Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

cesta

28. 06. 2007
0
1
510
Autor
zinuschka

ležím v zemi nikoho,, pod kůži se mi dere zima...dívám se na ocelově kovové nebe,, chci najít cestu pryč, pryč ze snů, z plánů, které nevycházejí, které se smějí ušklebkem cizice, co ví a zná...noční můra si sedá na mou ruku, jemné šimrání představ jaké to mohlo být a jaké to je...temné mraky se sklánějí níž, zvou mě do své náruče...nebojím se, každý začátek je těžký, ale cítím se být klidná...chci jen najít tu správnou žlutou dlážděnou cestu jako v čarodějovi ze země OZ...vím, že čeká...pozadí toho všeho mimo, není zde, je v korunách rozkvetlých jabloní,, bylo to krásné ležet v trávě a nechat jemný vánek pohrávat si s mými vlasy a sluneční paprsky se mi bezbolestně zabodávaly do kůže ještě nepřipravené se spálit...žár z knih, které jsem četla, a který jsem chtěla cítit,, chvíli mít možnost cítit, že je to navždy,, a mýdlové bublinky mi praskali před očima, když jsem seděla na schodech a snažila se nakreslit tu lásku kolem nás,, byla tam...a teď se snažit cítit bolest, protže se potřebuji přesvědčit, že ještě žiju, ale pamatuji si všechno,, můj příteli,, všechno vím...pomoz mi najít tu cestu, která vede do ráje,, rychle než zmizím, než se rozplynu v nekonečno...třese se mi ruka, stůj při mě, když hledám...jsem jen malou nepatrnou součástí tohoto světa,, ale nyní jsem v zemi nikoho,, utíkám před zodpovědností, před dospělostí, která mě zastihla zcela nepřipravenou...čekám a zatím v duchu běžím o záchranu...nevinnosti, lásky, volnosti, svobody,, o záchranu duše, na které jsou vyryté šrámy, které nejsou zahladit ani ohladit...možná padám z výšky, možná se už nikdy nezastavím, možná se všechno vzbouřilo, ve mě, okolo mě...jak bude dlouho trvat než bude konec? jediný otazník pokládám na tvůj oltář,, chci se ¨postavit na své nohy na tvou pevnou zem...rozsviť ve mě to světlo,, chci ti být vděčná, chci mít tvůj věčný vykříčník v hlavě,, já a draci v tvé hlavě, chci být tvou sladkou princeznou,, jsi vysoko, jsi jediný, jsi výš...pamatuuj,, svět je báječné místo k narození tak mi zastav krev proudící z mých rukou, z mého srdce...já, ty a naše bolest celého světa...


1 názor

zinuschka
28. 06. 2007
Dát tip
má tam být NEJDOU zahladit ani ohladit...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru