Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč byl smazán nick Pišta Hufnágl, Jiko, pozorovatel...?

Výběr: Honzyk
25. 06. 2007
17
89
5851
Autor
martinez

 

že by někoho naštvali

když sem ten odkaz nacpali?

myslím že krutý byl trest

jak skolila je Vellina pěst

a  z obrazovky smázla...

 

poučení: dávejme si majzla!!!


89 názorů

Rad_o)))
22. 08. 2007
Dát tip
... má to cenu se sem vůbec vracet? ... ještě že alespoň pár fajn lidí Vás tu zůstalo ... dobrou, a krásné sny

martinez
22. 08. 2007
Dát tip
byla tu válka... padaly hlavy... je docela pozdě, zrovna prchám spát ale byl toho plnej písmák a eště je, myslím že najdeš eště spóóóustu podobných dílek a diskuze a hádky... dyby ne, tak jindy, dnes už fakt ne :o) dobrou!

Rad_o)))
22. 08. 2007
Dát tip
jak se to stalo????

martinez
02. 07. 2007
Dát tip
já vím jaks to myslel - proto sem to psala... já s tím jejich smazáním taky nesouhlasila a nesouhlasím a psala jsem to tu všude - děsí mě takový projevy moci a nesnáším svou bezmocnost - a to se tu tak nějak nakupilo - nic s tím nenadělám protože Vella si to stejně bude vždycky řešit po svým a na rozdíl od nás má prostředky jak s náma aj písmákem zatočit... a neboj se říkat co si myslíš - jen nebuď na nikoho sprostej - to docela funguje, růžovko ;o) je tu víc lidí co se ozvali aj ozývaj - aj v redakci, ale slušně jen svými názory a argumenty... a furt "žijou"

Rabb
02. 07. 2007
Dát tip
tak jsem to nemyslel.. to, že je z tebe traktor nic nemění.. jsi stále stejnej duhovej generál.. ..já to myslel tak, že bych se měl bát Vellení, kdybych vyjádřil svůj vlastní postoj k právě proběhnuvšímu (je ten pechodník správně?:-)) vymazání několika, ne zrovna málo, autorů.

martinez
02. 07. 2007
Dát tip
pobočníku růžovko, povšimni si data - to sem eště nebyla redaktorem a hele, přežila sem to... neboj nic, tahle prkotina moje nikoho nezajímá :o) sprostý slova ani výpady osobní tam nejsou... je to přece milá až roz/to/milá básněnka! :oD

Rabb
02. 07. 2007
Dát tip
k tomule se v nynějších podmínkách bojím vyjádřit..

martinez
30. 06. 2007
Dát tip
dík žes to teda překous a ocenil aj vklubil :o)

Jerry_Shit
30. 06. 2007
Dát tip
Nedostatek času mi dřív neumožnil setrvat zde déle... dnes napravuji to, i když už mi trošku téma míří do prdele... *******T+O+K

Snažím se pídit píď po pídi co se vlastně stalo. A nějak mi to nejde :-( Dotyčnou reportáž jsem neviděl, a už asi neuvidím, protože milované O2 mi dává na měsíc jen 3 giga. Pokud jsem pochopil tak někdo někde osočil bývalého manžela majitelky z něčeho - jiný přitakal ,ale nezjistím jak - a majitelka v afektu poklidila jak příspěvek tak přitakavající ačkoliv na to podle vlastních pravidel neměla právo. Hmmm,tak zde asi opravdu něco smrdí...

martinez
27. 06. 2007
Dát tip
nejspíš jen z toho jak mě člověk zná nebo nezná... takže těžko :o)

Oldjerry
27. 06. 2007
Dát tip
Martínku - a z čeho se dalo usoudit, že to tak není myšleno ?

no jo, nebaví mě to zas tak moc, abych vymýšlel nějaké argumenty...

martinez
26. 06. 2007
Dát tip
aha... no to je - ale aj když je někdo hóóódně nejapnej nestojí v pravidlech serveru že se mu za nejapnost smažou všechna díla - nastuduj si pravidla :o) a na světě je spousta států - přesto jejich existence nepopírá totalitu v jiných :o)

asi byly hodně nejapný...Totalita? copak není x literárních serverů? Pche...

martinez
26. 06. 2007
Dát tip
nevím esi sem vyslala avi...

martinez
26. 06. 2007
Dát tip
ale za nejapný poznámky o něčem veřejně probíraným smazat všechno co s tím nesouvisí?! alfonso milý, to je totalita temná!

no,jestli dotčení měli nějaké hodně nejapné poznámky (což asi nezjistíme, pokud se o ně s námi nebude chtít Vella podělit...), tak se majitelce nedivím. Asi tu budu sám, ale na to jsem zvyklý. Teď jsem se například vrátil ze "setkání" na téma radar, tam jsem byl se svým "pro" taky sám...nic si z toho nedělám :o)

martinez
26. 06. 2007
Dát tip
alfonso? ale nešlo o Vellino SOUKROMÍ a myslím si že ani jako majitelka by neměla porušovat daná pravidla... tobě by se líbilo kdybys byl smazanej se vším všudy za něco co proběhlo v televizi a tys to ostatním ukázal? Afterpoe: ale netřeba o nich mluvit v minulosti, stále jsou živí a zdraví mezi námi! :o)

verejny protest? ja je neznal! ach!

sakra, jeden den jsem v Německu a hned po návratu tohle!!! Nicméně stojím na straně Velly, ochrana soukromí má přednost před svobodou projevu.A je to mimo jiné její server...

martinez
26. 06. 2007
Dát tip
Sarinka, to víš že se neurazím - ono to dílko ani jiný smysl než tu diskuzi nějakou nemělo :o) Oldíku - myslíš že sem to s tím majzlem myslela až tak připosraně? :o) můj B., karlíci a Stando - díky, soudruzi!!!

jojo, cenzura a tvrdá diktatura vládne světu, my to jenom nechcemem vidět a pak se stane něco takového a my konečně prokoukneme. tipem podporuji navrácení nicků... *

Oldjerry
26. 06. 2007
Dát tip
Martinezová - ano - dávejme si majzla... ale na co ? Hlídání se - prostředí nedůvěry a omezování svazuje a poškozuje Písmáckou tvorebnost ...

dva_karlove
26. 06. 2007
Dát tip
je to na tip, to je jasný:)

Stop emisím rtuti do ovzduší!!! Stop zvyšování hustoty vody!!!

Sarinka
26. 06. 2007
Dát tip
Básnička zaujala, je trefná, ale snáď sa martinez neurazí, ak sa poctivo priznám, že diskúzia okolo ma pobavila oveľa viac :-) Rada vás spoznávam, milí písmaci :-)) Vaše fóbie, radosti a slasti, postoj k svetovému mieru, k otázkam dážďového pralesa, vaše citlivé inovačné metódy vo výchove deti, ich prípravu na krutý život, odtrhávaním prsu od úst už od kolísky.

Celebrian
25. 06. 2007
Dát tip
:-D

martinez
25. 06. 2007
Dát tip
pali, dík :o) - dílek je spousta - aj pod jinými názvy se najdou v podobném duchu - ale už musíš projít asi 2 stránky v doporučených...

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...vswuder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§

palino8
25. 06. 2007
Dát tip
z rovnomenných dielok (mám štyri, je ich aj viac?) zatiaľ najlepšie ;)))

martinez
25. 06. 2007
Dát tip
Honzyku, nahoře nebo dole nebo kde vlastně?!

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
Vella ma novy niock ZACHVAT---!!!!!!VIZ NAHORE!!!!

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...ale uneses...co mela by rikati postacka, ktera rpoznasi denne na tisic exekuci???))))))))))

fajo
25. 06. 2007
Dát tip
vidíš,marti?ODMENA))) daj si pred spaním pavúka a bude :o€

martinez
25. 06. 2007
Dát tip
Honzyku, slituj se, další obálky s modrým pruhem už neunesu!!!

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...naopak....odmena....takove splynuti dusi i fyzicna se jen tak nevydydydy--)))

fajo
25. 06. 2007
Dát tip
za požieranie pavúkov je taktiež obálka?8-)

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...ty bud v klidu:))))

já ne ;)....

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
... a sejdeme se u soudu...cekejte obqalky s modrym pruhem..!DDDDDDDDDDDDDDD

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
... VRAZI...! VOLAM 158...!!!!

martinez
25. 06. 2007
Dát tip
ano, i já tak řešila dycky Honzykovy kamarády v mý vaně... jak jinak?!

Jakubisko
25. 06. 2007
Dát tip
Verni: to se asi snažil, ale předpokládám že byl dřív nemilosrdně spláchnut do spárů pražské kanalizace :D

fajo
25. 06. 2007
Dát tip
Honzyku,ďakujem za pochopenie:-D

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
Verni!)))))))))))))))))))....a vubec...DDDDDDDDDD FAJO JICH V KLIDU PAR ZCHROPOUSTAL, NO A CO...? DDDDD

martinez
25. 06. 2007
Dát tip
chlape, a četls níž nebo výš /podle nastavení/ moji kojící historku? pavouky ne!!! no a veľa Velly taky ne, sice ji znám jen tu a vééélmi útržkovitě, ale mám docela dost... Ay´Le, to je dobře :o)

Ay´Le
25. 06. 2007
Dát tip
haha:D

Neznám Vellu ,ale miluji pavouky. Nosí totiž štěstí a to mám potvrzeno. Na vlastní kůži, na psy uší na kočičí svědomí, že to je tak. Co nosí Vella nevím...:-(

Verni
25. 06. 2007
Dát tip
Jakubisko: být pavoukem bych se spíš snažil zachránit vyšplháním na něco vysokého, nejlépe na známou.) Martinez: ne, upřimně lituji, ale tak slavnostního momentu jsem se dosud ve svém životě nenadál

Jakubisko
25. 06. 2007
Dát tip
no, sprchovala se, ale nevím zdali náhodou nevylezl, ještě než zapla vodu... no ale i kdyby ne - když na něj na chudáka tekla voda, tak se snažil zdrhnout a vylez do vany, co jinýho mu zbylo?

martinez
25. 06. 2007
Dát tip
Verni, je vidět že tě to eště nepotrefilo - mne jo - nevím jak to udělal ale najednou plaval se mnou ve vaně... no sodoma komora ti řeknu!

Verni
25. 06. 2007
Dát tip
jemný dotázek:jak na ní mohl vylézet z odpadu, když byla ve vaně? pokud se koupala, tak měla odpad zašpuntovaný, pokud se sprchovala, neznám pavouka co by tam lezl, pokud ani jedno z toho, tak by mě zajímalo, co tam dělala?.)

martinez
25. 06. 2007
Dát tip
ano, milé Norsko? a co konkrétně? to s pavoukama nebo manželem?

Jakubisko
25. 06. 2007
Dát tip
no, teď tu snad na nějakej čas nebudou, došlo k totálnímu vymýcení...ale oni to tu maj rádi, tak se asi vrátěj...na známou jednou u nás takovej krasavec vylez z odpadu, když byla ve vaně :o)))

no ale jestli máš v bytě ty 10cm, tak do toho nejdu, to bych spíš utekla :-D

Jakubisko
25. 06. 2007
Dát tip
teda, ty to vážně bereš vážně, když mobilizuješ i invalidy...

Norsko 1
25. 06. 2007
Dát tip
STEJNĚ JE TO OD TEBE OPORTUNISMUS, MILÁ MARTINEZ

martinez
25. 06. 2007
Dát tip
já do toho zatáhla aj debila manžela, svýho... jj, v lásce a ve válce je všechno dovolíno :o)

Jakubisko
25. 06. 2007
Dát tip
děvče, tebe chci doma, pokud ti to nedělá problém zabít...já bych na to potřeboval nějakou plácačku s 2metrovou násadou... mamko - svatá válka se probírá v šifrách, nevidíš snad náš geniální plán v těch pavoucích?

no hnůsa! napřed dělal rachot jak kdyby tam byla myš za postelí a pak si hrdě vylezl až nahoru a promenádoval se po okraji postele... mrcha hnědá tlustá, 1,5 cm... honila jsem ho s papírovým kapesníkem, zabít mi to vcelku nedělá problém, ale štítím se toho, fuuuj ;)....

Verni
25. 06. 2007
Dát tip
no nevím co by tady na tu vaši debatu řeklli tutsiové a hutuové ve rvandě...před nedávnem jsem četl básničku jednoho týpka, něco v tom smyslu jako: my žijeme v době, kdy OSN jenom kecá...psáno perem středoevropského studenta žurnalistiky mi to přijde jako plivanec do ksichtu, ne že bych chtěl moralizovat, prostě mě to sere:) a básnička se mi líbí prosím:D

martinez
25. 06. 2007
Dát tip
ale zapomínáte na naši svatou válku! kdo do ní hergot ty pavouky zatáh?!? :oD

Jakubisko
25. 06. 2007
Dát tip
šmarja!!!!! teď jsem zděšen i za tebe!

no fuj, pavouky mi nepřipomínejte!! stačilo, že mi předevčírem vlez do postele! :-P

Jakubisko
25. 06. 2007
Dát tip
malý pavoučky beru, ty pavučiny sou fantastický, ale na záchodě bych je mít nemusel (co kdyby mi zapavučinoval díru a pak bych puknul?!).....my měli několik let na záchodě velkýho 10 cm pokoutníka, kterej se několik let poctivě rozmnožoval, tak sme jich za chvíli měli plnej barák (teda byli 3 nebo 4, ale ono to stačí na bezesné noci)

Norsko 1
25. 06. 2007
Dát tip
myslím že krutý byl trest jak skolila je Vellina pěst haha :-)))))))))))))))))))))))))))))

avox
25. 06. 2007
Dát tip
lidi zlatí, tady platí, jak se volá do lesa, bať že hajný neplesá - do ruky flintu nebo bič a vyžene nás z lesa pryč! na konci každé pěšiny tabulka - odkaz jediný: neměl jsi dosud zdání kdo je zde provždy paní?

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...ja jsem, jak byly ty bourky, sel na zachod, a predtim zakalil slusne, a tam uplna zaclona, takovej maůlej pavoucek ...a jak krasnme udelal celou tu vysivku, mu rikam, malej, malej...a zamaval mi 23. nozickou este...a dneska uz na zachjode teda jak zaves...kazdej divi se, ale pavoucek jen na mne smeje se, treba umi i zpovaty, mohli bychom dvojghlas daty....treba Cervenou reku nebo Ja jsem pavkouk malicky...znate???)))

fajo
25. 06. 2007
Dát tip
pavúci sú fajn..som ich pár zjedol..detská zvedavosť..čo malo menej ako 8 nôh,bolo bez šance..tak! *

martinez
25. 06. 2007
Dát tip
mě statečně zveš, co, dyž víš že natuty nedojedu?!? :o)

Jakubisko
25. 06. 2007
Dát tip
honzajs!!! a já se divil proč všichni pavouci k nám choděj od západu! asi tě navštívím s kapkou parfému pro ty tvoje chlupaté miláčky!

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
....to si u nas, kubajz, teda na Zizkover vcobstarame sami, tom mi verDDDD............... martinez: ja mam pavouku plnej byt, mne prijdou pracovity...:)))ale klidne prijed..))

Jakubisko
25. 06. 2007
Dát tip
no ještě že mě odkojila maminka bez arachnofobie!!!!!!!!!!!!

martinez
25. 06. 2007
Dát tip
pavouky má chudák po mně, to mu Honzyku odpusť... já na ně reaguju většinou dvěma způsoby - totálně zkamením, pokud jsem od nich dost daleko - to aby si mě nevšimli... a nebo začnu děsně ječet a pobíhat, to pokud sou hóóódně blízko... dokonce sem jednou aj akšili maličkou za nelidskýho řevu urvala od kojivýho prsu dyž mi na ruku vlez pavouk :o)

Jakubisko
25. 06. 2007
Dát tip
no tak budu bojovat jinde než v pralesech né? třeba tady ve strašnicích je pěkně, pošli mi sem nějakýho parchanta ať ho seřežu...

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
Ale ale, panacek pri prvnich potizich vobraci, co..? No, s tebou teda do pristi mozny valky nepocitame...:)))

Jakubisko
25. 06. 2007
Dát tip
dešťové pralesy nechcu, je tam moc komárů a pavouků

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...kristepane, ale ja mam jen garsonku...:))))))))

martinez
25. 06. 2007
Dát tip
Honzyk, a dyž všude přidáš takovejch 20 - 25 cm, máš mě jak vysochanou :o)

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
....A DESTOVE PRALESY ZASE NIC, CO...? Latoto!!!)))

Jakubisko
25. 06. 2007
Dát tip
ale mír se dá dosáhnout jedině válkou! a souhlasím s honzykem, akorát mi tam ještě chybí zmínka o kmenech v zimbabwe, které se živí pečenými plackami z jílu...věřím že by to teprve vhrklo slzy do očí mnohých revolucionářů, válečných veteránů, zákonodárců, ornitologů a daňových poradců

martinez
25. 06. 2007
Dát tip
no svým IQ se do jednoho z parametrů trefím... nestačí to?

:-D

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
...nonono....na to bys musela mit miry 94-60-90...!!!)))

martinez
25. 06. 2007
Dát tip
a taky bych chtěla říct, že si přeju světový mír!!!

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
Jakubisko....toto je citi Jizni Amerikou, ale nest!))

Honzyk
25. 06. 2007
Dát tip
....vynikajici, uderne....a solidarni...s jemnym upozornenim - ano, tak by mela vypadat spoucasna angazovana poezie....jen mala pozn.: CITELNE MI ZDE CHYBI PASAZ O CHUFDYCH DETECH, JEZ SI STRHAVAJI Z KOLENEK STRUPY PRI SBERU MEDENEHO DRATU NA PREDMESTI BUENOS AIRES!!!! presto honzyk spokoje:*****

Jakubisko
25. 06. 2007
Dát tip
JiKo to zhudební a budeme zpívat nenávistné chorály na manifestacích po všech českých a moravských městech!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru