Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zlomila

19. 06. 2007
4
11
2758
Autor
premisil

Zlomila

mě kobyla

 

Ne ta z velkého Taxisu

ale ta

co s ní v taxi jsu


11 názorů

chlapeček
22. 06. 2007
Dát tip
tak tu znám taky, ale nezlomila mě, jen kopla..

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
:)))))))))****

premisil
21. 06. 2007
Dát tip
krásné příběhy, je vidět, že si v Praze užíváte vzrůša.. Ale tam u nás na vesnici, rosa padá do žitných lánů... Kurňa, tato písnička mě provázela z rádia, když otec vstával do práce celé dětství...hitovka..přímo hytovka..

Jerry_Shit
20. 06. 2007
Dát tip
Hovno, že je kostrbatá, (i když zdá se dost hrbatá). Jenom pozor v taxi káře na ty všivý taxikáře! :))) *****T+K papouch: :))))) Od Žáčka se mi líbí taky tahle: Tvář - ta musí snášet mráz, déšť, jinovatku. Za to ty si hovíš pěkně v teple, zadku!

Rabb
19. 06. 2007
Dát tip
tak-si ji osedlej.. :-)

papouch
19. 06. 2007
Dát tip
prrrsk :-))))))) jo! Zrovna mám rozečteného Jiřího Žáčka, tak si dovoluji prohlásiti "..takové žáčkovské!" při téhle jsem včera vybuchl a nemohl se uklidnit asi 15 minut: J.Ž. RÝM NA HOUSLE Jestlipak mohlou sle- pice hrát na housle? Mohou. Ale jedině nohou. :-)))

Petrusha
19. 06. 2007
Dát tip
nojo, myslela som z taxi, ale i tá druhá možnosť nie je k zahodeniu :)

Honzyk
19. 06. 2007
Dát tip
:DDD....................ty mi davas!!!* ...moje kamoska, jo, jana, dost vostry devce, vyhlasila valku vsem prazskejm taxikarum, no a jednou jeli jsme z Jizniho Mesta po Silvestru, az k k ni na Vinohrady, ja ze sebehnu k sobe na Zizkov...no a taxukar chtel, a ze je to dalava, 320 korun..! Vona ze to ptrehnal, a von ji rek, i mne teda...a mazejte vy kokoti...!...vypadli sme ven a Jana spokojene povida: vidis, uznal chybu!))...je silena... ..jo a taky na cisniky, jo: vona se mnou pravidelne chodi do jedny hospy, kde teda, i ja jim, protoze mocv nejim, a tam uz, jen vejdeme, se vozve vod barpultu: HELE, UZ JE TADY ZASE TA KRAVA S TIM PICUSEM....my toi slysime, vona jako ze nic...a pak se zepta:Tak vo kolik nas dneska vokradete?"...sileny...:)))

premisil
19. 06. 2007
Dát tip
z taxi či na tu kobylu...

Petrusha
19. 06. 2007
Dát tip
tak vyskoč, veď ona zaplatí ... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru