Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básníku ...

26. 06. 2007
11
11
2164

/nedej se splést masculinem, je to o mně/

Bojíš se lásky už to vím ta pravá totiž dává - ty nemáš sil jít trochu dýl jdeš k té co blíž ti mává na cestě četných znamení si nepovšimneš ani slepota z čeho pramení tvůj zmar je utíkání odnikud nikam a zas zpět - tím žitím umlácený přeješ si dlouhý šťastný let v něm v náruč jedné ženy se schoulit jako u mámy však měsíc mezi hvězdami se zdáš být povětšinou sám sobě - mezi "láskami" pak všechny pravdy hynou a jenom jedna zůstává: jsi BÁSNÍK v šíři srdce s duší jež zdá se bolavá když sebou sám jsi zdrcen neschopen cíl svůj zaměřit na bod ten ve vesmíru co jediný by mohl mít sám schopnost zcelit díru v niž záludně se propadá tvé ego rozpustilé vzbuď se a vstaň je cesty kus a k žití už jen chvíle ...

11 názorů

Rad_o)))
31. 10. 2007
Dát tip
Tink *

Magdalenka
09. 07. 2007
Dát tip
Hm. Mně se spíš zdálo, že měl rád hlavně sám sebe. Ale třeba se pletu...

Takhle Ty o mně, Petře? Brrrrr...... :)))) - zamyslím se!

nonamebeast
27. 06. 2007
Dát tip
velmi povedené:-)

oleandr
26. 06. 2007
Dát tip
povedené

Ó
26. 06. 2007
Dát tip
...moc pěkné...*

***

Maasek
26. 06. 2007
Dát tip
Mně to tak trochu připadá jak kdybych se kouk do zrcadla :/, ale je to velmi zadřilé *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru