Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CV

26. 06. 2007
15
15
2071
Vzpomínám na vůni svatební kytice toužila jsem ji mít z orchidejí všechno se seběhlo jinak než tradice velí - kde přání se rozcházejí nejinak tomu pak bývá i v životě měla jsem gerbery - koupil je táta chyběla vůle mi požehnat v jednotě působí síla nás postihla ztráta dočkat jsem nemohla prvního miminka muž můj měl o štěstí představu jinou láska mnou proudila - byla jsem maminka kde schází společné dary nás minou když anděl druhý pak o pár let později do mého lůna svou cestu si našel štěstím jsem - bohatá vnímala naději zatímco spodní proud mysli ji zhášel jen bouře s bouří se den co den míjela a slunci zatěžko bylo skrz mraky vyhlížet samota - chvíli nás zpíjela než se z nás staly dva míjící vlaky synové zdaleka ještě ne dospělí ztratili hnízdo v němž chyběl řád denní spodní proud mysli nás naprosto rozdělil chyběl i vůle stín po usmíření navenek všechno víc jasné být zdálo se v nitrech to bublalo sopečným jedem zklamání nevěra rozvod - no stalo se dalo se bezpečně odhadnout předem když jsem si myslela že už jsem zmoudřela dala jsem životu zelenou znovu - tragický ústupek! vzala co nechtěla v tísni jsem podlehla mámivým slovům největší štěstí však prožila potřetí v zajetí hrnců a voňavýcgh plínek láska se vrátila pro mě a pro děti z nebe ji přinesl náš benjamínek s mužem mým za jeden provaz se nedalo táhnout pád brzy byl zřejmý břemeno ztěžklo a hůře se zvedalo orchideje bílé - výsledek stejný ví Bůh zda dětí mé v životě dospějí k důvěře že jsem to dělala pro ně - život náš plný je štěstí i bolesti v zádech půl stovky let - už "po sezóně" rvu se jak zběsilá silou co k nápravě merita věcí mi zbyla mnohé šlo nejinak - v mnohém jsem chybila pro návrat LÁSKY jsem žila kdesi se slabostí rodu nám ztratila nejvyšší čas už je na návrat zpátky pěticí bolavých žen splátka stačila! štěstí - ten stolíček vratký trojnožka Lásky a Víry a Naděje kéž pevně stojí zas tu pro vnoučata kéž Zem je ochrání kéž Slunce zahřeje kéž Boží láskka jim nadevše svatá chtěla jsem svatební kytici jinačí - vlastně jsem daleko víc jinak chtěla vědomí oběti k životu nestačí chci vlastní režii jak se to dělá?!

15 názorů

BigBivoj
12. 04. 2009
Dát tip
teď baby raďte ! ****

vitsoft
28. 07. 2007
Dát tip
Velmi osobité je tvé curriculum vitae

Petrusha
27. 07. 2007
Dát tip
to nikto nevie, každý to robí inak a akždý si myslí že inak dobre i inak blbo

xoxox
23. 07. 2007
Dát tip
zivot jako nejvyssi umeni. uvedomeni boli.. kde je navod? ..tak blizko mym myslenkam..

palino8
11. 07. 2007
Dát tip
*

Robinia
27. 06. 2007
Dát tip
vlastní tak režii...

Háber
27. 06. 2007
Dát tip
ach, pekná *

vyjímečná zpověď...

Norsko 1
26. 06. 2007
Dát tip
druhá sloka, to je vono

Norsko 1
26. 06. 2007
Dát tip
vynikající momenty* (mně se špatně čte)

Maasek
26. 06. 2007
Dát tip
docela krutá zpověď...

***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru