimo jiné i proto, co je obsaženo v básni... On mě tam už asi ani nikdo nepozve, protože má svérázná životní filozofie, potažmo specifický humor, bývalé spolužáky tak maximálně ....eh, rozčiluje.
"Koukni, to jsou Ivety fotky!"
"Hezký. To je dítě, že?"

...tip, jak jinak.

Climaster
21. 05. 2001
Dát tip
....../*/.....srazy mám celkem rád..:)))

Climaster
21. 05. 2001
Dát tip
..jsem dnes krapet mimoň..ten tip..:))

hermit
21. 05. 2001
Dát tip
líbí, v týhle době mám podobný pocity... ale hlavně ze sebe... ;-) *****

Verita
21. 05. 2001
Dát tip
...působivé

brooklyn
21. 05. 2001
Dát tip
Taky na těch srazech se dvakrát dobře necítím. A Pythonko, tak Tebe bych na těch srazech náramně rád přivítal. jak znám lidi z naší třídy, Tvůj humor by tam náramně zapadl. :o))))) a tipa

brooklyn: Škoda, že jsem nechodila do takový třídy jako ty... :) V mý bývalý třídě je to jeden maloměšťácký suchar vedle druhýho...:)))

Popelucha
21. 05. 2001
Dát tip
V mé třídě byly samý třídy. Nestěžuju si.

ruby
21. 05. 2001
Dát tip
ja mam sjupr tridu,ale asi vsichni kluci vyplesati a holky ztloustnou a budou mluvit o deckach a ja budu porad mlada a krasna a budu si pripadat jako ty:-)))

maty
21. 05. 2001
Dát tip
Tip

Astalavista
21. 05. 2001
Dát tip
Sdílím s tebou poslední sloku. Do puntíku. TIP*

Cavalera
21. 05. 2001
Dát tip
Jo jo ... na poslední sraz jsem šel radši až ve stavu absolutní beztíže ... ovšem díky tomu jsem přišel o chvilky, kdy se paní doktorka vytahovala svým mobilem a nechala kolovat pětitisícovou bankovku, jako aby se blbečci taky koukli:-))) ... tak jsem jen počkal než se na stole spící kámoš probere, aby jsme v klidu propili ty drobný po kapsách:-)) .... No jo ... Ještě vzkaz pro rubinku .. holka, kéž Ti tahle představa dlouho vydrží:-))) ........ tip!

Hans
21. 05. 2001
Dát tip
Konecne nachazim nekoho kdo ma tak odpornej humor jako ja. Diky ti. To je tak originalni. Zapamatujes si to hned napoprvy. Bomba

Polárka
16. 05. 2001
Dát tip
asi to není blbost že jsi byl a konečně kdo někdy není trošku mimo.....:-) Na setkáních tohoto druhu mám podobné pocity, jen bych je asi vyjádřila jemněji, ale to bys pak asi nebyl TY.:-)

FLO
16. 05. 2001
Dát tip
První čtyři řádky mě dostaly. Na podobný akce radši nechodím,protože mi z toho vyplývá to samý. A taky se mi líbí:možná je blbost, že jsem dneska tady, ale nejspíš ne. Jo. Prostě určitý věci se musí stát, i když nechceš, něco si z nich vezmeš. A napsals to dobře. Jo. Kousek tvýho pocitu je ve mně.A tipa. A úsměv :o)

Cody
16. 05. 2001
Dát tip
:-)))))))))))))) tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru