Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ALTROS ROCKFEST !!!

20. 06. 2007
1
39
4253
Autor
Garth

pro lůzu i lúzu pochopitelně účast povinná!

bez velkých řečí :

rezervujte si čas na poetický víkend strávený v prostředí malebného lesoparku...

altros rockfest lovosice
(produced by Garth&mandarin)

http://altrosrock.info

(Visací zámek, Chainsaw /PL/, Volant, Krleš, Euthanasia, Matahari, Rhodian, Safety Matches...)

22.-23. června 2007
LOVOSICE

přespat možno v areálu
vstupné velmi lidové do 100 Kč, pátek zdarma
hodnotné výhry v soutěži o pití tupláků

a v řadě neposlední možnost osobního setkání se zástupci naší advokátní kanceláře, Garthem a Lee.


takže neváhejte a doražte v počtu z nejhojnějších!

z minulého roku

fotogalerie Aster
reportáž Shammann
básnička Liska
pozvánka Garth
blábolení Garth

...že se budeme těšit.

39 názorů

Garth
15. 09. 2011
Dát tip
jj, vidle tam byly někdy ze začátku, matně pamatuju :) druhej ročník byl the best, to nám to tam na podiu starosta zakazoval. :D

tuším že zrovna tenhle rok jsem tam... taky nebyl:-))) Ale někdy(nevim co to bylo už za rok) na 1. či 2. jsem tam byl. Poslední nějaký roky tam hráli mladíčcí kluci od nás z Rce(tydle vidle, rádobi a já nevimm jakse teď už všichni jmenujou, jsem z toho nějak vypadl) A stejně fajn bylo Oleško(než to Kolda zazdil, nejprve tou komercí a pak naopak že prachy prosral....)

Morasten
25. 06. 2007
Dát tip
jeje,to sem zase něco propásla. tady je můj emajl kdyby se zase něco pořádalo: mujmejl.sm@seznam.cz a díky no:)

Allrost nebyl. Celé je to jen grandiózní müslifikace.

stanislav
23. 06. 2007
Dát tip
doufám, že se Altros vyvedl. a gartík vyhrál v pití obřích sklínek pívečka.

papouch
21. 06. 2007
Dát tip
a

papouch
21. 06. 2007
Dát tip
Bigu - Brtnice je mé zamilované .. tentononc, a nedovolím si ho zneuctít tím, že bych se tam wožral tak, abych celou Brtnici zblil. (Ostatně - nebyla by to až taková práce, už jsem zvládl větší, např. Vyškov, Vysoké Mýto, Pejřimou...) Neboj, odvedu svou papouší práci poctivě. Zhvízdám se jen bez zneuctění tohoto kraje a wostuda bude pouze s tříletým zákazem. (Např. již zmíněný Vyškov mám doživotně.) Nééé :-) Tento kraj mám důůkladně prochozený a miluju jej. Střížov, Přímělkov, Vržanov, Luka n.J. ... atd ..

No tak že na Allrost ani nepáchnu, tak vo tom žádná. Ale Brtníky... Vono je to tejden před tou slávou, víme? To asi budu mít plný todleto práce, ruce.

papouch
21. 06. 2007
Dát tip
Pišto poť jet rači do Brtnice , nééé, jóóó?

Kecáš, abys mě tam dostal!

Garth
20. 06. 2007
Dát tip
Mira to spikruje!

papouch
20. 06. 2007
Dát tip
Kakaka...... Kádlštejnecje furt dál, než Pejřimou!! pesfixhimldrát

JiKo
20. 06. 2007
Dát tip
mno já sem neschopen práce:-((( čímž ti oplácím jičín a karlštejn :))

Začínám já: "Míra je mnohem hezčí!"

"Garth Iniciativa" ve spolupráci s organizací HOHO startuje novou osvětovou kampaň "Naser si svého Gartha"

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
:DDD

papouch
20. 06. 2007
Dát tip
serte Gartha!!!! Naserte hóóóó!!!!!! (Pejřimou jě blíšš :-))

Garth
20. 06. 2007
Dát tip
Moc tady nemufejte a koukejte dorazit na altros. Takový práce s tím je a vy si tu budete mufat! No to by tedy hrálo! Vemte Honzyka do party a přijeďte všichni. A jestli mě naserete, tak to bude příští rok v Pelhřimově!

Aha. No, tak to je teda ještě mufější, než jsem si myslel...!

JiKo
20. 06. 2007
Dát tip
ále kdesi to vysvětloval že když potřebuje tvořit tak si nebere denní příděl léků..no a pak jeho kritiky vypadaj všechny tagle

Myslíš jako že bere prášky proti rozumnýmu chování? Není to blbost?

JiKo
20. 06. 2007
Dát tip
Asi si dnes nevzal prášky...

No vida.

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
.ok, beru si pouceni...fakty. Nevedel jsem, ze vadim az tak...a bez nejaky litosti a sebemrskactvi slibuju, ze si svy vylevy necham na jindy , a hlavne pro jiny...la pardon... honzyk-§)

Nojo, kdyby to tak filtrovalo avíza...

papouch
20. 06. 2007
Dát tip
někdo ukazuje navečer v parku slečnám své přirození jiný zase sebeukájí u dětského porna a někdo holt bleje mraky písmen, která nikoho nezajímají... já si dal Honzyka do neoblíbených a mám od těch jeno pomatených výpotků chorého mozku pokoj :-) Honzyku, nechceš se odstěhovat raději do Pejřimoua?

Když mi nechceš vykládat, tak nevykládej, to je jednoduchý... Nač ty proslovy?

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
...vubec mne neznas, Pisto...ja takovej nejsem, ale co ti tady budu vykladat...jo, taborovej trecnik a exhiba nekdy sem, pravda, taky jsem potupne absolvovcal kdysi davno prijimackiy na DAMU, a na nic potupnejsiho jsem v zivote snad nenabeh, ale "onanie na verejnosti" je siulny kafe...a mne to dilem i mrzi, byt, jak vim, korektiv potrebuju, ale to zastanou lidi, ktery jsou kolem mne denne, a nemysli si, ze kapky vod nich nedostavam teda:))

Moc dobře víš o čem mluvím, jendo. Méně onanie na veřejnosti by ti prospělo.

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
..jo, uz vim, ty myslis Macha, toho matikare...tak to yo, to byla persona, ten by ti vychytal blechgy teda...!))

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
Pisto, simte....nevyrejvej zas)))...kdo je tady slavnej? Moje bejvala sefka smuci-baba? Ta teda je silena sama vo sobe...a, jak ti rikam, ja nemuzu za to, ze jsem nekde pracoval...to je, jako bys vycital cloveku, kterej de recitovat nebo nevim co nerkam, ze si bere sako...:)))

A jéje. Jenda zase zná spoustu slavných lidí. To je evergreen... :)

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
..jen neberte mi ucast v luze, sim!!!":)))

Honzyk
20. 06. 2007
Dát tip
....ja kdyz jsem jeste delal po tech mediich, tak jsem usnul na porade - a ja Nedvedy nikdy nemoh, ale ano vomylem...navic jsme meli na gymplu matikare, silenyho kokota, kerej vypadal, jako by Honzovi N. z prdele vyúpad...no a ja usnul na porade"co jako se bude tocit", zejo...a zaslech jsem, to byl tzen koncert "slavnej" na Strahove , co ten slimak Novotny pro "kluky vecne mlady a vecne zeleny" usporadal, a probudil jsem se akorat, kdyz Smuclerka rikala....esi tzeda ty Nedvedy na Strahove...no a ja jsem slysel MEDVEDI NA STRAHOVE....a vykriok sem: ja to beru...!...ani mi nevodpovedela...asi vedela proc...:))...jinak takovydle letni akce asi krasny, ale v tomdle vedru nezbyva nez poprat kapelam, aby nepomrely..visaci uz taky nejsou zadny adolescenti, zejo...si to uzijte...:)))...

papouch
20. 06. 2007
Dát tip
...chtěl jsem napsat něco jako že Nedvědi nevědí, že je to letos v Pejřimoujě, ale nebudu to sem psát, páč nikdo není zvědaveý na mé blbé kecy, žejo Pišto... Raději sem napíšu, že jsem se rozhodoval mezi Altrosem a Brtnicí a jelikož jsem do poslední chvíle nevědíl, jesli někdo ze známých bude na altrosu, tak jsem se včera večer rozhodlpro Brtnici... uach yo, čojěk nemůže být fšude, že .. natož pták

A Nedvědi letos nehrajou?

martinez
20. 06. 2007
Dát tip
června?to jako už včil hned?!to nezvládnu... :o(

Jerry_Shit
20. 06. 2007
Dát tip
Ty voe, to mě docela láká, ale nevim, kam dřív... nejdřív jsme chtěli do Zubrnic, pak nás kámoši pozvali na grilovačku a teď tohle... Visáče bych si po dlouhý době rád poslech, Poláci jsou super (předminulej víkend jsem si na Útulek festu v UL vychutnal Poláky BLADE LOKI) a ostatní jsou osvědčený věci... Budeme si to s rodinkou muset nechat projít hlavou... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru